tiistai 27. lokakuuta 2020

Stockmann Hullut Päivät Syksy 2020 tilaukseni

Hellou!
Nyt tulisi se toinen tämän kuukauden plussatuote-postaus!

Päädyin tekemään Hullareille tilauksen, kun Sokoksen 3+1 Päivät meni kosmetiikan osalta itselläni ohi ja halusin vähän varastoja täydentää sillä oletuksella, että rahatilanne taas heikkenee loppuvuodesta.

Esittelen vaan listoihini tulleet ja kosmetiikkaan liittyvät ostokset, mutta tilasin lisäksi hammastahnaa, vanua, suuvettä, vanupuikkoja ym. vastaavaa ^_^.

Ihme ja kumma tämä Luxie-sivellinsetti ei ollut loppuunmyyty! Pitihän se ostaa kokeiluun, kun oon niin paljon kuullut hehkutusta.
Vielä en ole kunnolla tositoimiin päässyt, kun arkena tulee vaan rajaus + highlighter-luomiväri laitettua, mutta vähän jo rajaussivellintä testasin yksi päivä ja kivalta vaikutti pikaisen kokeilun perusteella!
Lisäksi taas uudenlainen sivellinputsariaine kokeiluun. Tykkään, kun meikkaamisen aikana saa jo enimpiä törkyjä putsattua siveltimistä.

Hiustuotteita.
Mikä olisi tilaus ilman kuivashampoota :D. Nyt tosin vain 1 pullo, kun sitä on mennyt normaalia vähemmän viime aikoina. Ei ole suihkukerroista tullut yllättäviä välipäiviä, niin kuivikseen ei ole tarvinnut niin paljoa turvautua. Nyt pärjään hyvin kevääseen nykyisellä varastolla.
Hiuslakka on loppumassa (keväällä Sokokselta/Hullareilta tilattu), niin sen seuraajiksi ostin testiin taas uusia hiuslakkoja. Näillä kahdella 100ml pullolla selviän varmasti vuoden tällä mun omalla käytöllä :D.
Ja sitten päänahalle hoitovesi! Monesti olen katsellut tuota System 4-pulloa ja nyt sen nappasin, kun varastossa ei ollut enää vastaavaa tuotetta. Oon jo tässä vajaan parin viikon aikana ehtinyt käyttää melko hyvin, mutta tuo 500ml pullo riittää varmasti myös vuoden päivät.

Ja pitihän sitä kasvoillekin jotain tilata.
Aika moni tuote mua kyllä kiinnosti, mutta suurin osa niistä oli jo loppuunmyyty siinä vaiheessa, kun itse tein tilaukseni :p.
Sain kuitenkin napattua testiin 150ml It’s Skin-merkin Hyaluronic Acid Moisture Toner kasvoveden pian loppuvan Huxleyn tilalle. Oon mä tuota kyllä jo sen ohessa käyttänyt ja itse asiassa oon tällä lyhyellä kokemuksella aika rakastunutkin :D.
Ja lisää puhdistusöljyjä testiin, tällä kertaa Formula 10.0.6-merkiltä 100ml pullo ^_^. Putsareita menee nyt, kun tulee kuitenkin päivittäin meikattua, niin ei haittaa vaikka näitä varastossa enemmän onkin. Yhden kerran oon pikaisesti kokeillut, mutta pitää ajan kanssa vielä käyttää, että voi kunnolla sanoa mielipiteen.
Pumppumekanismista tässä pullossa en sen yhden kerran perusteella tykännyt. Ehkä kun useamman kerran käytän, niin tulen sinuiksi sen kanssa ^_^.

Ei siis onneksi ihan överiksi mennyt tämä tilaus, vaan monta tuotetta tuli jo pian loppuvien tilalle. Oppimista ja malttamista siis oikeasti tapahtuu mulla :D. Hyvään suuntaan mennään pienin askelin!
Seuraavaksi esittelen varmaan ne muut tässä kuussa loppuneet tuotteet. Taitaa mennä ehkä loppuviikkoon, kun tulen tekemään pidemmät päivät töissä... Ellen sitten huomenna postaa, kun on vielä lyhyempi ja kevyempi päivä.
Lauantaina en ehkä jaksa mitään ylimääräistä, kun on pyhäinpäivä ja ilta menee kirkossa sekä äitin haudalla käyden... Raskas päivä siis tulossa taas :/.
Katsotaan, mihin päädyn!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit