maanantai 29. toukokuuta 2023

Loppuneita Tuotteita vol.2, Toukokuu 2023

Hellou!
Tässäpä tulisi viimeiset loppuneet, joita ei sitten tullutkaan ylimääräisiä niin montaa kuin salaa toivoin. Nooh, jokainen purkki on eteenpäin!

Koska tässä kuussa oli niin vähän loppuneita, niin otin tämän 12ml Oriflame Beauty Lash Booster ripsien hoitoaineen ja päätin tämän tulleen nyt tiensä päähän...
Ikivanha tuote, jota oon käyttänyt silloin tälloin hyvin epäsäännöllisesti eli en näistä sillä tavalla pysty mitään tehoja arvioimaan.
Haluaisin kuitenkin omistaa aina yhden tuubin jotain tällaista hoitoainetta, kun välillä nuo ripset tuntuu kärsivän pesuista.
Ihan hyvin tuota on tullut käytettyä, mutta kun on silmien lähellä käytettävä, niin nyt oikeasti heivaan pois, vaikkei onneksi mitään ole tullut tuosta :D. Älkää kuitenkaan tehkö niin kuin minä teen :D.
Mulla ei kuitenkaan ole varastossa yhtään mitään tällaista uutta tuubia, joten täytyy tutkia, mistä sitten tilaisin tai ostaisin seuraavan vastaavanlaisen tuotteen.

Muuan päivä sitten loppui tuttu juttu eli 200ml Batiste Fresh Breezy Citrus Dry Shampoo kuivashampoo.
Niin kuin sanottua, niin nyt näitä kuluu aika lailla 1-2kk välein.
En ottanut taaskaan kuvia hiuksissa, koska mulla nämä kaikki Batistet on toiminut aika lailla samalla tavalla eli hyvin, vain tuoksuissa on eroa.
Tämä oli mielestäni selvästi keveämpi tuoksultaan kuin monet muut, joita oon Batistelta käyttänyt.
Voisin ostaa uudelleen!
Nyt on käyttöön lähtenyt toinen kahdesta Rose Gold-pullosta ja sitten käyttöä odottaa vielä XXL volume-versio :). Saa siis hyvinkin syksyllä ostaa lisää kuivashampoota!

Viimeisenä tälle kuulle loppui eilen tämä 100ml The Body Shop Vanilla Chai Shimmer Mist vartalosuihke.
Ei mun varmaan tuosta Vanilla Chain tuoksusta kannata mitään sanoa, oon niin rakastunut edelleen ja taas yksi pullo vähemmän tuoksua jäljellä...
Käytin tätä vapaalla ja spesiaalipäivinä, siksi on kulunut niin hitaasti.
Tässä oli tosiaan sellaista kultaista kimalletta seassa, mutta ei se kovin selkeästi onneksi näkynyt iholla.
Ihana oli tässäkin muodossa nauttia tästä tuoksusta.
Nyt mulla on enää suihkugeeli ja kylpyvaahto jäljellä tästä sarjasta...

Tässäpä oli tämä kuukausi!
Aika heikkoa, mutta ihan ok:sti meni lopulta.
Toivon, että kesäkuu olisi hieman runsaampi varsinkin loppuneiden kanssa :D.
Mutta huomenna yritän saada yhteenvedon tänne ja olenpahan aloittanut myös Deck of Panning-päivitystä, mielenkiintoinen kuukausi on jälleen tulossa!
Mutta palaillaan asiaan!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit