lauantai 8. heinäkuuta 2023

Yllätysloppuja: Avon Big Colour Eye Pencil, Mint Breeze

Heissan jälleen!
Risti seinään, 3.päivä peräkkäin postailua :D. Tämän jälkeen saattaa tulla taukoa taas muuan päivä, ellen sitten yhtä postausta innostu vielä tekemään huomenna tai maanantaina.
Mutta nyt ajattelin esitellä kuukauden ensimmäisen loppuneen, joka taas yllätti itsenikin.

Se oli tämä ikivanha (mikä mulla ei meikeissä olisi ikivanhaa... :D) Avon Big Colour Eye Pencil, Mint Breeze luomivärikynä.
Viime viikonloppuna mun piti ostaa uusi meikkiteroitin, koska nämä Avonin kynät rikkoi sen isomman kynän teroittimen.
Tuo materiaali ei mun mielestä ollut mitään puuta, vaan jotain muovisekoitetta, jota oli aivan yhtä tuskaa teroittaa... Uusi teroitin (Duroy) onneksi toimi hyvin, mutta tämä kynä olikin jo lopussa, kun yritin teroittaa uutta kärkeä esiin.
Käytin yleensä puuteristen luomivärien alle liikkuvalle luomelle ja kulmaluulle.
Tämä oli sävyltään tuollainen mintunvihreä.
En tosiaan aio enää uudelleen ostaa, kun yritän saada käytettyä pois kaikki luomivärikynät ja rajauskynät ja jättää käyttöön vain NYXin valkoisen Milk-kynän sekä mustan rajauskynän sisäluomien rajauksiin. Siihenkin mun pitää hommata kunnollinen kajal, joka vesirajassa pysyisi :D.
Tämä tavoite toki ei tule vielä lähitulevaisuudessa toteutumaan, mutta toivottavasti joku kaunis päivä :p.

Näitä Big Colour-kyniä kun on myös vielä nämä 2 sävyä jäljellä :D.
Onneksi tavoitteita ja haaveita on hyvä olla aina olemassa! Listan mukaan mulla olisi nyt 11 luomivärikynää ja 24 rajauskynää jäljellä :p. On siis vielä muutamaksi vuodeksi käyttämistä, elleivät sitten jotkut ehdi kuivua koviksi koppuroiksi, sitäkin kun on käynyt...

Aina se on kyllä mahtavaa, kun meikkejä loppuu, varsinkin näitä pitkäikäisiä tapauksia <3.
Täytyy vaan sinnikkäästi ottaa näitä meikkeihin käyttöön, niin kyllä ne siitä pikkuhiljaa vähentyy.
Mutta mä nyt tosiaan katson, milloin kirjoittelen jälleen. Pari loppunutta odottaa vielä, mutta niillä ei toki kiire tässä vaiheessa ole :).
Palaillaan siis asiaan!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Tuommoiset kynät on kyllä ärsyttäviä teroittaa! Tulee aina miettineeksi, että onko se kierrettävä vai teroitettava, kun materiaali on mitä on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nuo kynät oli kyllä niin pettymys tuon teroitettavuuden takia :(. Muuten kyllä ovat kivoja sävyjä.

      Poista
  2. Hienoa kun sait käytettyä tän. Mulla ei oo yhtään rajauskynää olemassa..laitan vaan enää luomivärirajauksia. Tosin Riia Koiviston instaa kun seuraa, keksii aina, että ostanpa tuon ja tuon värisen..Mutta onneks oon aina unohtanut ;). Muutenhan omistankin kaikkea ihan liikaa, mutta ilahduin tässä huomatessani, että ainakin yks kategoria mulla on nolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mullakin on ollut nyt pyrkimyksenä käyttää nuo mun rajaus- ja luomivärikynät pois, että voin siirtyä täysin luomivärirajauksiin :D.
      "Vähän" on vielä matkaa siihen nollaan, mutta jospa ne tässä hiljalleen vähentyy. Täytyy vaan mahdollisimman usein käyttää luomivärien "pohjalle", niin kuluvat nopeampaa :D.

      Poista

Suositut tekstit