lauantai 23. syyskuuta 2023

Ostoksia ja Loppuneita vol.1, Syyskuu 2023

Hellouu!
Näköjään näitä päivityksiä on mahdollista tehdä vain noin kerran viikossa viikonloppuisin :p.
Eilinen ilta oli pakko pyhittää puutöille, kun oli hyvä ilma ulkona ja piha täysi puutavaraa... Remontti siis etenee hitaasti mutta varmasti. Kauhean näköistä tuolla yläkerrassa nyt on ja meinasi jopa itkettää, kun kuvasin kierroksen omassa huoneessa. Täytyy vaan hokea itselle, että "trust the process", kyllä siitä vielä kaunis meikkihuone tulee ja entistä ehompi :p. Ja toki myös muista tiloista tulee nättejä varmasti.

Mutta nyt voisi käydä läpi ensimmäiset plussat, niitä ehti tulla lisääkin vielä alkuperäisestä :D.
Vastaavasti esittelen myös muutaman loppuneen, joilla sitten ostot osin perustelin... No okei, muutama loppui ihan yllättäen paljon ostosreissujen jälkeen :D.

Tässä ensin alkuperäiset ensimmäiset ostokset eli Sokoksen Kutsu Kauneuteen-alesta.
Batisteen oli perusteet, mutta tuolle 35ml Givenchy L’interdit Eau de Toilette hajuvesipullolle ei ollut mitään muuta kuin että oon kyseisen tuoksun halunnut täysikokoisena niin kauan kuin näytesuihkeet oon käyttänyt (Täällä EdT ja Täällä EdP).

Tosiaankin EdP olisi ollut vielä parempi, mutta sitä en nähnyt hyllyssä. Tosi ihana on ollut tuo EdT myös, joten ei harmita, että ostin sen <3. Kannatti odottaa 4 vuotta :D.
-20% alennuksen jälkeen pulitin tuoksusta 60e, Batiste oli normihintaan 5,90e.
Hintava toki edelleen, mutta tuo tulee kestämään vuosia ja tässä nykytilanteessa on tuonut jo sen verran iloa, että en jaksa harmitella yhtään.
Kuva taas on yksi testi, miten voisin tuotteista ottaa kuvia.
Mun meikkipöydän peilin päällä :p. Toimii läpinäkyviin pulloihin ihan kohtuudella!

Pienenä synninpäästönä kuitenkin, sain laitettua yllättäen eteenpäin ystävälle tämän vuosia vanhan, kaupan päällisenä saadun 5ml Dior J’Adore Eau de Parfym miniatyyri-hajuveden.
Ystävä oli laittanut kuvan tästä tuoksusta Insta-stooreihin ja haaveili ostavansa joskus tämän. Laitoin sitten viestiä, että mulla on tämä miniatyyri-pullo, jonka voin ilomielin antaa, jos tämä vielä näin vanhana tuoksuu hänen nenäänsä yhtään samalle :D.
Viime maanantaina sain antaa tämän hänelle, joten nyt on mun kokoelmassa yksi tuoksu vähemmän.

Fragrantican mukaan:
Ensituoksu: Päärynä, Meloni, Magnolia, Persikka, Mandariiniappelsiini, Bergamotti
Sydäntuoksu: Jasmiini, Kielo, Tuberoosa, Freesia, Ruusu, Orkidea, Luumu, Orvokki
Pohjatuoksu: Myski, Vanilja, Karhunvatukka, Seetri

Käytin tätä kyllä itsekin silloin tällöin ja ei ollut huono tuoksu!
Ei kuitenkaan lempi-tuoksuksi yltänyt, niin kiva antaa jollekin joka tosissaan tykkää ja nyt itselle jää tilaa niille tuoksuille, joita todella rakastan ^_^.

Ja niin tuossa muuan päivä sitten koki loppunsa myös tämä 200ml Batiste Rose Gold Dry Shampoo kuivashampoo.
Tätä tuoksuahan oon jo pullo kaupalla käyttänyt, joten ei ole mitään uutta sanottavaa.
Lisää ostan taas jos ja kun tarjouksesta bongaan.
Käyttöön lähti samaisen merkin se XXL versio, joka on ilmeisesti nykyään ennemmin muotoilutuote, mutta ihan hyvin käytän kuivashampoona edelleen.
Nyt siis tuo ostettu Ocean Breeze-versio on ainoa varastossa oleva eli tulevilta 3+1 Päiviltä ja/tai Hullareilta on pakko ostaa kuivashampoota lisää :).

No nämä toiset ostokset tuli vähän yllättäen viime viikonloppuna, kun tavattiin rakkaan R:n kanssa ja mun piti käydä apteekissa...
Yliopiston Apteekissa oli silloin vielä kanta-asiakasale-päivät eli taas -20% houkutteli...
Näitä en voi oikein perustella muulla kuin, että halusin taas piristystä.
Okei, tuota 50ml Vichy Minéral 89 Fortifying and Plumping Daily Booster seerumia oon miettinyt myös pitkään, kun joskus oon jonkin näytteen käyttänyt...
Pian mulla on öljyputsareita loppumassa kaksin kappalein, niin aattelin taas uuden ottaa testiin ja tuo 100ml YA Naturae Ravitseva Puhdistusöljy oli sopivan pieni kokeiluun.
Valitettavasti tämäkään ei yllä mun tarkkoihin kriteereihin, mitä oon tällä viikolla kokeillut...

Mutta tämä Vichyn seerumi on niin kaunis <3.
Ja tehokas sekä riittoisa, 1 pumppaus on riittänyt, kun iltaisin olen käyttänyt.
Tälle jäi hintaa vajaa 20e, mikä on oikein hyvä hinta 50ml pullolle <3.

Pientä tasapainoa tuli jo puhdistusöljyn ostolle, kun yllättäen sain tyhjätä tämän 30ml Caudalíe Vinopure Purifying Gel Cleanser puhdistusgeelin jämät 30ml hiusnaamiopurkkiin (samaan, mihin oon aina muitakin jämiä aina tyhjännyt).
Tämä on tullut muistaakseni joko 2017 tai 2018 Eleven-joulukalenterista...
Oli siis aika saada pois kaapista :D.
Tykkäsin tästä, toimi hyvin niin aamupesussa kuin kaksoispuhdistuksen 2.vaiheessa (kunhan 1.vaihekin toimi).
Hieman yrttimäinen tuoksu ei ollut ihan mun makuun, mutta sen sieti kyllä.
Haluaisin kokeilla lisää merkin tuotteita! Harmittavan vähäksi on jäänyt, kun ne mitä on päässyt kokeilemaan, on toiminut ihan hyvin!

Tässäpä oli tällainen tasapainotteleva postaus :D.
Mä toivon, että josko huomenna olisi aikaa ja jaksamista postailla vielä tämän kuun Goodiebox ja taas siinä ohessa muutama loppunut.
Syyskuu on mennyt oikein kivasti, kiitokset muutamille yllätysloppujille :D. Ei siis nuo muutamat extra-plussat jaksa harmittaa!
Illalla pääsen ensimmäistä kertaa sitten k*ronan alun keikalle eli Insta-stoorit voi täyttyä videoista ja kuvista :D.
Poisonblackilla on Oulun toinen keikka heidän ekan levyn Escapextacyn 20v julkaisun kunniaksi (en mä helkkari vieköön voi olla näin vanha...) <3. En malta odottaa!
Eli palaillaan taas toivottavasti pian asiaan!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit