sunnuntai 26. toukokuuta 2024

Taas Oriflame Tender Care-voiteita kulutettu, Toukokuu 2024

Helouhelou!
Aattelin tässä ennen päivän jumppatuokiota esitellä taas parit loppuneet.
Oon nyt ehkä taipumassa siihen, että jätän nyt melko monet loppumassa olevat kesäkuulle, vaikkakin parin jutun kanssa oon edelleen kahden vaiheilla, miten teen :D. Kuitenkin 5 päivää on pitkä aika, mutta toisaalta siltikin huolestuttaa kesäkuun saldo, että saanko sinne omaan mieleeni "tarpeeksi" loppuneita... On taas first world problems :p.
Noh, mennään tähän postaukseen nyt!

Sain siis jälleen kulutettua pois näitä tuttuja purkkeja eli 15ml Oriflame Tender Care Protecting Balm with Organic Honey ja Oriflame Tender Care Protecting Balm with Cinnamon Oil monitoimivoiteet.
Hunaja- sekä kaneli-versiot kuluivat nyt jalkavoiteina ja nämähän ovat edelleen niitä "ikivanhoja" versioita :D.
Edelleen näissä on vähän tuoksua jäljellä ja pehmentää kuitenkin edelleen oikein hyvin. Itsestäni on ollut nyt ihan mukava käyttää näitä, vaikka aletaankin olla jo kesässä, koska kantapäät pyrkii edelleen kuivumaan. Ei siis pääse syntymään mahdottomia kovettumia. Varsinkin nyt, kun sain sen diabetes-diagnoosin, niin täytyy jalkojakin tarkkailla entistä enemmän ja pitää parempaa huolta niistä. En tiedä, miten saisin otettua kuukausiohjelmaan säännöllisen jalkakylvyn, se olisi kyllä kivaa tehdä edes kerran kuussa :D.
Askel kerrallaan varmaan, kun nyt oon esimerkiksi aika hyvin saanut pari viikkoa tehtyä tuon mun jumpan joka toinen päivä, niin kuin fysioterapeutti suositteli!
Seuraavaksi sitten iltaohjelmaan jalkojen hoito :D.

Nyt mulla on lähtenyt jalkavoiteiksi seuraavaksi Lakka- ja Mustikka-versiot Tender Care-voiteista sekä 20ml minikokoinen yövoide.
En pystynyt pari kokeilun jälkeen kasvoille käyttämään tuota yövoidetta... Syy selviää sitten tarkemmin, kun voide loppuu ;D.
Mutta noiden Tendereiden jälkeen jäljellä on enää 1 vanha purkki (karpalo, joka on nyt yöpöydällä huulivoiteena), jonka otan sitten jalkavoiteeksi käyttöön yhden toisen vanhan huulirasva-purkin kanssa.
Jännitys tiivistyy, ovatko nuo Lakka ja Mustikka seuraavaksi kesäkuun loppuneissa!

Oon kyllä iloinen, että varastot alkaa "siistiytymään" yksi kerrallaan noista todella vanhoista tuotteista. Kauan se ottaa aikaa ja antaa kunnolla opetuksia!
Vaan eipä mulla tämän kummempia ole tällä kertaa! Katsotaan, esittelenkö viimeiset loppuneet sitten yhdessä samassa postauksessa, vai mitä nyt lopulta päätän niistä parista pähkäilemästäni jutusta :D.
Palataan siis asiaan!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Itsekin nyt yritän käyttää näitä tendereitä jalkapohjiin, kun ei niitä oikein muuten tule käytettyä. Tosin, lähinnä olen keräillyt vaan niitä eri tuoksuja :D Mutta kun tuotteen saa käytettyä, jäähän siitä se purkki sitten! Tekisi kyllä mieli kaivaa ne pois niistä omista purkeistaan, johonkin laakeampaan purkkiin. Ärsyttää se kapea suuaukko niissä vanhoissa versioissa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hyvä, että johonkin saa käytettyä :D.
      Itelläkin oli aikanaan tuo eri tuoksujen keräily syynä :D.
      Se vähän harmittaa, etten aikoinaan tilannut sitä kultaista purkkia (oliko se joku pyöreät vuosipäivät limited edition), sen purkin olisin halunnut säästöön :D.
      Oon mä parit purkit pessyt ja säästänyt, jos tiettyyn väriin oon tykästynyt :).
      Ja jep, se suuaukko kieltämättä meinaa olla ärsyttävä!

      Poista

Suositut tekstit