Ohhoh, mites se päivä näin nopeasti hurahti ohi :o !!!
Noh, mikäs siinä, oikein mukavaa on ollut omassa seurassa :). Tuli nukuttua peräti 8 asti aamulla lähes keskeytyksittä (näköjään kannattaa kissoille laittaa myöhään iltaruoka!) ja kävin bussilla pyörähtämässä kaupungilla, ensin ostamassa teetä ja makukahvia Kofeiinikomppaniasta (suklaa- ja vaniljakahvit sekä rooibos appelsiini-tyrnitee lähti mukaan), sitten Kuudes Maku-liikkeeseen ostamaan mysliä ja pähkinöitä ja lopuksi Stokkan Herkkuun ostamaan muutamat salaatit herkuteltavaksi. Oikein kiva päivä siis takana :).
Ja nyt olisi seuraavaa loppunutta luvassa!!
Se olikin taas yllättäen vartalokuorinta, tällä kertaa kesällä Turkista ostamani Sephoran oma Toffee Smoothing Body Scrub.
Ja olihan tämä makean rakastajalle ihan huippu kuorinta!! Tuoksu oli oikein lähes ällömakeaa toffeeta ja melko hyvin lähti makean nälkä, kun tällä kropan hankasi :D.
Kuorintateho oli oikein passeli, omaan makuuni ei olisi haitannut vaikka olisi vieläkin karkeampi ollut, mutta kyllä tämä homman hoiti melko mallikkaasti kuitenkin :).
Ehdottomasti voisin ostaa lisää kokeiluun näitä, jos joskus uudelleen jonnekin Sephoraan pääsen!! Oli ihanaa!!
Tällä hetkellä mulla on 4 kuorintaa varastossa, joista 2 tai ehkä 3 on niitä laiskojen iltojen pelastajia... Ensi viikolla tilanne hieman muuttuu Avonin paketin myötä... :D
Mutta eipäs tänne tämän ihmeempiä! Huomenna tavataan taas pitkästä aikaa TV:n kanssa kaupungilla aamusella, joten suht aikainen herätys jälleen luvassa :).
Miumoi <3
Höpinoitä varsinkin kosmetiikastani ja sen vähentämisprosessista, mutta myös musiikista, kissoistani ja yleisesti kaikesta mahdollisesta, joka liittyy elämääni :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Suositut tekstit
-
Heissan taas! Kuten otsikosta voi päätellä, niin vieläkään ei onnistunut mulla luomivärien ostolakko :'D. Retkahdin siis tähän, jo ...
-
Heihoi! Saamaton mikä saamaton, mutta tässäpä viimein tulee ne viimeiset loppuneet! Olisi ollut kiva saada 2 postaukseen nämä, mutta jälleen...
-
Hellouuu! Nyt olisi vihdoin ja viimein Deck of Panning-päivityksen aika, joten aloitetaan ilman höpötyksiä :D. Tämä on siis päivitys nro 46 ...

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti