sunnuntai 6. elokuuta 2017

Bette Box Elokuu 2017

Heipsan!
Nyt tulisi seuraavaksi esittelyyn tämän kuun Bette Box, jonka sain hakea perjantaina :).

Teemana oli tällä kertaa arjen aloitus loman jälkeen.

Sisältä löytyi 4 täysikokoista ja 2 minikoista tuotetta sekä 1 näyte.

Ensimmäisenä löytyi perusarkimeikkiin:
* 2g minikokoinen täysikokoinen Manna Kadar Prime Time Primer (ovh. 25$/25,51g, virhe 2g)
* Ibero Ripsentaivuttimet (ovh. n.4,90e/kpl)
Luulin ensin, kun pikaisesti luin tuon lapun, että Manna Kadar on myös kasvoille pohjustaja ja iloitsin jo hieman, koska entinen pohjustaja alkaa loppua ja jäljellä on enää Nivea After Shave :D.
Kokeilin tuota kasvoille ja silmäluomille eilen ja kyllä tuo voisi teoriassa kasvojen pohjustukseenkin mennä, vaikka aika kuivan tunteen jätti kasvoille.
Luomilla pakkautui juonteisiin, mutten kokeillut luomivärien kanssa vielä tätä. Epäilen, ettei tule toimimaan mulla siinä :).
Taivuttimia en ole koskaan elämässäni kokeillut, jotenkin aina pelottaa silmän lähelle laittaa jotain :D. Muutenkin mulle on ripsiväri aina riittänyt ja sillä ripset asettunut ok:sti, niin en ole kokenut tarpeelliseksi näitä. Olin kuitenkin iloinen, että nyt voin kokeilla ja kokeilinkin varovasti eilen.
En kuitenkaan saanut mitään merkittävää eroa aikaan, pitää varmaan harjoitella, kun aika vaikeaa oli asetellakin nuita oikeaan kohtaan... Poski tuli aina vastaan tuolle "kulmalle", niin en meinannut tarpeeksi lähelle saada. Jatketaan kokeiluja kuitenkin, mutta ei minusta fania tullut kuitenkaan tuohon hommaan :).

Sitten tuli kosteutta käsille ja kasvoille täysikokoisina tuotteina:
* Lumene Classic Restoring Night Cream (ovh. 5,90e/50ml)
* Nivea Intensive Care Hand Cream (ovh 4,20e/75ml)
Monesti oon toivonut yövoiteita päivävoiteiden sijaan, kun yöksi ei ole meinannut olla voiteita. Pitää katsoa, missä vaiheessa otan tämän käyttöön, kun kuitenkin aikanaan Jolie-boksissa tuli parit yövoiteet ja itsekin olen jotain ehtinyt ostaa varastoon :p.
Käsivoiteita kuluu aina, joten Nivea lähtee käyttöön jossain vaiheessa. Kokeilinkin jo vähän ja tehot vaikutti olevan ihan ok, mutta tuo perustuoksu ei vaan oo mun juttu :D. Kyllä se käytettyä silti tulee!

Ja kauneutta pitää hoitaa myös sisältäpäin:
* Helein Skin, Hair & Nails Ravintolisä (ovh. n.27e/60tabl.)
Mulla on edellinenkin purkki lähes täysin syömättä, kun olen niin surkea syömään näitä lisiä säännöllisesti... Pitäisi taas ottaa itseä niskasta kiinni ja yrittää oikeasti syödä kaikki kaapista löytyvät vitamiinit ja muut :p.
Kiva ois tietää, onko näistä mitään hyötyä :).

Extrana löytyi vielä:
* 95ml minikokoinen Listerine Zero Suuvesi
* 1ml näyte Clean Fresh Laundry Eau de Parfym
Ilahduin näistäkin. Suuvettä löytyy ennestään, mutta suhteellisen nopeaa sekin kuluu, kunhan tulisi käytettyä säännöllisesti :D. Tätä kokeilin tänään ja maku oli ihan "kiva" tässä, jälkimaku oli ihan miellyttävä, joissakin suuvesissä kun se on aika tympeä.
Cleanin tuoksuja oon halunnut kokeilla, niin kiva oli saada näyte! Vielä en ole tuoksuttanut, mutta se mitä tästä vähän tuli nenään, niin vaikutti oikein hyvältä!

Tällainen oli Elokuun boksi, miltä näytti teidän silmiin tai jos olette omanne saaneet?
Mä kyllä ihan tykkäsin tästä! Ei nyt mitään riemunkiljahduksia edelleenkään päässyt, mutta jäi kyllä positiivinen fiilis kaiken kaikkiaan. Pääsen taas uusia juttuja kokeilemaan :). Toki kyllähän tämä jälleen on markettituotteisiin painottunut, että siinä mielessä oli tylsä...
Voin kyllä maksaa tästä sen mun maksamani 13,90e, mutta suoraan sanottuna jos pitäisi maksaa se nykyinen hinta (oliko se 18-19,90e?), niin aika tiukkaa tekisi.
Aion kuitenkin jatkaa tilaamista aina vaan, kun saan tuolla halvemmalla hinnalla ja jos se asuntolaina tulee ajankohtaiseksi, niin sitten mulla ei muihin bokseihin olekaan varaa (tai muuhun kosmetiikkaan ylipäätään) :D.

Tänään käytiin taas parissa esittelyssä, joista toisessa käytiin jo 3.kerran ja alkaa vaikuttamaan siltä, että tehdään luultavasti siitä tarjous, kunhan Mr.Insinööri soittaa vielä isännöitsijälle huomenna. Olisi huomenna ja tiistaina vielä pari yleisesittelyä, mutta tuntuu, että kyllä se päätös on ehkä jo tehty (kunhan saadaan pankin uusi tarjous vielä). Sitten täytyy toivoa, ettei se asunto ehdi mennä, kun oli pari muutakin kiinnostunutta siitä :p.
Tällaista siis tänne!
Palaillaan taas asiaan, nyt lähden suihkuun purkkeja kuluttamaan!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä, et ole koskaan käyttänyt ripsientaivutinta?!?! :'D Voi sua onnekasta! Mähän en voi edes meikata, jos en ensin taivuta mun jäykkiä ja suoria ripsiä joku 10-15 min... Ja monesti oon jopa vähän väkivaltainen siinä, myönnän. :'D Mulla menee meikkauksesta suurin osa ajasta tuohon ja on kaiken a ja o. :D

    Mä taas olin pettynyt boksiin, nyt toista kertaa peräkkäin. :( Manna Kadar oli oikeastaan ainoa mielenkiintoinen tuote, mutten ole vielä kokeillut. Ravintolisää juuri tuli edellisen kerran, mutten ole niitäkään vielä syönyt, kun en voi noita oikein nyt lääkitykseni vuoksi syödä. Ripsientaivuttimia tarvii, mutta tykkään vähän toisenlaisista. Lumenen voide, taas, blaah. Suuvesikin vähän turha kun ei tule käytettyä, koitan nyt ryhdistäytyä. :D Tuoksunäyte oli ok vaikkei mikään uutuus olekaan, mulla on tosin jo minipulloja noista eri Cleaneista. Käsivoide oli kyllä kanssa ihan kiva! Nivean tuotteet toimii mulla oikeastaan aina ja tuo on uutuus niin kiva kokeilla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei oo tarvinnut taivutella ripsiä, kun asettuu ripsarin kanssa ihan hyvin :D.
      Jaaa, niitä pitää minuuttien ajan käyttää, mä kun kokeilin niin en jaksanu montaa sekuntia pitää xD.
      Ilmankos en huomannut eroa :D...

      Mulla on ollut tuo Manna Kadar päivittäin käytössä, vähän kuin peiteaineena käyttänyt ennen meikkivoidetta. Ihan jees tuote!
      Eihän nuo boksit oo riemun kiljahduksia saaneet aikaan, mutta nyt oli ihan kiva itselle kuitenkin ^_^.
      Toivottavasti seuraava olis sulle vähän parempi!

      Poista
    2. Ei kai niitä taivuttimia pidäkään käyttää ku joitain sekunteja, ja etenkin jos ei oo sillä tavalla tarvetta ja ripset on muutenkin taipuisat. Tuskin kukaan käyttää niitä niin apinanraivolla ku mä. :D Mulla siis on maailman jäykimmät ripset jotka sojottaa suoraan alaspäin, niinku kamelilla! :D Jos niitä taivuttaa pari sekuntia, ne ei hievahdakaan. Eka pitää tehä semmonen esitaivutus et ne ripset taipuu ees sen verran et sen taivuttajan saa tyveen asti ja sit vasta voi alottaa oikeen taivutuksen. :DD

      Mut toiselle se on tosi vaikee tehä, siinä kuule vasta pelottaakin!!! :S

      Poista
    3. Okei, hyvä tietää :D.
      Tosin eipä itselläkään kovin kummoista jälkeä tullut sillä muutamalla sekunnilla, pitäisi kokeilla pitää vähän pidempään :p.

      Hyii, en ehkä uskaltais antaa toisen taivuttaa mulle :o.

      Poista

Suositut tekstit