tiistai 25. elokuuta 2015

Turkissa loppuneita vol.1.

Hellou ja terkut Turkista :D.
Päätin nyt päivitellä täällä loppuneita tuotteita, kun ei uskalla mennä ihoa käristämään tuonne parvekkeelle, oon jo rintakehän saanut poltettua, vaikka aurinkovoiteiden kanssa ollaankin läträtty... Ylläoleva kuva on ensimmäiseltä päivältä, oon kyllä hieman saanut tuosta päivästä väriä pintaan :D. Tosin jos aattelee, kuinka paljon tuolla auringossa on aikaa viettänyt, niin tosi vähän sitä väriä on tullut ja tosiaan nyt taisin toissa päivänä sitten polttaa jo nahkaa...
Huomenna olisi koko päivän kestävä Lazy Day-retki, jossa ollaan päivä vaan veneellä ja rentoudutaan. Katsotaan käräytänkö taas ihoa, kun Foreca lupailee +35C päiväksi :p. Hikoilla täällä on kyllä saanut ja suihkussa käydä!

Mutta kiva vähän taas höpötellä kosmetiikasta, vaikkei näistä seuraavista isompia juttuja kerrottavana olekaan :).

Sephora Creamy Body Wash 7.9ml näytteitä on kulunut nyt 4kpl kuudesta. Blueberry unohtui kuvata, mutta tässä on Lagoon, Vanilla ja Coco.
Nämä oli kyllä hankala aukaista, tosin mukana ei ole kuin kynsileikkurit, niin niillä pitänyt järsiä nämä auki :D. Sitten nuita on vaan pitänyt puristaa mahdollisimman tyhjiksi... 2 kertaan ei aivan riitä mulla, toisella kerralla on pitänyt lisätä hotellin omaa suihkaria mukaan.
Ovat melko laimean tuoksuisia, mutta erottaa kuitenkin mistä tuoksusta kyse. Vanilla oli omaan nenään voimakkain tuoksu ja lempparein. En huomannut suurempaa kosteuttavuutta, perussuihkugeeliä, vaikka olivatkin ehkä enemmän voidemaisempaan suuntaan :).
Itseltäni löytyy suklaa täysikokoisena varastosta ja kyllä näitä voisi enemmänkkin ostaa (jos suihkugeelejä ei olisi ennestään niin paljoa) :).

Aurinkorasvaa on siis kulutettu ja ensimmäisenä loppui 50ml Favora SPF50 Sun Lotion for Face kasvovoide, joka tuli Heinäkuun 2014 Livboxista. Silloin tullessaan innostuin tästä, mutta kokeiltuani kasvoille, petyin pahasti. Oli kyllä ihan kauheaa jankkia eli ei puhettakaan, että olisin kasvoille käyttänyt... Nyt käytettiinkin tämä Mr.Insinöörin kanssa ihan kropalle, siinä tämä meni suht siedettävästi, mutta laitoin päälle Lushin puuterimaista aurinkosuojaa, että saa sen pahimman lähmän tunteen vähemmäksi. En osta kyllä itse enää uudelleen!
Sitten saatiin käytettyä tämä puolillaan ollut 150ml Avon Sun+ SPF15 Protect & Glow Moisturising Sun Spray suihkeen.
Suihkemainen ruskeansävyinen (iholla väritön) suoja, helppo suihkia iholle. En huomannut mitään sen kummempaa hehkua tämän lisäämisen jälkeen, mutta se ei ollutkaan mulle tärkeää. Harmi, ettei Avonilla ole tällaista suihkemaista suojaa korkeammalla kertoimella, en itse tykkää niistä rasvoista...
Tätä ei ole enää myynnissä, mikä on harmi. Mulla on nyt mukana nykyinen myynnissä oleva ja se on suihke, mutta se on valkeaa rasvaa, jota tulee ulos :(. Harmi, että ovat sen menneet noin muokkaamaan! Itse tosiaan tykkään tämän kaltaisista "vesimäisistä" suihkeista.

Ja viimeisenä tälle erää on kulunut myös nämä minituubit rasvaa eli Dermosil After Sun Lotion ja Aloe Gel voiteet 40ml koossa.
Aloe Gel oli väritöntä geeliä, jäi ehkä hivenen kiristäväksi kalvoksi iholle. Ei saanut uon mun rintakehän kutinaa lakkaamaan. En tule ostamaan täysikokoisena.
After sun voide oli valkeaa voidetta, imeytyi nopeasti ihoon, muttei tämäkään rintakehääni rauhoittanut kovin hyvin, piti hydrokortisonia laittaa. En ehkä tätäkään ostaisi täyttä tuubia, ei nämä kumpikaan vaan säväyttäneet tarpeeksi :/. Pahimman kuivuuden veivät vähäksi aikaa kuitenkin.

Mutta nyt me lähtään (taaaaas) syömään! Pahoittelut huonolaatuisista kuvista, olen vain nopeasti ne ottanut pokkarilla, että saan laittaa purkit roskiin. Lisäksi aurinko paistanut niin hyvin, ettei ole nähnyt tarkistaa kamerasta, onko tullut sumeita kuvia :p.
Ja nyt vain hyvin pikaisesti muokkasin nuita, hieman vaikeampaa tällä läppärillä sitäkin tehdä :p.
Nyt jätän myös oikoluvun sikseen, pahoittelut siis virheistä, mutta olen nyt loma-moodissa :D. Palaillaan taas jossain vaiheessa seuraavien loppuneiden kanssa!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Ohhoh, yllätyn aina kun saat purkit ja purnukat loppumaan niin nopsaa ja paljon! Mä oon ihan etana suhun verrattuna! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, noh miten sen "nopean" nyt ottaa... :D
      Monet tuotteista kun ovat jo vuosia olleet mulla käytössä :D.
      Esim nuo Dermosilin voiteet oli mulla mukana jo silloin 2013 Antalyan reissulla ja olivat tosiaan 40ml tuubeja... :D Toki oli mulla silloin muukin vanha After-sun suoja mukana, jonka sain käytettyä :).
      Eli käyttönopeus on aika suhteellista mulla :p.

      Poista

Suositut tekstit