torstai 25. tammikuuta 2018

Tuoksuja urakoitu

Heipsböö!
Päätinkin sitten tarkoituksella odotella mahdollisimman pitkään näiden loppujen postausten kanssa ennen kuin kirjoittelen, sillä oon aika hyvin saanut useampia tuotteita käytettyä samasta kategoriasta.
Aloitan nyt tämän tästä "suurimmasta" eli tuoksuista :D. Oon suihkinut loppuun mini-kroppasuihkeen, 3kpl 50ml hajuvesipulloa ja 7 näytehajuvettä! Hajuvesiä tosin yhdistää se, että oon käyttänyt ne vessatuoksuina :D.

Aloitetaan kroppasuihkeesta eli tästä 20ml minikokoisesta Rituals... The Ritual of Dao White Lotus & Yi Yi Ren Calming Bed & Body Mistista, joka tuli siis joulukuussa Rituals... joulukalenterista.
En kyllä suoranaisesti ihastunut tähän tuoksuun, oli muistaakseni sellainen yrttimäiseen menevä... Kyllä tämän pystyi kuitenkin kropalle käyttämään, mutta en sänkyyn olisi suihkinut :D.
En varmaan aio ostaa/tilata täysikokoisena näitä Ritualsin suihkeita, kun pullo on vain 50ml ja hinta kuitenkin tuon yli 16e. Mulla kun kuluu 100ml jo parissa kuukaudessa, niin ei mun kannata alkaa tuhlaamaan tuollaista summaa näihin (se TBS:n Vanilla Chai-suihke oli poikkeus, mutta käytän sitä vain pari kertaa kuussa :D).

Sitten ne täysikokoiset hajuvedet!
Mä en ala niistä sen pidempiä juttuja kirjoittelemaan. Kaikille kolmelle on yhteistä se, että käytin niitä hajuvesinä noin puoleen pulloon asti eli pidin kaikkien tuoksusta tuohon asti, mutta sitten yhtäkkiä mä vaan kyllästyin niihin täysin.
En tiedä mikä tuli, mutta niitä vaan tuli enemmän ja enemmän suihkittua vessatuoksuksi ja lopulta siirsin ne täysin siihen käyttöön.

50ml Avon Instinct Forbidden Eau de Parfym:
Sitruunankuori, Orvokki, Punaiset marjat, Gardenia, Vanilja.
Yllätyin tämän melko raikkaan makeasta tuoksusta, odotin että olisi parfyymille tyypillinen raskas tuoksu. Nuo punaisest marjat ehkä hallitsi eniten, niin siksi varmaan tykkäsin.
Harmi, että kyllästyin, mutta tulipahan käytettyä :).

50ml Avon Perceive Dew Eau de Toilette:
Löytyy Sitruunaa, Freesiaa, Melonia, Kuusamaa, Merivettä, Aprikoosia, Myskiä, Santelipuuta ja Meripihkaa.
Tämäkin oli yllättävän makeahko ja himoitsin tätä pitkään ennen kuin äitini osti mulle joululahjaksi.
Ei ollut ilmeisesti tarpeeksi mun tuoksu, kun kyllästyin :/.

50ml Oriflame Solar Eau de Toilette:
Kesäinen tuoksu, jossa on Vesimelonia, Acaimarjaa, Kaviaaria, Sitruksia, Guavaa, Pionia, Kärsimyskukkaa, Myskiä, Patsulia ja Hibiskusta.
Kuvaus osuu just eikä melkein mun tuoksuhermoon, mutta silti vaan kyllästyin, ei ollut varmaan tarpeeksi erikoinen.

Ja sitten viimeisenä hajuvesinäytteet.
Näille kaikille on yhteistä sitten se, että en kyennyt käyttämään, olivat mun nenään migreenituoksuja :/.
Lisäksi nämä kaikki ovat tainneet tulla Livboxista/ Bette Boxista.

0,8ml Elie Saab Le Parfym L'eau Couture Eau de Toilette:
Bergamotti, Magnolia, Appelsiininkukat, Vihreä Manteli, Vanilja.
Tuossa kun Fragrantica päätti lakata hetkeksi toimimasta ja googlailin muualta tuoksunuotit, niin tuli esiin että tämä olisi raikas, mutta mun nenä ja pää oli sitä mieltä, että migreenin tästä saa :D.

1ml Elie Saab Le Parfym Rose Couture Eau de Toilette:
Ruusu, Pioni, Appelsiininkukka, Bergamotti, Jasmiini, Vanilja, Persikka, Litsi, Patsuli, Santelipuu, Karamelli.
Jep, ruusu ja jasmiini, ei tarvitse muuta sanoa...
Mun nenä ei tykkää :/.

1ml Kenzo Flower by Kenzo Eau de Parfym:
Mustaherukka, Orapihlaja, Bulgarian ruusu, Mandariini /appelsiini, Opoponax (?? tuoksuakaasiaan liittyvä?!?), Jasmiini, Orvokki, Vanilja, Valkoinen myski, Suitsuke.
Sisältö kertoo jo kaiken; ei minun tuoksu ollenkaan.

1ml Kenzo Amour Florale Eau de Toilette:
Neroli, Kardemumma, Mustaherukka, Greippi, Frangipani, Ruusu, Gardenia, Myski, Seetri.
Joo, ei ollut tämäkään mulle tarkoitettu...

1ml Kenzo Flower by Kenzo Eau de Lumière Eau de Toilette:
Bergamotti, Kassis, Ruusu, Jasmiini, Persikka, Ylang-ylang, Valkoinen myski, Heliotrooppi, Orvokki.
Liian voimakkaan kukkainen tuoksu...

1ml Kenzo World Eau de Parfym:
Punaiset hedelmät, Pioni, Kukkaisnuotit, Jasmiini, Ambroxan (ambran tuoksuyhdiste?)
Jatkuu samalla, liian kukkaisella linjalla.
Näköjään Kenzon tuoksut eivät ole mua varten :D.

Viimeisenä vielä 1,2ml Roberto Cavalli Just Cavalli Eau de Toilette:
Neroli, Tahitilainen Tiare-kukka, Ruusupuu
Tämä ei ollut ihan niin paha kuin nuo aiemmat, ei tullut heti pää kipeäksi.
En silti tykästynyt tähänkään, joten sama oli käyttää pois, kun on tuolla kaapissa lojunut vuosia (tulikohan vuoden 2013 aikana Livboxista...) :D.

Ei siis ollut paljoa sanottavaa, mutta sainpahan kulutettua viimein pois edes johonkin järkevään käyttöön! Onneksi olivat tuollaisia suihkepulloja!
Seuraava tuotesarja kerää varmaan voiteita yhteen, toivon mukaan huomenna saisin sen kirjoiteltua, jos ehdin. Pitäisi Combatiin päästä illalla :D.
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Tuo eka Kenzo oli paras! :D Ostan joskus kyllä täysikokoisen. Melkeinpä kaikki missä on myskiä tuoksunuottina tai vaan pelkästään, niin tykkään niistä :'D

    Juurikin TBS:N White Musk on yksi lemppari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä sen taas näkee, miten ihmisten nenät ovat erilaisia ja mikä kellekin sopii parhaiten :D.

      Poista

Suositut tekstit