torstai 6. syyskuuta 2018

Syyskuun Kristallipallo-katsanto

Heissan!
Tällä aletaan olla selvitty toissapäiväisestä, eikä tänään ole tullut itkettyäkään, niin voisi tässä hömppään nyt keskittyä. Ensin mietin, että olisin Siirille tehnyt oman postauksen, mutta en nyt pysty siihen... Pitää katsoa, jos sitten Siirin synttäripäivänä sen muistopostauksen teen.
Mennään siis nyt vain tämän kuukauden ennusteisiin.

Toiveikkaana laitoin nyt useamman hiustuotteen tähän, vaikka varma olen vain Batistesta ja Avonista :D.
XZ-huuhdetta on jäljellä ehkä 1/3 pullo ja hoitoainetta noin puolet.
Lush-shampoopalan jämät oon laittanut nyt veteen liukenemaan, kun nuita pikkupaloja on jo vaikea käyttää noin.

Sitten kroppatuotteet ovat myös osin toiveikkaana laitettu.
Edelleen tuo Rituals-tuubi löytyy, vaikken muista iltaisin levittää.
Dermon omena-suihkari ja kroppakuorinta loppuvat ihan varmasti, Lush myös, jos vaan käyttäisin suihkukerroilla. Siinä vaan tulee sitten se, että käyttökerrat ovat tuolta Avonin voiteelta pois, jota on nyt kulunut ehkä 1/3 pullo...
Hankalaa tasapainottelua!

Sitten kasvojen hoitoon tarkoitettuja tuotteita.
Uskon kaikkien loppuvan, kunhan vaan tunnollisesti käyttäisin.
Nuo Planet Spa-laput olivat kuivuneet harmittavasti, joten käytän ne pois silmämeikinpoistoaineen kanssa.

Viimeisenä meikkituotteet.
Huulipuna, puuteri ja UDPP loppuvat varmasti. Huulirasvat ovat yllättäen taas epävarmoja tapauksia, mutta hiljalleen nekin hupenee :).

Lähden siis yrittämään ainakin 18 täysikokoista ja 5 minikokoista tuotetta tässä kuussa.
Saa nähdä, onnistuuko edes enemmistö ja tulisiko jotain yllätyksiä vielä :).
Mutta seuraavaksi esittelen ensimmäiset tulleet tuotteet!
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. Ehdottomasti Siirin muistelupostaus kiinnostaa,kun jaksat sellaisen tehdä.
    Ja kuluviin tuotteisiin liittyen, oot sitkee käyttään kaikki ihan oikeasti loppuun🙈

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, postausta tulee!
      Tuossa toissa iltana katselin kattien kuvia, niin ihania muistoja tulvi niistä mieleen <3.

      Hahah :D. Joo, saa olla melko surkea tuote sitten, jos en loppuun asti pysty käyttämään :D. Kun ne purkit on ostettu, niin silloin mä ne myös käytän :D. Toki pois lukien jos jokin on mennyt pilalle... Onneksi pilallekaan ei ole juurikaan tuotteita mennyt, tosin menneen kesän takia nyt kyllä pelottaa, mitä tuolta varastoista tulee vastaan...

      Poista
  2. Jopas oot käyttäny tota XZ:n hiusetikkaa. :O Munkin on pitäny korkata se ihan alusta lähtien,mut aina unohdan. :'D Ja purkkien kulumiset on vähentyny entisestään ku oon koko kesän ajan käyny niin vähän suihkussa ja hiuksiakin pessy ennätysharvoin. :'D
    Pitäisi ryhdistäytyä monessakin asiassa... Sulla on kuitenkin paljon aika "uusiakin" tuotteita tuossa. Ootko noi Dermosilit käyttäny käsisaippuana vai suihkussa?
    Ja Siiri-postaus kiinnostaa sitten aikanaan, anna nyt ensin itsellesi vaan aikaa tarpeeksi. <3 Kyllä se suru siitä sitten tasaantuu ja tiedät itse kun on sitten muistelun aika. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä korkkasin sen käyttöön heti silloin, kun se tuli ja käyttänyt melkein jokaisella hiusten pesukerralla, yleensä toisena "vaahdotuksena" :).

      Heh, mä oon kyllä suihkussa käynyt kesällä ihan entiseen tapaan ja hiukset on aivan pakko pestä joka toinen päivä tai aivan viimeistään joka kolmas päivä, kun päänahka alkaa muuten kutiamaan ihan jäätävästi :/.

      Omena-Dermon käytin 99% käsisaippuana ja Lakritsi lähti tässä kuussa käyttöön, se on siis hieman epävarma, ehtiikö aivan loppua :).

      Juu, postausta voisin tehdä sitten synttäri-aikaan marraskuun alussa ^_^. Oon paljon kattien kuvia katellut nyt, ja hyviä fiiliksiä jo niistä tulee, alkaa siis mennä sinne haikeuden puolelle jo :).

      Poista
  3. Ja tuohon ensimmäiseen kommenttiin liittyen; mä oon jopa harkinnut, että oikeasti vaan heittäisin vanhempia tuotteita pois, siis sellaisia joista en tykkää enkä tule käyttäneeksi. Oon ekaa kertaa alkanut miettiä, ettemän haluaisi käyttää niitä väkisin... Varsinkin kun tuota purkkia on tossa vähän kertynyt. :'D

    P.S. Mietin muuten jossain vaiheessa, et kuvasin sulle sillon vaan puolet mun Nykin kosmeostoksista! :DD Ihan itsekään tajuamatta. Kuvasin siis vaan Sephoran ostokset mut olihan niitä muitakin... :'DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla itse asiassa eilen tuli yhden meikkituotteen kohdalla nyt ensimmästä kertaa vuosiin fiilis, että onko mun pakko heittää se menemään kesken kaiken, sillä se vaan oli ihan järkyttävä...
      Oon sitä kuitenkin monesti käyttänyt ja nyt vasta tuli tuo fiilis, niin ehkä mun pitää vielä käytellä sitä eri tuotteiden kanssa, jos saankin sen toimimaan paremmin... Kuva-aineistoa toki otin ylös jo siitä varalta :D.
      Mutta en mä vaan pysty nakkaamaan mitään pois, jos ei ole pilalle mennyt... Ei vaan pysty! :D
      Kun ne oon ostanut, niin ne on vaan pakko käyttää ja varsinkin nyt, kun on työttömänä ja joutuu tarkasti katsomaan mihin kuluttaa, niin vielä vähemmän pystyn nyt nakkaamaan mitään pois :D.
      Onneksi oon aina jollain tavalla saanut epämiellyttävätkin tuotteet käytettyä :).

      Hahhhahhaa :D :D!
      Sun pitää mulle whatsupilla laittaa ne loputkin infot :'D

      Poista

Suositut tekstit