tiistai 25. kesäkuuta 2019

Aco Face Day Moisturising Day Cream

Heissan jälleen, pitkästä aikaa!
Täytyy sanoa, että tällä hetkellä on todella vaikeaa olla oman pääni sisällä... Tämä mun jo pitkään kestänyt "between the jobs" -tilanne alkaa nyt selvästi käydä mielenterveyteni päälle, jonka takia oon saanut viime aikoina tehdä töitä sen eteen, että edes saan itseni sängystä ylös, että en aloita jokaista päivää itkemällä, että saisin edes jotain kotitöitä tehtyä...
Viimeisimpänä tässä on lannistanut taas 2 hylkyä, jotka olivat omiin silmiini paikkoja, joiden tapaisista olin pitkään haaveillut.
Kaiken tämän jälkeen en vaan ole saanut itseäni kirjoittelemaan postauksia...

Tänään kuitenkin sain vihdoin meikattua ensimmäistä kertaa reiluun viikkoon, mikä oikeasti on mulle todella ennen kuulumatonta ja tätä on alkanut olla huolestuttavan usein viime viikkoina.
Sain myös laitettua kyselyä työkokeilupaikkaa varten seuraavaan firmaan (ensimmäisestä paikasta ei koskaan vastattu), sillä alanvaihdos täysin on pyörinyt mielessä ja on pakko nyt katsoa se niin, että missä on töitä suurimmalla todennäköisyydellä tulevaisuudessa...

Eli koska nyt ei henkinen hyvinvointi ole ollut missään hyvässä iskussa, niin purkkeja ei ole tullut lisää (tai olisi varmasti tullut, jos olisi rahaa :p), mutta niitä ei myöskään ole isommin loppunut.
Nollille en kuitenkaan ole ihme kyllä jäänyt, joten muutamat jutut odottaa esittelyä.
Tässä nyt tämän kuun ensimmäinen loppunut:

Joka oli 50ml Aco Face Day Moisturising Day Cream päivävoide.
Tämä onkin taas melko vanha tapaus, sillä tuubi on tullut jo Heinäkuussa 2015 Livboxista...
Mä oikeasti toivon, ettei Bettestä tulisi nyt piiiiitkään aikaan kasvovoiteita, niin jäätävä määrä mulla on niitä käytettävänä...
Mutta siis mä kyllä tykkäsin tästä, Acon tuotteet ovat tainneet olla sellaisia, että ovat aika hyvin mulle soveltuneet, mitä oon päässyt kokeilemaan!
Piti ihon talvella kosteutettuna (toki yhdistettynä kasvosuihkeisiin ja seerumeihin), mutta meikin alla teki pinnan ihan hivenen mattapintaiseksi eli sopi myös nyt menneen kevään ja alkukesän aikana hyvin meikin alle.
Ei ole mitään huonoa sanottavaa tästä! Voisin mielelläni ostaa uudelleen, jos ei kasvorasva-varastot olisi nykyisessä katastrofi-tilassa...

En sitten muistanut ottaa kuvaa kasvorasvoista, jotka ovat nyt tällä hetkellä päivä- ja yökäytössä, mutta aurinkosuojallisia on 2 minituubia, päiväkäyttöön on sitten lisäksi 50ml ja 30ml tuubit, yökäyttöön on 2kpl 50ml purkkia ja 30ml pullo ja sitten lisäksi on vielä 50ml 24h purkki, jota voi käyttää sekä päivä- että yövoiteena :D.
Noista katson sitten aina tilanteen mukaan, mitä iholle tarvitsee milloinkin laittaa (meikkaanko, onko aurinkoista/pilvistä, kylmää/kuumaa, onko iho kuiva/rasvoittunut).
Onneksi nuo täysikokoiset voiteet ovat kaikki aika lailla jo puoleksi käytetty 24h-voidetta lukuun ottamatta eli hyvällä mallilla ovat! Toivottavasti ne loppuisivat vuoden loppuun mennessä...

Tällaista siis täällä meneillään.
Mä todella yritän, että saan tässä loppupäivien aikana esiteltyä nuo muut loppuneet, mutta ehkä kuitenkin vannomatta paras?
Kuvat olisi jo muokattuna aika lailla valmiina (sen verran olen saanut sentään aikaan), joten paljosta ei ole kiinni! Pitäkää siis peukkuja ja vertaistuki on tervetullutta, jos siellä ruudun takana on samassa tilanteessa olevia!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. ACOn tuotteet ovat soveltuneet myös minulle erittäin hyvin! Sopivat hyvin herkälle iholleni. Olen muutaman tuotteen joskus ostanut, ja täytyykin hakea lisää lähiakoina. Tuttavani joka asuu Uudessakaupungissa kerran toi minulle ACOn perusrasvaa, ja se jätti ihon kyllä ihanan pehmeäksi.

    VastaaPoista

Suositut tekstit