maanantai 24. toukokuuta 2021

Ziaja Med Physioderm Eye Cream

Heissan!
Nyt tulee pikainen minipostaus, että saa näitä loppuneita vihdoin esiteltyä eteenpäin :D.

Jo aivan kuun alussa sain loppuun tämän 15ml Ziaja Med Physioderm Eye Cream, jonka sain viimeisestä Bette Boxista Tammikuussa 2020.
Lähes poikkeuksetta mulle on sopinut kaikki silmänympärysvoiteet, joita oon vuosien varrella kokeillut, mutta nyt täytyy sanoa siihen sääntöön tulleen poikkeus tämän kohdalla...
Kaiken järjen mukaan tämän olisi pitänyt olla erinomainen kosteuttaja silmänympärysiholle, mutta omassa tapauksessa kävi täysin päin vastoin, mikä on todella ihmeellistä :o.

Yleensä mun tarvii levittää max. nuppineulan pään kokoinen pallero sy-alueelle, mutta tätä sai ruutata ihan järkyttävän määrän ja siltikin kyseinen alue oli jo tunnin päästä kuivan oloinen.
Menneenä talvena mulla olikin huomattavasti useammin ihan kuivia hilseileviä länttejä sekä ylä- että alaluomilla, mikä oli tällaiselle luomivärien rakastajalle melkoinen shokki. Toki talvi oli melko ankara täällä pohjoisessa eli varmasti silläkin oli osansa asiaan, mutta silti tilanne parantui heti jo parissa päivässä, kun kokeilin tätä viime kuussa Goodieboxista tullutta sy-seerumia.

Nyt ei ole kuivuutta näkynyt, kun oon käyttänyt vuorotellen iltaisin tuota seerumia ja Dermosilin sy-naamiota sekä aamuisin Herbinan sy-voidetta (joka lähti käyttöön Ziajan loputtua).
Sanomattakin selvää siis, etten tule itse ostamaan tuota Ziajaa enää uudelleen, nyt oli täysin huti mulle!

Yritän saada itseäni jälleen niskasta kiinni näiden esittelyjen kanssa :D. Netflix on vain houkutellut enemmän viime päivinä :p.
Epäilen, että taas tulee kiire ennen kuun loppua, mutta katsotaan miten menee!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit