sunnuntai 11. joulukuuta 2022

Parit mini-naamiot kulutettu, Joulukuu 2022

Heissan!
Nyt onkin hyvä tehdä pieni mini-postaus, kun purkkeja on hiljalleen alkanut loppua!

Eli sain ruutattua loppuun nämä kaksi mini-kasvonaamiota, jotka olivat:
* 40ml Dermosil Holly Jolly Sea Buckthorn Pearl Mask
* 40ml Dermosil Holly Jolly Vitamin E Pearl Mask

Luulin, että olin tilannut molemmat joskus joulun aikaan (:D), mutta blogia penkoessani huomasin, että molemmat oli tulleet Elokuussa 2020, Sea Buckthorn-naamion olin itse tilannut ja Vitamin E-naamion olin saanut lahjaksi!
Aika pitkään nämä näköjään sitten kesti :D.

Ulkonäöltään olivat molemmat todella kauniita <3 ja geelimäisiä koostumukseltaan.
Käytin näitä yksinomaan saunailtoina suojaamaan kasvoja saunassa lämmöltä.
Toimivat ihan hyvin siinä, sillä kasvot punoitti selvästi vähemmän kuin ilman kasvonaamiota.
Toki oon huomannut, että samaa tekee ihan mikä vaan kosteuttava kasvonaamio :D.
Jos olisi vielä myynnissä, niin voisin kyllä ostaa uudelleenkin.

Pois pestäviä kosteuttavia kasvonaamioita mulla on vielä nämä Goodieboxista ja joulukalenterista tulleet 25ml ja 15ml minikokoiset naamiot ja toki se edellisen postauksen Dermosilin täysikokoinen 50ml kultanaamio, joka ei ehtinyt tähän kuvaan.
Lisäksi mulla on myös pari The Body Shopin näytepussia, joissa oli muutama ml tuotetta, niistäkin riittää pariin kertaan käyttää molemmista.
Eli näiden kanssa taidetaan mennä seuraavat 2 vuotta vielä :D.

Ja tähän loppuun vielä yksi yllätys, myös itselleni :D.
Käytiin taas syömässä muutaman ystäväkollegan kanssa loppuviikosta pikkujoulu-merkeissä, niin ihana HS antoi meille yllättäen tällaiset pienet kangaskasvonaamio-lahjat <3.
Mulle tuli Eyenlip Eyenlip Hyaluronic Acid Moisture Essence Sheet Mask.
Oon lukenut monien kehuvan näitä Eyenlipin kangasnaamioita, joten tosi kiva päästä testaamaan myös itse!
Mulla toki on muutama ennen tätä jonossa vielä, kun pakko käyttää ensin vanhemmasta lähtien :D.
Mutta yllätys-plussa tuli siis listaan!
Voipi olla, että yhden kangasnaamion voisin vielä tämän kuun aikana käyttää, nyt kun se vielä lupaili -20C pakkasia tänne alkuviikoksi :/.

Mä muuten sain eilen värkkäiltyä ja kuvattua ne mun luomivärit :D.
Vielä pitää kuvat muokkailla eli hetki menee niiden kanssa, kuvia kun tuli melkein 30kpl... :D
Katsotaan, saisinko sen jouluksi julkaistua, en lupaa mitään, kun tuo kyllä vaatii hetken koneella istumista ja mun hartiat ei siitä hirveästi tykkää isossa määrin :p.
Mutta kyllä se postaus tulossa on ihan varmasti tälle kuulle ^_^.
Tässäpä voisinkin aloitella hetkeksi vielä kuvien käsittelyä, niin palaillaan asiaan!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Ihana kuulla väliaikatietoja luomiväri postauksesta. Kiitos jo etukäteen! Käytän kans aina saunassa kasvonaamion suojaksi. Mulla on muutama minikoko ja täysikokoisen tuubin loppu jälkellä ja sitten harkitsen uuden ostoa😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään, tulossa kyllä on, nyt on kuvat muokattuna valmiina eli pitäisi alkaa tekstiä naputtelemaan jossain välissä :D.

      Joo, oon itsekin huomannut, että tuo naamio saunassa auttaa tosi paljon vähentämään punoitusta!

      Poista

Suositut tekstit