perjantai 10. toukokuuta 2024

Pieni ostos sittenkin toukokuulle

Hellou taas!
Eeeeriiiiittäin hitaasti nyt näköjään ne täysin varmat loppujatkin hupenee, joten täällä on nyt hiljaista sen takia :D.
Mutta maanantaina kampaajan penkissä käytyäni mulle tulikin luuloistani huolimatta yksi plussa tälle kuulle :D.
Se oli tällainen 250ml Four Reasons Toning Shampoo, Rose Gold sävyä ylläpitävä shampoo, jonka kävin nappaamassa Sokokselta kotiin päin lähtiessä.
Mulle tuli hiuksiin vähän ruusukullan sävyisiä raitoja, niin kampaajani sanoi, että tällä pystyy hyvin ylläpitämään sitä sävyä kotona. 
Näissä shampoissa on ilmeisesti samaisia naamioita enemmän pigmenttiä, niin suositteli mulle sitten tätä ^_^.
Katsotaan tässä, miten lähtee aikaa myöten toimimaan!

Pienenä yllätyksenä sain myös muutaman näytteen kaupan päälle, vaikkei ollut kuin tuo yksi tuubi ostoksena :D. Kyseinen Cliniquen voide mulla on parhaillaan täysikokoisena käytössä eli se ei ole enää uusi tuote.
Tuota Biothermin seerumia oon sitä vastoin halunnut pitkään testata ja vähän on houkutellut ale-päivillä. On ollut silti sen verran arvokas, ettei ole budjetti taipunut, mutta nyt saan ainakin nuo näytepussit kokeilla!
Mulla alkaa taas pikku hiljaa kertymään nuita näytteitä, pitäisi siis niitäkin käyttää vähemmäksi...
Viikolla tuli Stockan mainos, jossa oli Lumenen näytteitä ja aika paljon juurikin noista mainoksista on nyt kertynyt pusseja odottamaan kokeilua.

Sain kuitenkin tuossa alkukuusta tyhjennettyä muutaman ikivanhan meikkivoide-näytteen, kun piti taas lisää sekoitusta tehdä :D. Nyt oon meikatessa käyttänyt nestemäisistä meikkivoiteista tehtyä miksausta, niin ehkä niitäkin ikivanhoja pulloja alkaa tässä vuoden mittaan tyhjentyä, vihdoin!
Askel kerrallaan sielläkin alkaa tapahtua :D.

Mutta joo, eipä mulla tämän kummempaa ollut tällä erää.
Tuotteet on riittoisia, eikä loppuun käyttäminen ollutkaan ihan niin helppoa kuin kuvittelin :D. Saan kuitenkin tuon tulleen shampoon nollattua varmasti :D.
Palaillaan taas asiaan, kun tulee kirjoiteltavaa!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Mullakin on viimein kuukausi, että ei oo jo isoa kasaa loppuneita. Kevät tuntuu viimein iholla💛

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sulla on vähän ihon vaatimukset vähentynyt!
      Mulla nuo tuotteet meinaa vaan olla liian riittoisia :D.

      Poista

Suositut tekstit