sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Loppuneet Dermosil-tuotteet ja yksi ostos, Kesäkuu 2026

Heips taas!
Ei oikein suunnitelmat toteutuneet taaskaan, kun laiskuus vähän iski :p.
Tosin loppuneiden kanssa jäin aika vähiin taas tässä kuussa, joten hyvä esitellä ne sitten könttänä.
Tällä kertaa tulee ensimmäinen könttä yhden merkin tuotteita eli yllättäen sain samoihin aikoihin useamman Dermosilin tuotteen loppumaan!

Päädyin käyttämään tämän 500ml Dermosil Lovely Hand Soap käsisaippuan pois, kun ei tullut saippuaa tehtyä Lushin suihkujellystä. Nyt tosin taas oon pariin kertaan viipaloinut ja liuottanut käyttöön, joten jospa sekin tässä 1-2kk sisään loppuisi :p.
Tämä oli viime joulun kokoelmassa helmiäishohtoisen vaalea saippua ja tuoksu oli "raikas kukkaistuoksu, jossa on häivähdys täyteläisempiä, maanläheisiä sävyjä. Voit tuntea tuoksussa muun muassa laventelin, jasmiinin ja setripuun vivahteita".
Oli omaan nenääni melko heikko tuoksu, sai laittaa kädet aivan nenään kiinni, että sain tuoksusta jotain selvää.
Ei siis herättänyt tunteita suuntaan tai toiseen sen suhteen.
Käsiä ei kuivattanut ehkä samalla tavalla, mitä jotkut saippuat voi tehdä. Toki nyt kesäaikaan ei kädet muutenkaan kuivu yhtä paljoa.
Kiva oli kokeilla, mutta ei jää ikävä!

Sitten pyysin Mr.Insinööriä rutistamaan purkkiin loput jämät tästä 200ml Dermosil Calm Foot Cream jalkavoiteesta, joka tuli samassa joulukokoelmatilauksessa kuin tuo käsisaippua.
Tämä oli käytössä aika lailla heti tuolta marraskuulta asti eli näköjään 6-7kk kestää mulla 200ml jalkavoidetta :D.
Mielestäni ihan ok:sti lopulta kosteutti jalkapohjia suihkun jälkeen eli seuraavana päivänä oli edelleen kantapäät suhteellisen pehmeät, kun oli sukkien kanssa muhinut yön yli.
Ehkä talveksi voisi olla vieläkin kosteuttavampi, mutta näin kevät-/kesäaikaan oli ihan sopiva.
Tuoksussa oli "mustaherukkaa, kultaista Himalajan vadelmaa, vesimelonia, omenaa sekä vaniljaa", mutta mielestäni tämäkään ei omaan nenääni tuoksunut kovinkaan vahvasti. Oli ihan miellyttävä käyttää.
Tuon holografisen tuubin fani minusta kyllä tuli, onneksi on vielä käsivoide jäljellä ja sen otan käyttöön, kunhan saan Juicy-voiteen ensin käytettyä :).
Pitää varmaan muita Dermosilin jalkavoiteita kokeilla seuraavaksi.

Viimeisenä tällä erää sain käytettyä myös tämän 150ml Dermosil Hair Solutions Leave-in Conditioner Spray hiuksiin jätettävän suihkeen.
Tämä oli siis sellainen 2-faasinen vaaleanpunertava suihke, jonka tilasin viime kesäkuussa, kun tein ensimmäisen oman Dermosil-tilauksen :).
Piti laskea, niin 4 tuotetta tuosta tilauksesta on vielä käytössä :D.
Mutta tämä suihke oli ihan ok, ehkä pidän Moisture Kickiä ihan vähän parempana, mutta kyllä tälläkin pahimmat takut sai taltutettua, jos oli huonompi hoitoaine käytössä.
Voisin kyllä ostaa uudelleenkin, kun on ihan kohtuuhintainen (8e).
Olisi ollut mielenkiintoista kokeilla, miten toimii näissä mun uusissa hiuksissa, kun on vaalennettu ja värjätty suoraväreillä :D.

Eli tällaiset hiukset sain 13.6., kun kävin muutaman tunnin istumassa Studio Matafaka-kampaamossa Dinatran penkissä :D.
On kyllä ollut harvinaisen piristävää katsoa peilistä nämä viikot, kun väriä on nyt kunnolla näin 2 vuoden jälkeen!
Nyt onkin kuivashampoota kulunut yrittäessäni vähän harvemmin pestä, että väri säilyisi hieman pidempään :).

Tässä on vähän taaempaa kuvaa.
Salama tekee tuon virheellisen vaaleuden, sillä mun mielestä tuollaista ei ollut itse peilistä katsoessa.
Tuon oon ottanut ennen kuin kuivashampoota aloin laittaa.
On siis Treaclemoon-kuivis päässyt nyt kunnolla testiin, ensimmäisen kerran piti olla 3 päivää pesemättä hiuksia :D.
Sitten se kuukauden ainoa ostos tuli myös tuolla kampaamoreissulla tehtyä:

Ostin siis suosittelusta kokeiluun tuon Maria Nilan Structure Repair Bond Builder Anti-breakage Leave-in Treatment hiuksiin jätettävän hoidon, kun sopivasti tuo Dermosil loppui :D.
Hinta tosin oli arvokas (vajaa 50e), mutta harvemmin näitä kalliimpia tuotteita tulee ostettua onneksi.
Oon myös nyt yrittänyt suihkun jälkeen tyven kuivattaa ihan kuivaimella, josko se rasvoittuisi vähän hitaammin, niin tässä tuotteessa on lämpösuojakin mukana.
Lähti siis heti käyttöön :D.

Laittelen huomenna viimeiset loppuneet myös könttänä, kun ei varmaan kovin pitkää päivää ehkä tule töissä :).
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit