lauantai 10. kesäkuuta 2017

Saviputsaria, öljy-maitokuorintaa ja käytettyjä ColourPoppeja

Heipsan!
Pahoittelut jälleen useamman päivän katoamisesta, mutta kesä tuli yllättäen tänne pohjoiseenkin, niin tietysti on ollut pakko ottaa siitä kaikki ilo irti ja lisäksi oon jumpissakin yrittänyt parina iltana käydä :D.
Viimein aattelin nyt aloittaa loppuneiden esittelyt ja on tänne muutama plussa ehtinyt varastoonkin tulla! Kasvotuotteilla aloitetaan siis!

Sain aamukäytössä kulutettua pois tämän jo yli vuosi sitten ostetun 30g minikokoisen GlamGlow YouthCleanse Daily Exfoliating Cleanser kasvojen puhdistusaineen.
En taaskaan koostumuksesta muistanut ottaa kuvaa, mutta oli sellaista vaaleaa, harmahtavanruskeaa, suht juoksevaa, savimaisen voidemaista ainetta. Oliko tarpeeksi epämääräistä :D.
Pidin tästä kyllä, teki pehmeän tuntuiset kasvot ja puhdisti ihan hyvin myös meikkijämät, kun pariin kertaan illallakin kokeilin.
Kylmän aikaan oli kuitenkin hitusen liian pesevää ja kuivattavaa, nenän hilseily ei ainakaan loppunut tätä käyttäessä. Tosin oon myös useammin nyt käyttänyt Clinique 2-kasvovettä, joka voi myös tuon nenän tilanteeseen vaikuttaa...
Kesälle voisin silti ostaa täysikokoisenkin pullon kokeiluun joskus, tykkäsin sen verran tämän kasvoille jättämästä tunteesta :).

Toisena kulutin tämän Maaliskuun BetteBoxista tulleen 12,5ml minikokoisen Mádara Exfoliating Oil-to-Milk Face Scrub kasvokuorinnan.
Olen jo aiemmin, vuosi sitten käyttänyt samaisen kuorinnan, eikä mulla oikeastaan ole tuohon aiempaan tekstiin enempää lisättävää! Tykkäsin edelleen fiiliksestä ja kuorintatehoista ja mähän olisin jo hankkinut tämän täysikokoisena kevään Sokoksen 3+1 Päiviltä, mutta en enää silloin ehtinyt käymään siellä, kun tämä tuli myyntiin :/.
Eli menee jatkoon ehdottomasti!

Sitten niihin kesäkuun ensimmäisiin plussailuihin.
Niin kuin sanoin tuossa edellisessä postauksessa, niin kauneusbloggaajien Facebook-sivu on monesti mulla ollut se kaiken pahan alku ja juuri, kun repsahtelen ostoksiin ja nyt tuli taas yksi repsahdus lisää :D.

Kipputorilla oli sitten Magicbunny-blogin Taikalla myynnissä ColourPopia ja pitkän aikaa katselin niitä kuvia, kunnes viime viikolla lopulta repsahdin :D. Ostin siis:
* Super Shock Shadow, Bae (eggplant purple with blue ultra-glitter)
* Super Shock Cheek Highlighter, Tough Love (ollut ystävänpäivä-kokoelmassa)
* Hello Kitty Ultra Glossy Lip, Super Cute
Mullahan on siis ennestään tuo samainen CP x HK huulikiilto, mutta oon jo noin puolilleen käyttänyt sitä, niin oli pakko ostaa varakappale varastoon. Tykkään siitä tosi paljon punien päällä <3.

Tässä oon yrittänyt vielä jonkinnäköiset sävykuvat ottaa (molemmat kädet tärisi, eikä ole salamalla otettu).
Bae on tuollainen punertavan violetti sinisellä glitterillä (luomilla on enemmän violettiin menevä, ei noin punertava) ja Tough Love vaaleanpunertava korostussävy.
Muutaman kerran oon jo käyttänyt noita, eikä kaduta ollenkaan, että ostin. Ihania ovat molemmat <3.

ColourPopia on vielä uutenakin tulossa, mutta oon hieman huolissani, kun paketista ei ole mitään seurantamerkintöjä 1.6. jälkeen ja näin ei ole aiempien pakettien kohdalla käynyt!
Täytyy kuitenkin vielä malttaa jonkin aikaa odotella, jos siellä on nyt vaan jotain häikkää järjestelmässä tai vastaavaa.
Jatkan tässä odotellessa sitten loppuneiden esittelyjä ^_^.
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Mä en aina tuota GlamGlow-hypeä ole ihan ymmärtänyt, mutta ehkä pitäisi kokeilla lisää, eikä tuomita yhden tai kahden tuotteen perusteella.

    Vinksvinks, mun blogissani on pika-arvonta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon onnistunut pienet purkit testaamaan melkein kaikista naamioista (violetti pitäs kokeilla vielä) :D. Musta on ehdoton lemppari, mutta perässä tulee sininen ja oranssi.
      Mutta onhan nuo kalliita, niin ei niitä tule ostettua ellei alesta löydy :). Putsareita ois kiva kokeilla muitakin!

      Poista
  2. Äh, mä en oo saanu tota Mádaraa testattua vielä ollenkaan vaikka se kiinnostaa... :/ On edellisiäkin kuorintoja vielä sen verran varastossa, enkä oo tän vuoden puolella juurikaan saanut kuorittua kasvoja. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voih :/.
      Mullakin on kuorintoja kertynyt melkonen määrä, mutta osa on niin hentoisia, että ne on käyttömäärillä nopeasti kulutettu :D.
      Ja mä kuorin aika lailla joka toinen päivä naaman :p.
      Toivottavasti saat otettua Mádaran käyttöön, se oli tosi ihana <3

      Poista

Suositut tekstit