lauantai 25. toukokuuta 2019

Jeffree Star Blue Blood Eyeshadow Palette

Heissan!
Niin kuin eilen kirjoittelin, niin tein "pienen" ostoksen itselleni Sokokselta, kiitos -20% alen, kun oli omistajapäivät :).
Oli tarkoitus, etten tässä kuussa olisi enää muuta ostanut alkukuun Avonin tilauksen lisäksi, mutta oon nimenomaan odottanut tuota 20% alea, että voin sitten ostaa tämän luomiväripaletin.
Ja muutenkin tuntui silloin alkupäivästä, että tarvin nyt jotain lisäpiristystä itselleni :p.

Ja se palettihan oli tämä Jeffree Star Blue Blood Eyeshadow Palette!
En ennestään omista yhtään tuotetta merkiltä, toki niitä aiempia paletteja oon katsonut sillä silmällä, mutta eivät ole iskeneet yhtä voimakkaasti kuin mitä tämä paletti sitten teki :).

Ensinnäkin tämä pakkaus iskee mun huumorintajuun täysin :D. Tietysti muutenkin tämä on esteettisesti omaan silmään todella kaunis.

Ja tietysti sisältö sai täysin kuolaamaan palettia (sininen kun on lempiväri) ja sen päätöksen sinetöi, että tämä on ensimmäinen tuote Jeffree Starilta, minkä voin ostaa. Tämä kuva on päivänvalossa otettu (tosin harmaa vesisateinen päivä...)

Tässä on sitten kuva otettu salamalla ja tässä jää hyvin sävyjen nimet muistiin :).
En ole itse millään tavalla juurikaan kyseistä tyyppiä seurannut, mutta mitä oon aina sieltä täältä kuullut juttuja, niin joo, kyllähän ne on vähän mietityttänyt. Ilmeisesti nyt lähiaikoina ei ole kuitenkaan mitään isompia draaman kaaria tapahtunut (?), niin aattelin että tämän voin ainakin ostaa ihan hyvillä mielin.

Sitäkin mä toki tässä ehdin pähkäillä, kun ColourPop julkaisi juuri pari päivää sitten sinisävyisen 9-paletin, joka oli myös aivan ihanan näköinen. Kova pohdinta oli kyllä, mutta päädyin sitten tähän, kun tässä on muitakin sävyjä lisäksi ja pääsen nyt testaamaan vihdoin kyseisen brändin :).
Vielä en ole testannut sävyjä, mutta katsotaan, jos huomenna leikkisin tällä vähän :).
Nyt kuitenkin valmistautumaan Suomi-Venäjä-peliin! Tämä oli taas tällainen pika-postaus :D.
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Colourpop puskee kyllä koko ajan uusia juttua, mie sain vasta kaksi tilausta sieltä ja pistin kolmannen :D

    Mie ostin silloin sen Thirsty -paletin, kun oli aiemmat omistajapäivät. En tosin ole vielä oikein siihen tutustunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se Colourpopin julkaisutahti on aivan jäätävä... :O

      Mun täytyy sanoa nyt näin 2 kertaa tuota Blue Bloodia käyttäneenä, että olen palettiin todella pettynyt!
      En ole koskaan ollut luomiväripalettiin näin pettynyt, mitä tuohon nyt olen...
      En vain ole saanut sävyjä pelittämään itselläni hyvin, todella työlästä häivyttää, vaikka tekniikka ja siveltimet ovat just samoja, mitä muiden luomivärien kanssa... En tiedä, onko mulla joku maanantai-kappale, vai enkö vain yksinkertaisesti osaa sillä meikata yhtään ja se on tarkoitettu vain ammattilaisille...
      Lisäksi tuo Ocean Ice meinasi pilata mun naaman työhaastattelupäivänä (ei ois pitänyt kokeilla "outoa" palettia tuolloin), sillä se varisi aivan järkyttävästi ympäri naamaa ja luomia, vaikka käytin sitä vain rajauksena (ja laitoin NYXin Glitter Glueta).
      Mun piti lopulta sen päälle vetää ABH Riviera-paletista sitä siniviolettia sävyä epätoivoissani ja sitten se variseminen vasta väheni...

      Mun on varmaan pakko laittaa tuo paletti myyntiin, se saa mulle vain pahan mielen aikaiseksi, eikä se todellakaan ole kosmetiikan tarkoitus :(.

      Poista

Suositut tekstit