sunnuntai 28. helmikuuta 2021

Viimeiset Loppuneet Helmikuu 2021

Heippa!
Mennään suoraan asiaan eli tämän kuukauden viimeisiin loppuneisiin!
Tässä porukassa on parit hius- ja kroppatuotteet :).

Ensin porukasta loppui 250ml Roze Avenue Glamorous Volumizing Dry Shampoo kuivashampoo, joka tuli Goodieboxista viime vuoden huhtikuussa.
Tässä oli kilkatin, joten siitä piiiiitkä miinus...
Mä en siis siitä pidä yhtään, varsinkin jos herään ja "laitan" hiuksia 7 jälkeen aamulla. Toki onneksi nyt ok-talossa asuessa en herätä muita kuin Neffin ja Mr.Insinöörin :p.

Nyt sain otettua peräti kuvat kuiviksesta hiuksissa, kun otin nämä viikonloppuna ja tukka oli sopivan törkyinen :p.
Kyllä tämä hyvin pelitti!
Viimeisessä kuvassa oon laittanut vielä Tigin kuivahoitoainetta, sillä aika sähköisiksi tämä kyllä teki hiukset, varsinkin viime aikojen pakkasten takia. Tigi helpottaa sitä hiusten leijumista todella paljon.
En aio tätä hommata kuitenkaan enää, kun oli aika hintava ja hankalampi saada tänne. Plus se kilkatin...

Sain myös käytettyä tämän 400ml jättipullon Batiste Pretty & Delicate Rose Gold Dry Shampoo kuivista.
Tästä ei ole kuvia hiuksissa, kun oon tätä samaa käyttänyt jo muutaman pullon.
Ja jatkan edelleen tämän ostamista ja käyttöä :D.
On siis mun lemppari Batiste-versio.

Kroppavoide-katastrofikin ottaa taas miniaskelia parempaan!
Tämä 50g vanha The Body Shop Wild Argan Oil Miracle Solid Oil for Body & Hair monikäyttöbalmi loppui viimein.
Taisin alussa kokeilla hiuksille, mutta ei soveltunut mulla siihen, teki liian rasvaisen näköiseksi.
90% purkista käytinkin jalkavoiteena, johon sopi hyvin!
Pehmensi vähän pahimpia kuivuuksia, mutta ehkä tämän alla olisi pitänyt käyttää jotain kosteuttavampaa ja laittaa sitten tämä sitomaan sen kosteuden. Nooh, meni jo :p.
En tiedä, onko myynnissäkään enää, mutta en ostaisi uudelleen. Ei mullistanut mun maailmaa tarpeeksi.

Sitten sain myös ihan "oikeankin" jalkavoiteen käytettyä, kun tämä 50ml Ziaja Nourishing Foot Cream loppui. Tämä tuli Kesäkuussa 2019 Bette Boxista.
Oli ihan jees, toimi kosteuttavien sukkien kanssa hyvin.
En osaa muuta sanoa, ei tämäkään maailmaa mullistanut, mutta ihan kelpo rasva.
Mulla on vielä minikokoinen Dermosil jalkarasva käytössä, mutta sitten alan lotraamaan noita mun kroppavoiteita myös jaloille kunnolla eli yritän olla ostamatta jalkavoiteita itse, kunnes nuo muut rasvat on vähentynyt kaapista kunnolla.

Tämän 150ml Oriflame Solar Hand & Body Lotion kroppavoiteen kulutin suihkuvoiteena :D.
Huomasin parin "normaalin" käytön jälkeen, että tuoksu oli alkanut jo muuttumaan hieman, niin päädyin siirtämään suihkun puolelle, että kuluu nopeammin.
Ihan kivasti kosteutti ihoa siinäkin, mikä yllätti hieman!
Kosteutustehot toimi hyvin vielä omalle suht normaalille kropan iholle, mitä ehdin käyttää eli oikein hyvä rasva olisi ollut varmasti tuoreeltaankin käytettynä!
Jonossa mulla oli seuraavana äitini kaapeista otettu Garnier Respons rasva (pumppupullossa) ja sitä oon nyt jaloille käyttänyt, vaikka harkitsin suihkun puolelle sitäkin.
Pitää katsoa, mihin se lopulta päätyy sitten :D. Tuoksu oli ainakin ihan ok.

Jaaa, tässäkö nämä nyt oli :o?!
Eilen tuli niin pitkä postaus, niin pääsi tämä yllättämään :D.
Mulla alkaa huomenna jälleen normaali työaika (mihin nämä 2kk taas meni...), mutta mulla ehti melkein 60h kertyä plussaa tuossa 2kk aikana 50% työajalla ja "ohjaajani" käski, että mun _täytyy pitää_ kaikki kertyneet tunnit pois :D. Eli ehkä yritän sitten tehdä lyhyempiä työpäiviä edelleen. Vapaapäiviäkin olisi vielä 9 päivää pitämättä... Katsotaan siis, miten kroppa pärjää ja sen ehdoilla mennään!
Huhtikuun loppuunhan mulla on nyt rahoitus tiedossa ja tästä maaliskuusta tulee aika jännä, kun ryhmällä selviää isompi rahoituspäätös. Siitä riippuu myös mun mahdollinen jatko!
Sain taas mielenkiintoisen uuden homman tehtäväksi päähommani ohessa ja nyt ensi viikon lopulla pitäisi tehdä protokolla läpi itsekseni! Jännittää tosi paljon, vaikka ihan hyvin eka kokeilukin meni varmaan (huomenna selviää tulos) :D. Oon kuitenkin samaan aikaan tosi innoissani, kun pääsen tuollaistakin jälleen tekemään, kun viimeksi kyseistä menetelmää olen tehnyt vuonna 2009 :D...
Tämän pitkän selityksen tarkoituksena oli siis se, että yritän saada Helmikuun yhteenvedon tänne piakkoin, ehkä jo huomenna, jos ei kroppa vedä aivan täysin jumiin nyt alkuviikosta PCR:iä tehdessä :p.
Palaillaan siis asiaan!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit