sunnuntai 26. helmikuuta 2023

Viimeiset Loppuneet, Vartalotuotteet, Helmikuu 2023

Heips Heips!
Olin kuin olinkin tehokas eilen, niin tässäpä tulee lupailemani viimeisten loppuneiden postaus. Nyt on vuorossa vartalotuotteet!

Tämä 250ml Avon Senses Cocktail Collection Caribbean Colada Coconut & Pitaya Shower Crème suihkuvoide oli kuukauden ensimmäinen loppunut.
Koostumukseltaan oli valkeaa ja voidemaista. Tuoksusta tykkäsin ja toki olen trooppisten hedelmäisten tuoksujen rakastaja :D.
Tämä(kin) oli jo hieman iäkkäämpi tapaus, niin päätin täyttää tällä myös käsisaippua-täyttöpullon eli noin puolet käytin suihkussa ja puolet käsisaippuana.
Oli siis perushyvä suihkugeeli ja soveltui myös käsisaippuaksi. Ei siis ole pahaa sanottavaa!
Jos olisi vielä myynnissä, niin voisin ostaa uudelleen.
Nyt oon yrittänyt käyttää näitä mun suihkugeelejä vanhemmasta päästä pois ja lisäksi käsisaippuana, kun "oikeaa" käsisaippuaa on enää 1 pullo (ja kellarissa on vessassa yksi käytössä).

Tämän vajaa puoleksi käytetyn 500ml Dermosil Goodwill Orange Sorbet Shower Gel suihkugeelin otin lavuaarin reunalle käsisaippuaksi seuraavaksi.
Aivan ihanan appelsiinimainen tuoksu oli tässä <3.
Tykkäsin todella paljon myös tästä ja jos on seuraavan tilauksen ajankohdan aikaan vielä myynnissä, niin voisin ilolla ostaa uudelleen.
Yritän nyt tosiaan käytellä noita kertyneitä suihkugeelejä ja kylpyvaahtoja ensin vähemmäksi varastosta, niin voi sitten taas paremmalla mielellä ostaa uutta kokeiluun :D.

Ja vielä kolmannenkin suihkugeelin sain käytettyä, kun tämä 75ml minikokoinen Dermosil Classic Playful Shower Gel loppui.
Tässä oli niitä söpöjä kuparinvärisiä jelly-perhosia seassa eli esteettisesti oli kaunis suihkugeeli ^_^.
Välillä ne perhoset tukki tuon pullon pienen suuaukon, mutta sai ne sitten "poksautettua" ulos :D.
Tuoksu tässä oli hedelmäinen, olisiko ollut vähän persikkainen, tykkäsin paljon!
Harmi, ettei tätä ole enää myynnissä, olisin voinut kyllä muuten tilata uudelleen!

Jatketaan Dermosilillä, kun sain vielä tämän 125ml Dermosil Tindra Hand Cream käsivoiteen käytettyä.
Kuten näkyy tuubin päivämäärästä, niin taas iäkkäämpi tapaus (noh, mikä mulla ei olisi iäkästä...) ja eipä olisi voinut loppuunkäyttö osua sopivampaan aikaan, sillä tämän kuun aikana tuoksu alkoi selvästi muuttua tympeämmäksi.
Kosteutustehot oli itselleni talviajalle ok, enemmän joutui käyttämään, että sai tarpeeksi kosteutta käsille.
Kesäajalle kuitenkin oli parempi, kun silloin ei tarvitse ihan niin hoitavaa rasvaa.
Nämä isommat tuubit on ihan kivoja olohuoneen pöydälle käyttöön (missä tämäkin oli) ja varmaan tulee taas jotain tuoksua tilattua, kunhan varastot oon saanut pienemmäksi ensin.

Otin varastosta seuraavaksi käyttöön tämän Ritualsin, kun tämän oon saanut aikanaan Ritualsin kalenterista eli ikää alkaa myös olla. Tuoksu oli ok kuitenkin.
Ihmettelin, kun tämä oli yllättävän jankkia tavaraa, niin nyt eilen aloin lukea tarkemmin ja tämä olikin yöksi tarkoitettu :D.
Noh, mulla on nyt Lushin palarasva yöpöydällä, niin tämä saa olla olohuoneessa ja otan seuraksi käyttöön vielä toisen samasta kalenterista tulleen punaisen Ayurveda-sarjan käsivoiteen. Vaihtelen niitä sitten tarpeen mukaan ^_^.

Viimeisenä sain kulutettua tämän 250ml Dove Nourishing Secrets Replenishing Ritual Body Lotion vartalovoiteen.
Tämä on tainnut tulla Bette-boxista aikanaan ja oli siis minun 3.viimeinen täysikokoinen kroppavoide \o/.
En tiedä, onko tässä ollut jotain tuoksua, kun ajattelin mangon tuoksua tässä olevan, mutta nyt ei voide tuoksunut juuri miltään.
Kosteustehotkin olisi voinut talveksi olla vähän paremmat, joutui normaalia hieman enemmän käyttämään.
Ihan ok, mutta ei tämä mun maailmaa mullistanut.
Tuskin olen siis ainakaan Dovea ostamassa ensimmäisenä, kun alan miettiä seuraavan kropparasvan ostoa :D.

Tässä oli siis viimeiset helmikuun loppuneet!
Olen tyytyväinen jälleen tähän kuukauteen! Aion huomenna tulla sen verran koneelle, että saan yhteenvedon tänne, mutta deck of panning-päivitys saattaa mennä loppuviikkoon. Katsotaan, mitä mun kroppa päättää tällä kertaa :p.
Vaan nyt menen valmistautumaan sinne jäätelö-buffaan lähtöön ^_^.
Palataan siis asiaan!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit