maanantai 22. huhtikuuta 2024

Parit vartalosuihkeet jälleen käytetty, Huhtikuu 2024

Heips taas!
Piti tulla koneelle tarkistamaan, oliko työkkäri laittanut mulle jotain lisätehtävää, kun tuli aamulla tekstiviesti, että oma virkailija soittaa huomenna...
Ei löytynyt mitään selitystä, miksi soittaa, mutta huomennapa se selviää :p.
Aattelin nyt tässä samalla sitten tehdä seuraavan pikkupostauksen loppuneista!

Tällä kertaa vuorossa on vartalosuihkeita, joista ensin loppui tämä 100ml Avon Senses Getaway Dreams Body Mist.
Tätä käytin enimmäkseen ihan vartalolle, mutta myös vessatuoksuna. Mulla ei ole enää yhtään sellaista ei-kivaa/ihan-ok suihketta tai hajuvettä, jotka oon aina siirtänyt vessatuoksuiksi, niin nyt joudun käyttämään myös tosi kivoja suihkeita siinä tehtävässä.
Tästä tuoksustahan tilasin viimeisellä kerralla vielä 500ml kylpyvaahdon eli tykkäsin tämän tuoksumaailmasta. Saa siis edelleen nauttia tämän tuoksusta kylvyssä tai suihkussa :).

Toisena loppui sitten tämä muutaman vuoden takainen 100ml Avon Naturals Berry Cake Blackberries and Frosting Scented Spritz vartalosuihke, joka oli joulun aikaan myynnissä.
Tykkäsin todella paljon tämänkin tuoksusta <3. Säästelin tätä niin, että käytin vain joulukuussa kroppasuihkeena :D.
Nyt kun tämä oli ollut jo useamman vuoden avattuna, niin päätin siirtää vessatuoksuksi, että saa varmasti nauttia kunnolla tuoksusta, kun sitä on vielä jäljellä. Vähän harmittaa, etten aikanaan tilannut toista pulloa tätä :D.
Nyt mulla ei vaan ole mitään joulun tuoksuista joulukuuksi käyttöön... Täytyy katsoa, tulisiko Oriflamelle jotain vastaavia joulutuotteita sitten marraskuussa myyntiin, niin voisi tilata kokeiluun :).

Nyt mulla on nämä kaksi pulloa hyllyllä käytössä niin kropalle kuin vessasuihkeeksi.
Avonia oon käyttänyt jo puoleen väliin ja päätin vasta tuossa kuvia muokatessa, että otanpa tuon Oriflamenkin pullon käyttöön, niin vähän pidempään säilyy tuo ihana Avonin tuoksu :p.
Tokihan mulla on sitä vielä 2 muuta pulloa jäljellä :p.
Lisäksi mulla on vielä se toinen Oriflamen 200ml suihke ja muita Avonin suihkeita varastossa 5kpl sekä Yvesin 125ml Monoi-suihke.
Pitkälle ensi vuoteen siis selviän näillä varastoilla!

Tässäpä oli tämänkertaiset!
Jospa saisin tällä tahdilla loputkin esittelyt tehtyä, niin postailujenkin kanssa tavoitteet täyttyisi :D.
Päätin tuossa, että säästän nuo viimeiset loppumaisillaan olevat tuotteet toukokuulle, että en jää ihan nollille silloinkaan :D.
Palaillaan siis asiaan taas piakkoin!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Tuossa Berry Cake -tuoksussa on todella hyvä tuoksu! Itselleni tulee jostain syystä sen tuoksusta mieleen The Body Shop :'D Siis se, kun astui sinne myymälään ja vieno tuoksu tulvahti nenään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, se on jännä miten erilaisia mielleyhtymiä jotkut tuoksut tuo :D.
      Mulla ei tullut tuosta mitään muistoja, mutta oli kyllä hyvä tuoksu ^_^.

      Poista

Suositut tekstit