sunnuntai 25. huhtikuuta 2021

Avon True Colour Flawless Cream-to-Powder Foundation käytetty

Heissan!
Nyt tulee tässä pikainen lyhyt postaus sillä aikaa, kun Mr. Insinööri värkkää omia juttuja tuossa vieressä. Iltapäivä vietettiin taas kellarissa kattopaneeleita laittaen ja mennään ehkä tässä vielä vähäksi aikaa jatkamaan.
Aattelin kuitenkin tämän yhden loppuneen tuotteen esittelyn postata tähän väliin, kun en yhtään tiedä, kuinka pitkään mulla huomenna menee töissä. Ajattelin ottaa aikaa, kuinka kauan mulla menee tehdä 2 analyysiä alusta loppuun saman päivän aikana, niin tiedän, kannattaako mun tehdä niin vastaisuudessakin.
Mutta siihen kosmetiikkaan!

Sain siis viimein loppumaan tämän 9g Avon True Colour Flawless Cream-to-Powder Foundation, Ivory meikkivoiteen!
Koostumukseltaan tämä oli voidemaista tuossa rasian pannussa, mutta kasvoilla se kuivui puuterimaiseksi.
Oon vuosia sitten käyttänyt vanhemman version, joka ei muistaakseni toiminut kovin hyvin kasvoillani ja valitettavasti tämäkään versio ei toiminut ollenkaan...

Tässä on todella huono kuva (otettu jo useampi kuukausi sitten) kuvaamassa, miltä tämä näytti mun iholla. Sävy oli ok, mutta pakkautui ihohuokosiin (ohimolla ja poskilla pahimmat) todella tympeän näköiseksi.
Tähän ei auttanut mikään pohjustustuote myöskään. Oon kokeillut useampaa eri pohjustajaa tässä kuukausien ja muutaman vuoden aikana, mitä tätä ehdin käyttää ja ei tosiaan niillä omistamillani pohjustajilla tullut yhtään paremmaksi.
Ei siis ollut mun juttu tämä, enkä aio enää ostaa uudelleen, kyllä tämä on nyt nähty ja koettu :D.

Tässäpä tämä postaus oli :D. Oon kyllä iloinen, että edes yksi meikkivoide on varastossa vähempänä! Jospa nuo voidemaiset alkaisi huventua, kun oon nyt arkisin alkanut niitä useammin käyttämään myös, kun ei tarvitse tuli hännän alla töihin kiirehtiä lyhyemmän työajan takia :).
Mutta katsotaan, meneekö seuraava postaus ylihuomiseen, vai olenko ihmisten aikoihin huomenna kotona :p.
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Meikkipohjan loppuminen on aiha juhlan aihe. Oon kaks saanut loppuun tänä vuonna. Mutta on niitä silti useampi jemmassa. Epäilen, että edelleen enemmän kuin 10.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, todellakin on juhlan aihe!
      Mua harmittaa, etten aikanaan laittanut eteenpäin niitä bokseista tulleita meikkivoiteita (edes osaa), niin pakko nyt yrittää vaan itse käyttää...
      Monta on avattuna ja monta avaamatontakin.
      Onneksi nyt oon malttanut välillä sen Lumenen meikkipuuterin sijaan käyttää myös nestemäisiä enemmän, niin ehkä nekin alkaa tässä huveta vähitellen!

      Poista

Suositut tekstit