lauantai 24. toukokuuta 2014

Pois Annettu ja Roskiin Heitetty

Nyt olisikin vuorossa pari tapausta, joita en itse käyttänyt, vaan annoin pois sekä pari tapausta, jotka joudun heittämään roskiin...

Ensimmäisenä olisi vuorossa tämä tässä kuussa Livboxista tullut Acon Sun Cerat High Protection SPF30 Lip Balm huulivoide.
Tätä en ehtinyt käyttää, kun työkaverini/kaasoni JH sanoi, että hän on tykännyt Acon normaalista huulivoiteesta. Päätin sitten, että hän saa tämän suojakertoimellisenkin, kun mulla kyllä huulivoiteita piisaa ihan tarpeeksi :).
En tosiaan sitten kokeillut tätä, mutta kun JH laittoi tuota, niin nuuhkaisin puikkoa ja oli kyllä herkullinen vaniljan tuoksu tässä <3. Ei myöskään jättänyt valkoiseksi JH:n huulia, kun oon joistain blogeista lukenut monien pelkäävän näiden suojakertoimellisien jättävän valkoiseksi huulet :).
Jos en omistaisi ennestään yli 30 huulirasvaa, niin olisin voinut itsekin tämän käyttää, mutta nyt meni näin. Onneksi ei jäänyt kaappiin pidemmäksi aikaa :).

Tämä toinen oli myös samaisesta Livboxista eli Dolce & Gabbanan Dolce Eau de Parfym 1,5ml tuoksunäyte. Tämän annoin myös JH:lle, kun hän piti tuoksua kivana.
Itse suihkautin kerran tätä ranteelleni, mutta ei tämä ollut minua varten. Oli liian kukkainen ja raskas tuoksu minun makuun. Toivoin, että tämä olisi ollut kiva mulle sopiva tuoksu, kun santelipuutakin sisälsi, mutta mun nenään tämä oli vain kukkainen ja iholle tämä jäi turhan raskaaksi.
Onneksi siis sain tämänkin kiertoon, eikä tarvinnut tätä vessatuoksuna käyttää :).

Nämä tapaukset minun piti sitten laittaa roskiin meneviin tuotteisiin.
Kyseessä on siis ikivanhat Oriflamen Giordani Gold-sarjan Luminous Concealer valokynät ja tästä olen pikkuisen jutellut jo aiemmin.
Näissä kävi siis samalla lailla kuin tuolle aiemman tekstin puikolle eli näissäkin oli väri ja kirkas "kuulto"aine erottuneet toisistaan...
Tuossa uudemmassa (valkoinen harja) tuli ulos vain kirkasta nestettä vaikka rullasin kuinka, niin ajattelin, että turhaanpa sitäkään enää yritän käyttää...
Ei siis minua varten varmaan ole nämä valokynät, kun en osaa enkä muista näitä käyttää :D. Onneksi ei tarvinnut aikanaan näistä maksaa mitään, kun olivat kaupanpäällisiä :).

Tällaisia tällä erää!
Tänään tavattiin Margitin kanssa ja olihan kiva vaihtaa kuulumisia rauhassa ^_^. Tai noh, itsestäni tuntui, että taisin koko ajan puhua vain häistä, sorge vaan Mage :D. Onneksi hänkin sai (toivottavasti??) puhua tarpeeksi omista jutuistaan :D.
Mukavan lämmin päivä oli tänäänkin, tosin tuuli oli kyllä yllättävän viileä, mutta sopi kyllä toisaalta ainakin mulle! Ei tarvinnut läkähtyä :).
Jospa huomenna pääsisi sitten pumppiin, sinnekään taas pitkään aikaan ole päässyt... Katsotaan, onko kroppa ihan rikki sen jälkeen :p.
Mutta eipä tänne nyt tämän kummempia, palaillaan taas asiaan!
Miumoi <3

2 kommenttia:

Suositut tekstit