tiistai 29. joulukuuta 2020

Ainoa Black Friday 2020 ostokseni: Makeup Scientist Lab Manual 12 Color Eye Shadow Palette

Heissan!
Nyt oli pakko tehdä pikapostaus tästä, vaikka mulla edelleen odottaa kesältä ne Clionadh Cosmeticsin ja Sydney Gracen tilausten esittelyt (kyllä mä saan ne vielä tänne :D)!
Tein Black Fridayn aikaan vain yhden tilauksen, kun olin jo pidempään haaveillut yhdestä paletista Makeup Scientist-brändiltä ja silloin se oli vain 24$ eli ei tarvinnut veroja siitä maksaa.
Kyseessä on amerikkalainen black owned indie kosmetiikkamerkki ja oon sitä hetken aikaa ehtinyt seurata instassa. Kosmetiikka ja tiede = parasta <3.
Mä ehdin jo luulla, että paketti oli kadonnut, kun ei seurannassa näkynyt mitään 8.12. jälkeen. Tänään se oli ilmaantunut postilaatikkoon kuitenkin :D.

Eli mun oli ihan pakko saada tämä Makeup Scientist Lab Manual 12 Color Eye Shadow Palette luomiväripaletti itselleni muistoksi tästä vuodesta!
Labratöitä rakastavana ja luomiväriaddiktina aivan loistava paletti mulle :D.

Ja ihanan värikäs!
Paletista löytyy 4 mattasävyä, 1 matta kimalteella, 5 shimmer-sävyä ja 2 glitteriä.
Sävyjen nimet (niin kuin brändikin) ovat saaneet inspiraationsa tieteen puolelta ^_^.

Tässä sävyjen nimet paremmin.

Ja yksi kuva ilman salamaa otettuna, kattolampun lämminsävyisessä valossa.
Postituksineen paletti maksoi lopulta noin 35e.

Kokeilin pikaisesti muutamaa sävyä sormella.
Mattainen sävy tuntui kivalta, silkkisen pehmeältä, mutta joutui vähän ottamaan lisää, että sävyn sai kunnolla näkyviin kädellä.
Hohtava/metallinen sävy käyttäytyi loistavasti ja todella pieni määrä antoi tuon pigmenttisyyden!
Glitter sävy tuntui kovalta ja joutui vähän enemmän painamaan, että sai sävyä sormeen. Nuo pressatut glitterit eivät ole itselleni kovin tuttuja, mutta luulen, että tuon tyyppisiä ne taitaa varmaan olla muillakin merkeillä. Joutuu varmaan vähän opettelemaan niiden käyttöä ensin :D.
Taidan kuitenkin tehdä uuden vuoden meikkini tällä paletilla! Toki huomenna aion jo kokeilla ja tehdä töihin meikin tällä :D.

Oon vaan niin innoissani siitä, mitä tämä paletti edustaa mulle ja saan mukavan muiston tästä vuodesta, kun pääsin taas kiinni labratöihin pitkän ajan jälkeen <3.
Mulla ei nyt ajatus pelaa tämän paremmin, niin lopetan hyvän sään aikana!
Yritän sitten huomenna saada loppuneita tänne!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit