perjantai 30. heinäkuuta 2021

Yllättäen loppuneet kroppatuotteet, Heinäkuu 2021

Hellou!
Ei mennytkään tänään niin mahdottoman myöhään töissä ja lisäksi Mr.Insinööri lähti viikonlopuksi kotikotonaan käymään, joten aattelin pikkupostauksen rustata :).
Mulla nimittäin vähän yllättäen tässä loppuikin vielä pari kroppatuotetta, niin laitan ne nyt tähän postaukseen!
Huomenna aattelin sittenkin tehdä 2 postausta yhden pitkän sijaan, niin saa tehtyä muitakin suunnitelmia sitten sunnuntaina :).

Pari päivää sitten loppui kuin loppuikin tämä ikivanha 150ml Oriflame Sun Zone SPF25 Light Body Spray aurinkosuoja, kun oli vielä järkyttävä hellepäivä täällä.
Mulla on siis huono tapa käyttää useamman vuoden vanhoja aurinkosuojia, kun ei anna luonne periksi heittää lähes täysiä pulloja pois.
En tosiaan nykyisin tykkää edes ottaa aurinkoa, joten varsinkin helteisinä päivinä tulee välteltyä aurinkoa kuumimpaan aikaan. Iltaisin tulee yleensä käytyä vasta ulkona, niin silloin menee mulla nämä vanhatkin suojat.
Enkä ole vuosiin polttanut itseäni, vaikka yleensä olen palanut noin 20minuutissa ilman suojaa.
Tykkään tällaisista suihkemaisista, kun eivät ihan yhtä pahasti lähmää ihoa.
Jos vaan joskus taas Oriflamelta tilailen, niin mikä ettei voisin ostaa uuden suihkemaisen tilalle.
Nyt mulla on lähes täysi SPF15 suihke Avonilta jäljellä, joten sillä taidetaan mennä seuraavat kesät :p. Tatuointien päälle on sitten Dermosilin vanha SPF50 puikko.

Toinen yllätysloppuja oli tämä 50ml Herbina Soft Cashmere Antiperspirant Roll-on Deodorant dödö ja hetkeksi meinasi paniikki iskeä, että mitä laitan tilalle :D.
Tämä on tullut Bette Boxista Heinäkuussa 2017 eli on näköjään hetken hengannut varastossa :D.
Ei mitään huonoa sanottavaa!
Ihan perushyvä dödö, kyllä mulla kainalot hikoontui, mutta mielestäni pahimmat hajut piti kyllä kurissa.
Tuoksu oli vähän sellainen aika mieto ja puuterinen, ehkä. Ihan kiva!
Mikä ettei voisin joskus napata kaupasta kokeiluun muitakin Herbinan dödöjä.
Nyt mulla lähti käyttöön Löwengripin dödö ja varastossa on enää Dermosilin dödö, lisäksi loppupuolella alkaa olla Love Beauty Planetin voidedödö.
Mun pitää varmaan piakkoin laittaa taas ostolistalle roll-on dödöä!

Aattelin tosiaan, jos huomenna kirjoittelisin viimeiset loppuneet kasvotuotteet kahteen postaukseen, niin pystyn pitämään välissä hengähdystauon :D.
Vaan seuraavaksi olisi tällaista:

Oli sitten rikkoutunut tuo jauhemaisista pressattu luomiväri :(. Harmi, ettei mulla ole kunnon tököttejä tuohon, että saisi nuo jauhemaiset luomivärit pysymään pressattuna :/.
Onneksi yhden purkin säästin, niin saan tuon toivon mukaan pelastettua siihen...
Eli lähden nyt tuota sekä huomisen postausten kuvia värkkäämään!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit