sunnuntai 13. marraskuuta 2022

Vartalovoide-katastrofi melkein nujerrettu!

Hellou!
Nyt alkaa loppuneiden esittelyt ja tässä postauksessa en mene ihan aikajärjestyksessä, kun halusin nämä tuotteet tähän ensimmäiseen esittelyyn.
Eli otsikon mukaisesti vartalorasvathan on jälleen vähentyneet!

Ensin loppui tämä 50ml Dr. Botanicals Lm Lemon Superfood All-in-One Rescue Butter monitoimivoide, joka on tullut Huhtikuussa 2020 Goodieboxista.
Merkitsin tämän ensin vartalovoiteisiin, mutta nyt huomasin, että oon tämän laittanut kuitenkin monikäytörasvojen kohdalle, kun sain tuubin.
Noh, käytin tämän jalkavoiteena, koska kuten oon muutaman kerran sanonut, niin en omista yhtään virallista jalkarasvaa :D.
Oli kosteuttava ja teki mitä piti pienelläkin määrällä, varsinkin kosteuttavien sukkien kanssa.
Harmitti vaan, ettei tässä ollut oikein minkäänlaista tuoksua, kuvittelin tämän tuoksuvan sitruunalle, mutta harmillisesti ei tuoksunut.
Jotenkin tylsä fiilis jäi, vaikkei sinällään mitään vikaa ollut.
En ehkä ensimmäisenä ole ostamassa uudelleen.

Sitten loppui kroppakäytössä ollut 200ml Avon Naturals Cocktail Collection Rasberry & Cassis Body Lotion vartaloemulsio.
Niin kuin aiemmin oon sanonut näistä, niin ovat aika kevyitä ja sopivat enemmän kesäajalle. Vielä oli ok itselleni näin alkusyksyksi, koska mun vartalon iho ei onneksi ole vielä kovin kuiva (kädet toki eri asia).
Tuoksu jätti pettymyksen, koska tämä ei tuoksunut yhtä herkullisesti, mitä kylpyvaahto.
Kyllä mä näitä Avonin rasvoja tulen varmasti tulevaisuudessa taas tilailemaan, mutta täytyy nyt alkaa ajoittamaan vuodenaikojen mukaan ostot, eikä mitään uutta jemmaamis-katastrofia enää!

Jo viime kuussa lähti käyttöön tämä pullo, kun halusin nuo pullot säästää tämän kuun loppuneisiin :D.
Katsotaan, loppuuko jo joulukuussa! Käytän myös jalkarasvana.

JA TÄMÄ ON SE MUN YLPEYDEN AIHE!
Nämä vartalovoiteet ovat ainoastaan jäljellä mulla kaapissa!
Aivan uskomatonta!!
Mähän en ole itse ostanut rasvoja (Avoneita lukuunottamatta), enää muutamaan vuoteen, kaikki tulleet ovat tulleet bokseista ja joulukalentereista.
Tuon sinisen Love Beauty & Planetin säästän ensi kevääseen ja kesään, kun on geelimäinen, vaikka se olisi oikeasti jonossa seuraavana käyttövuorossa.
Voi myös olla, että tuo Deep Steep lähtee jalkavoide-käyttöön tässä piakkoin.
On mulla myös muutama näytepussukkakin jäljellä, joita oon jalkavoiteena käyttänyt ja loput laittanut sitten muualle kropalle.
Mutta joo, oon aivan hämmentynyt, että oon tässä tilanteessa viimein näiden vartalovoiteiden kanssa, että ensi vuonna pääsen ihan tarpeeseen ostamaan jotain!

Jalkavoiteita en vieläkään aio ostaa, vaan todennäköisesti alan kertyneitä käsirasvoja käyttää seuraavaksi siihen tarkoitukseen :D.
Käsivoiteet taitaa olla mun uusi katastrofi-piste... Niitä on kyllä PALJON edelleen.
Toki toivon, että niitäkin alkaa taas tässä kulumaan, kun kädet kyllä on kuivat korput nykyään syksyisin ja talvisin. Mulla on vaan 5 rasvaa yhtäaikaa käytössä (yläkerran työpöytä, olohuoneen pöytä, makkarin yöpöytä, töissä toimistossa ja käsilaukku), niin kulutushan on tietty hitaampaa aina yhden kohdalla.
Ja sitten ne loppuu kaikki kerralla :p.
Eiköhän nekin ala samalla lailla huveta, kunhan en retkahda ostamaan lisää, käsirasvat kun on olleet mun heikkous myös :D.

Joops, tällaista tänne tällä erää!
Katsotaan, mitä yllätyksiä keksin seuraavaksi!
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. Harmi, kun Avonilta nyt poistui (ainakin hetkeksi) nuo vartalovoiteet, kun Naturals yhdistyi Senses -linjaan. Nuo voiteet oli ihan hyviä ja kun oli sarjassa muitakin samaan tuoksusarjaan olevia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, täytyy toivoa, että tulisi voiteet piakkoin takaisin tuohon Sensesiin sitten, jospa tulee jo alkuvuodesta, kun ovat nuo tuoksusuihkeet ym. siirtäneet siihen.
      Ja toivottavasti tulisi lisää marjaisia ja hedelmäisiä tuoksuja, nyt tuntuu, että on melko "outoja" tuoksuyhdistelmiä, mitkä ei kovin houkuttele :/.

      Poista
  2. Mahtava tilanne sulla kroppavoiteissa. Onnea! Oot kyllä tehnyt hienosti. Oon käyttänyt omat Human + Kind ja Manna Kaderini pois ja tykkäsin molemmista.kovasti. Mulla muuten nää sun jäljellä olevat loppuisi varmaan kuukaudessa, atoopikko kun olen. Minkähän voiteen ostat ekana, kun voit. Käsivoiteita voi käyttää kans kropalle, kuluu nopsaan😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3. Oon kyllä edelleen hieman epäuskoinen, että nyt viimein oon tässä tilanteessa :D. Yhdessä vaiheessa se näytti aivan toivottomalta ja monia vanhaksi menneitä käytinkin suihkuvoiteina sitten nopeampaa tahtia pois.

      Mulla ei vieläkään kropassa näin vanhemmiten ole kuivumisen merkkejä, niin voiteet kuluu siten hitaammin. Saa nähdä, muuttuuko tilanne tässä tulevina vuosina vielä!
      Kädet tosin on ihan eri kaliiberia, nyt ne on muutamana viimeisenä vuotena alkanut syksyllä selkeästi kuivumaan huomattavasti ja olikohan viime talvi ensimmäinen, että mulla meinasi rystyset alkaa kuivuudesta haavoittumaan :o !
      Eli uskoisin nyt käsivoiteidenkin alkavan vähentymään nopeampaa tahtia, varsinkin kun jäljellä olevat ovat enimmäkseen 30-50ml, eikä isoja (yli 100ml) ole enää varastossa.
      On näköjään vain 2x75ml ja 2x70ml, sitten on 3x40ml ja 6x30ml odottamassa :D.
      Käytössäkin on 30ml voiteita, paitsi yöpöydällä on Lushin kiinteä alunperin 95g? voide ja olkkarissa 125ml Dermosil ^_^.

      Mulla ei ole kyllä vielä haisuakaan, mitä haluaisin ostaa sitten seuraavaksi kokeiluun, kun pääsen kroppavoidetta valitsemaan!
      Saa nähdä, onko sitten jotain seuraavan Avon-tilauksen mukana, vai odotanko kevään Sokoksen 3+1 Päiviä.
      Vai tilaanko jotain kokeiluun Fiksuruualta/Matsmartilta! Saa nähdä :D.

      Poista
  3. Ei oo enää käsivoiteitakaan paljoa sulla jemmassa. Tasaisesti sun kokoelma kuluu loppuun. Mulla on iho ollut kuiva koko kropassa heti syyskuusta ja ja kädet haavoilla, mielellään olisin läträämättä niin paljon, mutta eipä sitä atopialle mitään muuta voi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niitä onneksi lopulta ole kovin isoa määrää, se vaan näyttää tuo tuubimäärä isolta! Onneksi ovat noin pieniä, niin kyllä ne alkaa hyvin kulumaan taas, varsinkin kun jalkavoiteeksi on varmaan pakko ainakin osa laittaa :D.

      Itekin oon näin iän karttuessa alkanut ymmärtää paremmin kuivaihoisia, kun mullakin on tosiaan nuo kädet alkanu selvästi kuivua talvea kohti voimakkaammin vuosi vuodelta ja nyt viime talvena pääsin kokemaan jo melkein tuon haavauma-kuivuuden.
      Ihan siihen ei ehtinyt mennä, kun heräsin juuri ajoissa nimenomaan läträämään rasvojen kanssa niin sain pidettyä vielä ehjänä ihon...
      Jos jotain "positiivista", niin saapahan tosiaan nuo jemmat käytettyä pois :p.

      Poista

Suositut tekstit