perjantai 17. maaliskuuta 2023

Yksi repsahdus ja yksi yllätysloppuja

Heips taas!
Niinpä se jälleen mun kroppa päätti toisin kirjoitteluaikataulun tällä viikolla... En siis päässyt koneelle asti koko viikkona ja en tajunnut edes käydä seuraamassa sitä mun TerraMoons-pakettia... Sehän oli tullut tullattavaksi heti maanantaina, mutta sain tullattua vasta nyt aamulla sen.
Noh, jospa paketti on haettavissa viikonlopun jälkeen heti maanantaina!
Tänään oon ollut jälleen vapaalla, niin sain loppuneita listailtua ja kuvailtua, niitäkin oli yllättäen päässyt kertymään!
Mun oli alunperin tarkoitus tehdä lyhyt postaus ensimmäisestä kuukauden plussa-tuotteesta, mutta päätin yhdistää tähän vielä yhden yllätysloppujan mukaan :D.

Mutta se ensimmäinen plussa oli viime viikolta tämä 150ml ACO Gentle Cleanse Oil puhdistusöljy, jonka ostin kokeiluun täysin extempore käydessäni Yliopiston Apteekissa, kun treffailtiin rakkaan R:n kanssa kaupungilla.
Mullahan oli vain puolillaan "täyttö"pullo kellarin kylppärissä ja keskikerroksen kylppärissä olin alkanut kunnolla käyttää L'Occitanen öljyputsaria (toki mulla on ne pari muuta öljyputsaria, joita en kaksoispuhdistukseen käytä), niin perustelin sillä tämän oston kokeiluun :p.
Muutamia kertoja oon ehtinyt jo käyttää ja kyllä tämä tuntuu puhdistavan silmämeikit, mutta huuhtoutuu irti todella vaivalloisesti veden kanssa. Kärsivällisyydellä ja ajan kanssa huuhtoutuu kyllä, mutta mulla ei aina se kärsivällisyys riitä, varsinkin kun tietää olevan helpompia putsareita olemassa.
Ei tämä maksanut onneksi kuin 16,50e (jos muistan oikein), mutta harmittaa, kun on ollut niin paljon hutiostoja viime aikoina...
Haluaisin testata uusia, mutta ehkä pikkuhiljaa pitäisi alkaa valita se "loppuelämän" öljypuhdistus, kun hyviä ei tunnu tulevan enää kovin usein vastaan :D.
Noh, katsotaan mitä 3+1 Päivillä ja Hullareilla on tänä keväänä tarjolla! Oon tehnyt jo muutenkin listaa paperilapulle, mitä voin hyvällä omallatunnolla ostaa.

No sitten vielä siihen yllätysloppujaan eli sain täytettyä tuohon ihanaan kirsikankukka-täyttöpulloon viimeiset rippeet pelkistetystä M.A.C. Prep + Prime Fix+Skin Refresher Finishing Mist suihkepullosta.
Mä siis käytän tätä lähes pelkästään kostuttamaan luomivärisiveltimiä, niin luomivärit levittyy paremmin. Siinä tämä on ainakin ihan ässä ja ostan varmasti taas pullon joko Hullareilta tai 3+1 Päiviltä. Toki kiirettä ei vielä ole, kun nyt tuo täyttöpullo on aivan täynnä eli teoriassa ehtisi syksylläkin sen hommata. Pitää katsoa, miten sitten teen lopulta ^_^.

Tässäpä oli tämä vähän pidemmäksi venähtänyt postaus!
Toivon, että saisin nyt viikonlopun aikana joitakin loppuneita vielä esiteltyä, mutta katsotaan, mitä niska ja hartiat on mieltä :p.
Eli palataan piakkoin asiaan!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit