lauantai 5. kesäkuuta 2021

Loppunut nro1 kesäkuussa 2021: Lancôme Bi-Facil Double-action Eye Makeup Remover

Hellou!
Mulla on ollut se viimeksi mainitsemani Clionadh-postaus tekeillä, mutta varsinkin täällä meidän yläkerrassa on jälleen niin kauheaa istua (kiitos helteiden...), että se etenee melko hitaasti...
Mulla on kuitenkin pari tuotetta vihdoin loppunut, niin niistä saan nyt hyvät lyhyet postaukset tehtyä täällä, kirjaimellisesti, helvetin pätsissä.
Katsotaan siis ensimmäinen loppunut!

Eilen illalla sain tiristeltyä viimeiset pisarat tästä lahjaksi saamastani 50ml minikokoisesta Lancôme Bi-Facil Double-action Eye Makeup Remover silmämeikin poistoaineesta.
Oonhan mä aikaa myöten käyttänyt ihan sen 200ml täysikokoisenkin pullon ja vielä pienemmän 30ml matkapullonkin, joka mulla on täyttöpullona matkakäyttöön.
Bi-Facil on ollut oikein hyvä omassa käytössäni silmämeikin poistoon ja vedenkestävä ripsivärikin (Lancômen Big Monseur mulla nyt käytössä) lähti pienen hauduttelun jälkeen.
Saan kuitenkin aika lailla saman lopputuloksen myös halvemmilla silmämeikin poistoaineilla, niin en varmaan osta tätä enää itse. Lahjana ja kaupanpäällisenä jos saa jostain, niin silloin käytän oikein mielelläni :).

Nyt mulla on vielä nämä silmä-meikkiputsarit jäljellä.
Laput tilasin muistaakseni vuosi sitten keväällä Hullareilta tai 3+1 Päiviltä, Bottega Verden viime kesänä Oriolan ystävämyynnistä ja Dermosilin pullo on täyttöpullona, jossa on Lumenen normaalia silmämeikin putsaria. Niin ja lisäksi on tosiaan se 30ml matkakäyttöpullo, jossa on Oriflamen vedenkestävää putsaria nyt :).
Nuo laput ovat TODELLA öljyisiä ja oonkin monta kertaa ihan vanulapun painellut niiden päällä ja saanut vanun aivan märäksi öljystä :D. Tulee siis kestämään vielä "hetken" tuo purkki.
Dermosilin täyttöpullon ainetta oon käyttänyt silloin, jos on sattunut jäämään silmämeikin rippeitä johonkin nurkkaan kaksoispuhdistuksen jälkeen, mutta tämä on käynyt erittäin harvinaiseksi! Sen verran hyvin on nykyiset öljyputsarit puhdistaneet silmämeikin pois.
Bottega Verde on lähtenyt nyt näistä aktiivisimpaan käyttöön ja varmaan menee jokunen kuukausi nykyisellä tarpeella käyttää loppuun :D. Onneksi mulla on vielä ne vedenkestävät ripsarit käytössä!

Toivottavasti huomenna saan kirjoiteltua seuraavasta loppuneesta, muuten _yritän_ sitten saada ensi viikolle jollekin päivälle sen Clionadh-postauksen :D.
Palataan asiaan!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Ai noita Vivaleja myydään vielä! Ihme vanhanaikaisia jäänteitä myydään vuodesta toiseen ja sit jotain ihan yllättäviä hyviäkin vaan lopetetaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai tuo on joku ikuisuuksia myynnissä ollut merkki?! :D
      Mä en oo sitä aiemmin hoksannu, siksi sillon klikkasinkin ostoskoriin, että kokeillaan :D. Hoitaa hommansa, mutta ei oo mitään kovin hyviä tosiaankaan...

      Poista

Suositut tekstit