sunnuntai 27. helmikuuta 2022

Viimeiset Loppuneet, Helmikuu 2022

Heissan!
Tässäpä tulisi sitten pidemmittä puheitta helmikuun viimeiset loppuneet ja tässä porukassa on kasvotuotteita :).

Tämä 30ml minikokoinen Sensai Step 1 Silky Purifying Cleansing Oil puhdistusöljy on ollut mulla jemmassa matkakäytössä, mutta koska tilasin syksyllä Hullareilta Bobby Brownin matkasetin, jossa oli puhdistusöljy, niin päätin sitten käyttää tämän pois.
On kuitenkin jo melko iäkäskin tapaus, eikä nuita matkoja yllättäen ole tullut kovin montaa tässä vuosien varrella.
Tämä Sensai mulla on ollut myös täysikokoisena käytössä, mutta tämä minipullo ei nyt jotenkin toiminut mulla niin hyvin kuin muut öljyt, liekö sitten tuo ikä alkanut vaikuttaa... Hyvä siis, että nyt käytin pois!
Tästä siis jäi nyt meikkiä hieman iholle ja silmiin, mikä oli harmillista, kun oon tottunut muiden öljyjen kanssa siihen, että meikit häviää aika lailla täysin.
En siis aio ostaa uudelleen täysikokoisena ja onhan tämä paljon kalliimpikin kuin esim. korealaisten merkkien putsarit.

Sitten sain käytettyä tämän viimeisen 2ml näytteen Babor Hydra Plus Ampoule Concentrates seerumista.
Tämä tuli siis vuoden 2018 eleven-joulukalenterista.
Koostumukseltaan oli aika lailla vesimäinen ja käytin tuon noin viikossa aamuin illoin (kun tulee muitakin mömmöjä kasvoille).
Ei mitään pahaa sanottavaa, hyvin sai käytettyä nyt, kun varasto vähissä seerumeista :D. Teki mitä piti muiden mömmöjen kanssa.
En tosiaan varmaan raaski ostaa kokonaista pakkausta näistä Baborin ampulleista, mutta kiva kyllä päästä kokeilemaan!

Aina olen edelleen iloinen, kun kasvovoiteita loppuu, vaikka varasto alkaa hiljalleen näidenkin osalta näyttää jo kohtuullisen hyvältä!
Tällä kertaa sain käytettyä tämän 15ml minikokoisen Yonka Hydra No1 Creme voiteen, jota pystyi käyttämään niin päivä- kuin yövoiteena.
Tämä on tullut mulle Syyskuussa 2019 Bette Boxista.
Käytin tämä aamuisin eli päivävoiteena ja sopi hyvin meikin alle.
Tuoksu tässä oli jotenkin tympeän tunkkainen, en tiedä oliko sitten kärsinyt säilytyksestä, vai oliko vaan ominaistuoksu. Tuon takia käytin välillä tipan Mossan kasvoöljyä seassa, että sai paremman tuoksun :D.
Sopi tuokin hyvin näin talviajalle eli sai vähän lisäkosteutusta!
Perushyvä voide, mutta tuoksun takia ei jää ikävä!

Nyt oon ottanut peräti täysikokoisen 50ml voiteen käyttöön, se oli Ivy Aïa merkin voide Goodieboxista.
Mulla on varastossa enää 2 täysikokoista ja 3 minikokoista voidetta sekä 1 täysikokoinen yövoide!
Käytössä on nyt tosiaan tuo mainittu täysikokoinen voide, aurinkoisille päiville Ziajan suojakertoimellinen täysikokoinen voide ja yökäytössä 1 yövoide ja 2 yönaamiota.
Todella hyvälle mallille oon siis kasvovoiteet saanut vihdoin! Vuoden päästä voin päästä jo ihan ostamaan kasvovoiteen :D.

Meikkejäkin loppui!
Alkuviikosta koki loppunsa tämä 4.2ml IsaDora Cover Up Long-Wear Cushion Concealer, 60 Green Anti-redness peiteaine.
Sain tuhottua kynästä sen "sienen" tuosta päästä :D.
Toimi niin kuin punaisuutta korjaavat tuotteet toimii, ei huonoa sanottavaa. Tämänhän tilasin Hullareilta muistaakseni viime keväänä.
Ei mitään sen kummempaa sanottavaa, mikä ettei voisin ostaa uudelleen, neutraloijaa tarvitsen poskille punaisuuteen.
Nyt tehokäytössä on samaan aikaan tilaamani Wet 'n Wildin peiteainepaletti, jossa on muun muassa vihreä neutraloija.
Normaali peiteaine mun pitäisi kuitenkin varmaan seuraavaksi ostaa, vaikka tuosta paletista sellainenkin löytyy.
Hyvällä mallilla tämäkin puoli!

Viimeisenä yllätyksenä tuli sitten tämä eli Avon Super Extend Precise Liquid Liner, Black nestemäinen rajaustussi oli aika lailla kuivahtanut.
Kärki ei enää antanut väriä, sivuttain kun painoi, niin sai tavaraa kädelle.
Toimi ihan jees, en hirveästi osaa näitä vertailla kun niin harvoin oon käyttänyt ja nyt oon huomannut, että saan tarvitsemani "neste"rajauksen MACin Fix+:lla kostutetulla siveltimellä + luomivärillä. Lisäksi kun mustia luomivärejä multa löytyy useista paleteista, niin tussirajauksia ei tosiaan tarvitse ostaa enää.
Yksi oli varastossa vielä, joka oli Goodieboxista tullut eli sen käytän tässä vielä pois, mutta sitten on taas yksi tuoteryhmä vähempänä varastossa :).

Olen kyllä tyytyväinen tähän kuuhun, vaikkei mitään ilotulitusta ole ollutkaan!
Ai niin, 1 plussa on tullut: Fiksuruualla oli yllättäen myynnissä Lumenen meikkipuuteri käyttämässäni sävyssä (se Blur, jota olen jo miljoona rasiaa käyttänyt) 13,90e eli samaan hintaan kuin tarjouksista oon sen ostanut. Päätin sitten heittää pakettiin mukaan, sitä kun menee mulla, niin kuin täällä on nähty :D.
Laitoin myös Matsmartin tilaukseen mukaan pari kosmetiikkatuotetta, mutta se paketti ei ole vielä tullut eli ne menee maaliskuun plussiin sitten ^_^.

Yritän huomenna tehdä yhteenveto-postauksen, ellen sitten innostu tänään jo naputtelemaan valmiiksi.
Katsotaan, miten käy!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Mukavasti loppuneita! Itse juuri kirjoittelin helmikuun loppuneet ja 23 tuotetta sain käyteltyä pois. Lisäksi muutamia näytepusseja ja yksi hajuvesinäyte :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooiih, sulla on kyllä todella mahtava määrä loppunut, loistavaa \o/

      Poista

Suositut tekstit