perjantai 9. marraskuuta 2012

Katti-vapaa viikonloppu !!!

Tämä on niin harvinaista ollut viimeisen vajaan 3 vuoden aikana, mä oon täällä aivan omassa seurassani!!!
Mr. Insinöörillä alkoi tänään määrittelemättömän pitkä lomautus (tää ei oo hauskaa...) ja hän lähti nyt kotikotiinsa katsomaan isovanhempiensa perään ja otti vielä nuo katit mun pyynnöstä mukaansa :D. Mä saan siis maanantaihin asti olla yksin ja NUKKUA tänä viikonloppuna niiiiiin pitkään kuin haluan !!!

Tällaiset on siis tämän illan suunnitelmat :D. Kaikki täytyy nyt ottaa tästä ihmeestä irti!

Eilen käytiin MN:n luona hakemassa mun Dermosilin tilaus ja otin samalla lainaan lisää Cornwellin kirjoja. Tällä hetkellä luvun alla on Köyhien Kalmisto, saapa nähdä innostuisinko nyt lukemaan kunnolla, että pääsisin nämäkin jo pian aloittamaan :D.
Mutta sitten siihen Dermon tilaukseen:

Kaksi joulu-settiä (Pomegranate ja Primo Mini) sekä keittiösaippuaa lähti tilaukseen. Jos en olisi yhtään hillinnyt mielitekojani, niin tilaus olisi mennyt yli 100e, tämä tuli maksamaan vain vajaa 40e :p.

Granaattiomena-setti sisälsi käsisaippuan (240ml), käsivoiteen (240ml) ja huonetuoksun. Todella tyylikkäitä nuo pullot!! Dermosil on tosissaan noihin panostanut !!

Ja Primo Mini-setissä oli 50ml vartalovoiteet tumman suklaan, vihreän teen ja jugurtin tuoksuisina. Näitä ajattelin käyttää myös käsivoiteina :).






Olen kyllä ylpeä tästä tilauksesta, että jäi näinkin pieneksi! Nyt sitten viikonloppuna tekemään Lushin joulu-tilausta :p. Ja oon suunnitellut tekeväni tilauksen myös Even nettikauppaan :D.
Mutta näistä sitten juttua joskus myöhemmin ;).
Nyt mä lähden odottamaan tuota Vain Elämää-jaksoa, onko muut seurannut sitä???
Palataan huomenna, loppuneita on taas esiteltävänä myös ihan kiitettävästi :D.
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, parhaani mukaan yritän rentoutua :D.
      Varsinkin kun tiedän, että melko paljon ovat katitkin rohkaistuneet tuolla nyt ja kuulemma Neffi oli mennyt juustoakin kerjäämään jääkaapille Mr. Insinööriltä ^_^.

      Poista

Suositut tekstit