tiistai 26. helmikuuta 2013

Kuivaa shampoota hiuksiin ja marjoja naamaan

Heipsan!
Niinhän siinä kävi, etten eilen enää jaksanut alkaa kirjoittelemaan, kun olin kotona suurin piirtein 9 aikaan illalla ja piti sitten käydä suihkussa ja syödäkin jotain... Tänään olin peräti 6 aikaan jo kotona :D. En mennyt nyt mihinkään jumppaan, kun eilen ehdin Sh'Bamiin, niin hypin siellä ensin 45 minuuttia ja sitten jatkoin riehumista Combatissa. Ihme kyllä nyt energiatasot oli kohdallaan ja jaksoin melko hyvin kummatkin :).
Olin niin pettynyt torstaina, kun kävin combatissa ja siellä oli nyt alkanut miksaukset ja ne oli lähes kaikki mun lemppari-biisejä. Ja ei vaan jaksanut yhtään mitään! Nyt oli setti pysynyt lähes muuttumattomana, niin sain viimein kaikki otettua irti niistä \o/. Jospa tämä liikkumisen into taas vähitellen heräisi :).

Mutta nyt olisikin esittelyssä sopivasti pari loppunutta, joita olen jo aiemminkin käyttänyt.
Ensin minulla loppui tuossa muutama päivä sitten tämä ilmaiseksi kannustelahjana saatu Avonin Planet Spa Himalayan Goji Berry Revitalising Face Mask kasvonaamio ja olen tätä jo aiemmin tuubin käyttänyt.
Mielestäni eivät olleet sisältöön koskeneet, kun tämä tuli "uutuutena" myyntiin taas muutama jakso sitten. Ihana tuoksu edelleen, mutta en oikein tiedä tehoista... Ehkä tämä hieman pehmitti ihoa ja teki sen "narskuvammaksi", ei kuitenkaan liikaa.
En itse ostaisi edelleenkään, tosin jos tosi hyvään tarjoukseen tulisi, niin sitten ehkä. Ei tämä mikään maata mullistanut tuote ole ainakaan minun iholle :).
Rakas R tosin taisi olla ainakin näytteen perusteella tyytyväinen tähän ???

Toinen oli sitten jo muutama pullo aiemminkin käytetty Klippoteketin, jo varmaan kulttimaineessa oleva, Dry Shampoo.
Toimii edelleen mun hiuksissa lähes täydellisesti! Sen vain nyt huomasin, että tosi hyvin tämä pitäisi saada sekoitettua, että ainetta saa kunnolla suihkuttua hiuksiin. Ärsyttää, kun tässä on se "sekoituskuula" vain niin saakelin kovaääninen, ettei hirveästi viitsisi vessassa 7 jälkeen aamulla vielä heilutella...
Mutta jatkan tämän ostoa ja seuraava pullo lähti taas käyttöön, kun pari pulloa on Hulluilta päiviltä vielä jemmassa (jee, kohta taas Hullut päivät tulee, niin pääsee taas pari pulloa hamstraamaan vähän halvemmalla) :D.

Mutta tuossa reilu viikko sitten sain tämän töiden kautta Oriolalta tilaamani Kloranen matkakokoisen kuivashampoon ja täytyy jo tässä sanoa, että taitaa tulla varteenotettava kilpailija Klippoteketille tästä... Mutta juttua enempi sitten, kun loppuu :).




Oi voi, vielä täällä öllistellään itsekseen... Mr. Insinööri ei ole edes koneella käynyt pariin päivään... Viime yönä ku olin just uneen pääsemassa, niin tämä sitten puoli 12 aikaan laittaa viestiä :p. En hoksannut siinä unenpöpperössä kysyä, milloin se meinaa takaisin tulla, kun ensin puhui alkuviikosta vaan huomennahan on jo keskiviikko :p.
Nooh, jospa se tänään ehtisi koneelle "kiireiltään" niin voisi yrittää muistaa kysyä, onko ne edes takaisin tulossa :D.
Mutta nytpä voisin alkaa laittamaan Melalle hakemusta tuosta mun apurahasta, että saisin edes niistä sitä eläkettä vähän kerrytettyä... Unohtui töihin ottaa tunnukset mukaan, niin pakko nyt kotona se laittaa...
Ai niin joo, tein eilen sitten tilauksen sinne Lilinellalle :D. Tulipahan nyt postikulutkin mukaan, kun ehdin vasta eilen illalla vastauksen lukea (sinne voi siis laittaa myös puhelinnumeroksi "leikkinumeron" esim. 050-1234567, niin tietää sitten ettei se ole aktiivikäytössä, näin mä oon tosin aina tehnyt, kun on pitänyt johonkin puhelinnumero pistää). Saapa nähdä, olisiko paketti jo loppuviikosta tullut... Tosin en tiedä, ehdinkö taaskaan postiin ennen kuin se menee kiinni...
No mutta, huomenna sitten viimeiset tämän kuun loppujat! Lupaan, että niitä en ole aiemmin edes käyttänyt :D.
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit