maanantai 15. syyskuuta 2014

No nyt sitä Kasvorasvaa!

Niin kuin ehdinkin jo Livboxia esitellessä nauramaan, että heti kun saan yhden kasvorasvan käytettyä, niin varastoon ilmestyy heti toinen :). Eli nyt olisi esittelyssä tuo loppunut naamarasva:

Ja sehän oli siis myös L'oréalia eli Triple Active Fresh Moisturising Gel Cream.
Harmi toisaalta, että ehdin tämän käyttää, kun olisin pystynyt käyttämään tätä yövoiteena tuon uuden L'oréalin kanssa!
Tämä oli siis aamuin illoin käytettävä, läpikuultava geelimäinen voide.
Ajoi asiansa mallikkaasti molempina vuorokauden aikoina, tosin nyt syksyn tullen tuntui iho vaativan iltaisin hitusen kosteuttavampaa voidetta kuitenkin. Hyvin meni silti kesällä myös meikin alle, eikä meikit lähteneet rullautumaan tämän päältä pois.
Ei mulla oikein mitään negatiivista sanottavaa tästä ole! Sopi mun sekaiholle ihan hyvin :).
Tämä ei kuitenkaan mitään mullistavaa tehnyt, joten tuskin tulee uudelleen hommattua (liekö tätä enää edes myynnissä).
Tämän kokemuksen rohkaisemana aion kyllä Livboxista tulleen voiteen käyttää ihan hyvillä mielin :).

Mutta sitä ennen päätin ottaa vihdoin oikeasti käyttöön tämän Avonin voiteen, jossa on 2x 40ml yö- ja päivävoiteet. Tämä on jo sen verran vanha, että pakko käyttää pois, vaikkei vuodenaika enää täysin sopiva tämän käytölle olekaan.
Tarkempaa juttua sitten muutaman kuukauden sisään :). Jospa vielä tämän vuoden puolella loppuisi :).

Nyt ei tule tämän pidempää tekstiä,
Piti tosiaan tänään 5 jälkeen herätä, että olen 7 aikaan töissä palaverissa. Yllättävän kivuttomasti meni herääminen, mutta iltapäivästä asti kyllä väsyttänyt ihan jäätävästi... Lisäksi niskaa ja hartioita meinaa särkeä, niin parempi nyt lähteä suihkuun ja sitten rentoutumaan :).
Palataan taas asiaan!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Mitääh, meneekö sulla muutama kuukausi kasvovoiteen kuluttamisessa? Näistä blogeista on niiiin jännä lukea, kauanko kenelläkin kestää mikäkin purkki! :D Lotraajia on niin laidasta laitaan. Itellä kestää 50 ml kasvovoide n. 4-6 vkoa, riippuen käyttääkö sitä yksistään vai käytänkö kahta voidetta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih :D. Piti alkaa ihan selaamaan nuita kasvorasva-postauksia ja huomasin, että esim. 5ml päivä-voidenäyte kesti mulla pari viikkoa. Tuon Lorealin voiteen oon ottanut näköjään käyttöön toukokuun loppupuolella (jolloin oon sitä lähinnä yökäytössä käyttäny) eli aikaa menny reilut 3 kk tuohon 50ml käyttöön. Suurimman osan ajasta ollut siis kerran päivässä käytössä ja nyt elokuu-syyskuun alku ollut 2krt/pv käytössä.
      Muita voiteita mitä oon käyttänyt, niin postausten mukaan Biothermin ja Cliniquen puolillaan olevat (20-30ml) voiteet oon käyttänyt noin 1-1½kk aikana eli kyllä mulla taitaa aika lailla 3-4kk mennä yhteen 50ml kasvovoiteeseen keskimäärin.
      Toki riippuu aina ihon vaatimuksista ja voiteen laadusta/koostumuksesta :).

      Poista
    2. Ooo, kiitos perusteellisesta tutkimuksesta! :) Nää on kyllä jänniä ja mielenkiintosia juttuja. :) Mäkään en kyllä raaski lotrata hirveästi kalliimpia voiteita, esim. sitä LivBoxin Ella Baché -tomaattivoidetta käytin aika säästeliäästi. :D Edullisemmilla ei niin väliä, lähinnä yritän nykyään käyttää niitä pois. Tosin, käytän kaulalle ja dekolteelle aina samaa voidetta, ja siihen alueelle mulla menee jo 2-3-kertainen määrä kasvojen alueelle verrattuna. :D

      Poista
    3. Jep, nämä on tosi hauskoja ja mielenkiintoisia juttuja!
      Itseäkin aina kiinnostaa, miten nopeasti muilla kuluu mitäkin tuotteita :).
      Mä käytän myös kaulalle samaa voidetta, mutta ei mulla vaan enempää kulu :D. Iho ei kait vaadi kovin paljoa sitten voidetta ja en viitsi väkisinkään tuntea ylimäärin :D.
      Kyllä tuo 3-4kk on mulle ihan hyvä kulutustahti tuollaiselle 50ml purkille, toki silloin, kun varastosta löytyy useampi purkki, niin olisi kiva päästä seuraavaan hieman nopeammin :).
      Onneksi ei varastossa ole enää ihan hillitöntä määrää voiteita, eivät ahdista mua tällä hetkellä :).

      Poista

Suositut tekstit