maanantai 11. toukokuuta 2015

Nyt se plussailu jälleen alkaa kunnolla...

Onneksi olen nyt viimein saanut myös purkkeja loppumaan, niin ei tunnu tilailut niin pahalta :p.
Eilen sain siis mun pienen Dermosilin tilaukseni, kun käväistiin MP:n luona kylässä.

Ja tällaisia juttuja sieltä vaihteeksi löysin, uutuuksia siis lähinnä ja varsinkin häämatkaa silmällä pitäen :).
Matkalle siis otin testiin uudet SPF50 aurinkosuojapuikon ja 75ml moussen. Aurinkosuojaa löytyy ennestään varastosta vain puolikas 150ml SPF15 suihkepullo ja viime kesänä Livboxista tullut Favoran 50ml SPF50 kasvovoide"jankki", jonka ajattelin ottaa matkalle mukaan kropalle levitettäväksi, kun kasvoille sitä ei voi käyttää...
Kasvoille mulla löytyy vielä yksi pari vuotta vanha Oriflamen SPF30 kasvovoide ja silmille + huulille Avonin SPF30 "puikko"voiteet.
Tilaan ehkä vielä Avonilta jotain matalaa suojaa, niin eiköhän niillä sitten pari viikkoa pärjää :).
Tosin katselin myös töissä OriolaNetshopin kuvastoa ja sieltäkin löytyisi pari mielenkiintoista aurinkosuojaa kokeiltavaksi... Eihän 200ml aurinkosuojaa millään riitä 2 ihmiselle 2 viikoksi ;) ??

Noh, lisäksi otin kokeiluun myös uuden käsien puhdistussuihkeen, Blossom-käsisaippuan, Dip-in kynsilakanpoistoaineen ja kuorivat sukat.
Puhdistussuihke ja sukat myös matkaa silmällä pitäen :p. Nuo sukat täytyy kokeilla varmaan heinäkuun alussa, että ehtii Qstockiin mennessä jalat uudistua, sen jälkeen niitä ei taida ehtiä kokeilla, kun vain pari viikkoa aikaa noiden välissä :/. Jospa ne tehoaisi ja vaikutus pysyisi reissun ajan sitten :p.
Dip-in kynsilakanpoistoa kokeilin juuri tässä postausta kirjoittaessa kynsilakan jämiin ja ihan moitteetta nuo näytti lähtevän muutamalla pyöräytyksellä, glitter-lakan jämät ei lähteneet ihan niin helposti. Käytettyä tulee varmasti :).

Tällaista siis tällä erää, seuraavalla kerralla vuorossa viimein loppuneita :D.
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Tykkään tuosta kynsilakanpoistoaineesta vaikkei haju oikein mielytä. Mietin ite että hankkisin tuo käsien puhdistus-sprayn koska välilllä mulla on vähän "lika-fobia" varsinkin jos oon stressaantunut. Ja kesällä kun ehkä yhtäkkiä haluaa syödä jätskiä tai mansikoita niin pitää olla puhtaat kädet. Ja sit se uusi blossom sarja, aj aj mä haluaisin oikeesti ton blossom body lotionin. Se oli pienen näyten mukaan niiin ihana. tuoksui kuin unelma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuoksu ei kyllä ollut mikään kovin hyvä tossa Dip-in-aineessa :p. Mutta poisti lakat, niin mulle on tarpeeksi :).
      Oon itse käyttäny The Body Shopin käsien puhdistusgeelejä, se on aivan ihanan tuoksuisia! Voin niitäki suositella :).
      Dermosiliä en oo ehtiny vielä testata, mutta nuo pikkupullot on kyllä käteviä kuljettaa mukana :).
      Mä nuuhkin pikaisesti tuota Blossom-saippuaa, niin oli kyllä tosi kiva tuoksu! Toivottavasti on vielä käytössä yhtä kiva :D.

      Poista

Suositut tekstit