torstai 7. toukokuuta 2015

Vihdoin ensimmäinen loppunut tälle kuulle!

Onhan toukokuuta ehtinyt mennä jo viikon päivät... En ole taaskaan tottunut tähän tahtiin, kun yleensä mulla on saattanut ihan kuun aluksi loppua useampikin tuote ja nyt joutui odottamaan sitä näinkin pitkään :p. Nooh, jospa tahti tästä vielä kiihtyisi!

Tällä kertaa päätin eilen, että tämä Oriflame Beauty Wonder Lash Mascara sävyssä Black on tullut tiensä päähän, sen verran kokkareista jälkeä eilen teki.
Tämä oli taas siinä mun marraskuisessa polttarilahjassa ja piti luntata, että oon ottanut tämän maaliskuussa käyttöön eli kovin pitkään ei siis palvellut.
Tässäkin tosin eräpäivä on ollut ja mennyt aikaa sitten, joten siihen nähden palveli kyllä varsin hyvin ennen kuivumista :).

Tässä pikkuisen parempi kuva harjasta.
En taaskaan muistanut ottaa kunnolla kuvia tästä ripsissä, että olisi saanut vertailla tulosta...
Oli tosi hyvä arkiripsari, mutta juhlaan olisi saanut enemmänkin näyttävyyttä tehdä.
Harja oli siis toiselta puolelta tuollainen pitkäpiikkinen ja toiselta puolelta lyhytpiikkinen.
Laitoin ensin lyhyellä puolella massaa kunnolla ripsiin ja pitkällä puolella siistin ylimääräiset pois ja ripset erilleen. Tuoreena massa oli mun makuun hivenen liian märkä, saisi edelleen olla siis sellaista voidemaisempaa.
Kaiken kaikkiaan hyvä perusripsari, jonka voisin arkikäyttöön ostaa uudelleen, olen tätä kyllä pari kertaa aiemminkin kyllä käyttänyt :).

Nyt tänään lähti käyttöön ensimmäistä kertaa tämä Avonin Big Daring ripsari. Täytyy taas hetken opetella ja totutella käyttämään tällaisia jättiharjoja :D.
Tässä oli se positiivista, ettei tämä ollut jo avatessa aivan kuiva, mitä yleensä Avonin ripsarit on mulla olleet, vaikka varastossa tämä on odotellut jo muutaman kuukauden käyttöön ottamistaan :D.
Sormet ristiin, että saan otettua tällä ripsikuvat :p.

Tänne ei mitään tämän kummempia kuulu. Oon käynyt kavereiden kanssa syömässä, käyttänyt innolla purkkeja, ollut töissä ahdistunut, siivonnut kellarivarastoa, koonnut hyvän mielen paketteja postitettavaksi, kun pääsen Livboxin hakemaan ja tehnyt järkyttävän isot tilaukset Zooplussaan ja EMP:lle :p. Noh, kissat tarvitsee raksuja ja minä vähän vaatteita rikkinäisten tilalle (ja vähän muutenkin) :p.
Mä taas postailen, kun tulee kirjoitettavaa (toivottavasti huomenna saisin Livboxin, jonka oon jo kahdesta blogista katsonut :D).
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. Mä oon tänään murissu mielessäni LivBoxia, saan sen oletettavasti vasta maanantaina =/ Yleensä kortti on tullut siten että seuraavana päivänä paketti on ollut noudettavissa ja kas, tänäänpä ei korttia tullutkaan. Että kiitti vaan jos niin käy, seuraavan boksin toimitukseksi valitsin SmartPostin ja mielenkiinnolla odotan tuleeko se sitten nopeammin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä jännä miten erilailla nuo noutokortit tulee saman kaupungin sisällä :/.
      Saitko eilen kortin, meneekö maanantaille?
      Mä muutin kans nyt toimituksen Smartiin, matkaa on vaan 700m ja aukioloajat paremmat, kun on lähi S-marketissa.
      En sit tiiä miten nopeasti tulee, mies epäili että siinä menee ehkä pidempään, kun käy kuitenkin ensin siellä lähipostissa kiertämässä josta ohjataan automaatteihin sitten :/. Mutta matkan ja aukioloaikojen takia aion kyllä pitää tuon Smartin, vaikka menisikin pari päivää pidempään saada :).

      Poista
    2. Joo, perjantainahan se kortti tulla tupsahti ja noutopäivä oli vasta tänään =/ Mä jotenki oletan että Smartiin tulis nopeammin, tosin varmahan en voi olla. En tiedä mitä muuttivat täällä päin aikoinaan, aikasemminhan sain boksin aika nopeasti ja tosiaan ku se kortti tuli, pääsi lähetyksen noutamaan samana päivänä.

      Poista
    3. Luinkin sun blogista, että maanantaina hait :/.
      Toivotaan kovasti, että tuo SmartPosti nyt pelittäisi paremmin!

      Poista
  2. Sain oman livboxini tänään joten toivon että saat omasi huomenna

    VastaaPoista

Suositut tekstit