torstai 3. syyskuuta 2015

Livbox Syyskuu 2015

Ja taas on se aika kuusta, kun läyhäboksit saapuvat tilaajille!
Itse sain paketin eilen illalla, mutta ehdin tutustua tuotteisiin vasta tänään paremmin :).

Tämä boksihan oli sitten paljon mainostettu bloggaaja-boksi ja odotin kyllä jännityksellä, saanko suosikkieni tuotteita ja mitä tuotteita tulee :).
Yllättävästi boksissa ei nyt ollut sitä "ylimääräistä pahvia", jossa on yleensä ollut rusetti :o. Tykkään jostain syystä tosi paljon niistä ruseteista :D.

Ja tällaisia tuotteita löytyi omasta boksistani; 3 täysikokoista ja 3 hyvänkokoista minikoko-tuotetta! Lisäksi oli ale-koodi Dermalogican nettikauppaan.

Ensimmäinen minikokoinen oli Ostolakossa-Virven 13g Dermalogica Daily Microfoliant kasvokuorinta (ovh 60,90e/75g).
Tämä on ilmeisesti ollut 1 tai 2 kertaa aiemmin jo boksissa, mutta nyt kävi viimein itselläni tuuri ja pääsen tätä kokeilemaan! Paljon oon kehuja kuullut tästä, joten erittäin mielelläni tämän testaan :).

Toisena minikokona oli Malenami-Malenan 15g GlamGlow ThirstyMud Hydrating Treatment kasvonaamio (ovh 52,90e/50g).
Naurahdin, kun näin tämän tuubin, sillä just meijän reissussa sain tämän minikoon käytettyä pois :D.
Ei sillä, hyvä tuote tämä on, mutta olisin mieluummin ottanut sen vihreän tuubin (oli vaihtoehtona), kun sitä en ole vielä testannut näistä GlamGlow-tuotteista :).
Noh, talvea odottelemaan laitan tämän, käytettyä tulee varmasti!

Viimeisenä minikokona oli sitten Charming Nails-Tainan 4ml Trind Nail Repair Natural kynnenvahvistaja (ovh 16,50e/9ml).
Tämä on ollut myös aiemmin boksissa, täysikokoisena tosin. En sitten tiedä, onko tämä hieman erilainen kuin se aiempi, kun tässä on tuo Natural-lisä?
Nyt voisin yrittää käyttää tätä ohjeen mukaan, kun viimeksi käytin satunnaisesti vain, enkä edellisiä kerroksia poistellut :D.
Nyt on lisäksi kynnet olleet kauheassa kunnossa, en tiedä, oliko Turkin reissulla jotain vaikutusta niihin... Tai noh, jos merivedessä ja altaassa tuli lilluttua, niin eiköhän ne omalla tavallaan vaikuta :p. Katsotaan, tuleeko kynnet kuntoon!

Täysikokoisista ensimmäinen oli Karkkipäivä-Sannin Carmex Classic Moisturising Lip Balm huulivoide (ovh 2,45e/7,5g).
Tämä oli eniten plaah-tuote, kun oli nyt 3.kerta kun purkki-Carmexia tuli boksista... Ekalla kerralla oli kirsikan makuinen, mutta sen annoin kokeilematta eteenpäin. Seuraavan Classic-purkin vein töihin vara-huulivoiteeksi, kun välillä on työkaveri kysynyt huulivoidetta, jos itsellään on unohtunut. En ole itse vielä sitäkään testannut, kun käytän huulikiiltoa/-punaa töissä yleensä :D.
Tämä meni varastoon odottamaan käyttöä niiden mun reilun 30 muun huulirasvan joukkoon... Olisi ollut mukavaa vaihtelua, jos olisi tullut vaikka tuubimuotoinen edes nyt.

Toisena täysikokoisena oli sitten Nude-Erikan Lumene Blueberry Eyebrow Shaping Wax kulmien muotoiluvaha sävyssä 3 Blond/Vaaleanruskea (ovh 8,90e/6ml).
Tästäkin oon hyvää juttua lukenut, joten mielenkiinnolla kokeilen tätä (jos vain osaan :D). Katsotaan, onko liian vaalea vai sopiva sävyltään, en osaa yhtään sitä arvioida.

Viimeisenä tuotteena oli sitten Mini Fitness-Eevin Cutrin Premium Oil Treatment hiusöljy/-seerumi (ovh 24,90e/100ml).
Hiusöljyjä ja seerumeja testaan kyllä aina mielelläni, mutta saa nähdä, kuinka kauan tämä iso pullo tulee kestämään, varsinkin kun nyt on muutenkin käytössä 125ml Kératasen seerumi :p.
Mutta testaan tämän kyllä mielelläni ja käytän vaikka vuorotellen omistamiani öljyjä :).

Tällainen se siis oli!
Tykkäsin kyllä boksista paljon, mutta toisto tuotteissa hieman harmitti. Suosikiksi ylsi Dermalogica ja plaah-tuote oli Carmex (jos ei vaan olisi huulirasvoja niin paljon varastossa ennestään...).
Mitä teille tuli ja tykkäsittekö boksista??
Huomenna kirjoittelen sitten viimein ennustelu-postauksen tälle kuulle, niin palaillaan taas asiaan :).
Miumoi <3

16 kommenttia:

  1. Muuten sama, paitsi Glam oli vihreä. Eilen sitä kokeilin ja se poltteleva tunne oli jännä :D
    Öljyt on kyllä ainakin miulla riittoisia, joten ainoa mikä boxista jää itselle on juurikin tuo Glam. Muut lähtee eteenpäin.

    On selvästi ollut tilaajana liian kauan, kun samoja tuotteita alkaa tulla ja hei, Lumenea 9 kk putkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi, tahtoo testata sen vihreen Glamin :D !!!
      Oon kertaalleen kokeillu hiusöljyä ja annostelusysteemi oli kyl jotenki hankala! Tosi vähän sain ulos tulemaan kerralla öljyä ja tuota käyttövauhtia se taitaa kestää ikuisuuden... :D

      Joo, näköjään on ollut liian pitkään tilaajana!
      Apua, en oo hoksannu tuota laskea, mut oon kyl huomannu että Lumenea on ollu tosi monessa boksissa :o. Eikö ne enää muilta firmoilta saa tuotteita, kun alkaa pienentyä tuo merkkien määrä...

      Poista
    2. What? :O Mä oon avannu Cutrinin öljyni jotenkin väärin tai sitten siitä pullosta puuttuu annostin (oon ostanut omani siis 1-2 v. sitten Lumenen ystävämyynnistä, joten mun pullo voi olla 2. laatua), koska mulla on tosiaan pullossa ihan se iso suuaukko. Oonkin ihmetelly että jännä kun saa olla tosi tarkkana öljyn määrän kanssa, kun hulahtaa tosi helposti liikaa. :D Kerran tais tippua pullo lavuaariin ja hups, öljyä lens vähän ulos. ;D Oon vissiin vähän rähmäkäpälä näiden ikuisuustuotteiden kanssa. :D ;D

      Poista
    3. Mun täytyy laittaa kuvaa siitä Cutrinin pullon suuaukosta sulle vaikka whatsappiin jossain vaiheessa :D.
      Mutta nyt tuossa pari päivää sitten, kun tiirailin paremmin pulloa ja pyörittelin sitä, niin hoksasin viimein, miten saan enemmän sitä öljyä sieltä tulemaan kerralla (ei se silloinkaan hurahda käteen) :D. Vaan kyllä tuo tulee siltikin riittämään varmaan 1-2v käytössä (plus kun muitakin on samaan aikaan käytössä myös :D)...

      Poista
  2. Mun boksissa oli hiusöljyn sijaan Maria Nilan hiusnaamio ja Glamglowin sijasta Clarinsin Beauty flash balm jonka oon saanut joskus aikaisemmassa boksissa. Olis kyllä ollu kiva päästä testaamaan jotain Glamglowilta, mutta ihan jees oli tuo Clarinsikin. Mä kans olin aivan villinä kun sain tuon Dermalogican entsyymikuorinnan, kerrankin boksista tuli tuote jota oon totisesti halunnut päästä testaamaan! =) Ja Carmex, voi tylsyys, en muuta sano...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo naamio olisi ollut myös tosi kiva saada kokeilla!
      Tuo Clarins on tosiaan aiemmin ollu myös, mut annoin sen parin kokeilun jälkeen Mr.Insinöörin siskolle, kun en hoksannut oikein sen ideaa :D.
      Ekan pikaisen kokeilun perusteella tuo Dermalogica oli kyllä erittäin lupaava!

      Poista
  3. Niin ja tervetuloa takaisin Suomeen, mä oon ollu laiska kommentoija enkä edes käynyt toivottamassa hyvää matkaa, hyi mua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja älähän soimaa itseäsi!! Kommentoi silloin, kun kerkiää ja pystyy ^_^.

      Poista
  4. Samoin kuten vesi kuivattaa käsiä niin se kuivattaa myös kynsiä, etenkin kloorivesi ja jos siellä lilluu alvariinsa ;) Kyllä ne kynnet siitä taas kuntoon tulee kun jaksat vaan ahkerasti rasvailla ja/tai öljytä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu näinhän se on :).
      Ja loppupeleissä en käynyt altaalla kuin 5 kertaa ja ½h kerrallaan :o :D. Meressä lilluin ehkä toiset 5 kertaa, mut aika ei tainnut olla noin pitkä.
      Mutta kyllä ne taas kuntoon tulee pikku hiljaa ^_^.

      Poista
  5. Muuten samanlainen sisältö paitsi Glam oli puhdistava, mikä kyllä sopii mulle paremmin. Kuorinta ja naamio oli tosi jee, kulmavaha väärän värinen mutta käytän ehkä silti, Trind liian vaivalloinen ja Carmex.. noh, aina ei voi voittaa :D
    Öljyjä mulla on jo kaks käytössä eli tuon saan ehkä joskus kymmenen vuoden päästä kokeilla.. ;)
    Mutta paketin odotus tässä vissiin viehättää ja koukuttaa, enää ois yks tulollaan :)
    -meliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon käyttänyt tuota kulmavahaa niin, että laitan eka tummempaa väriä ABH-kulmaväri-paletista ja sitten tuota siistimään ja kiinnittämään. Toimii eikä haittaa, vaikka onkin vaaleaa :).
      Mullakin niitä hiusöljyjä on käytössä 2 ja lisäksi pitäs varmaan alkaa käyttää myös YR:n Monoi-öljyä, kun on ollut mulla jo pari vuotta :D Hyvin toimi reissussa, mutta eihän sekään ikuisuuksia säily :p. Mut laitoin tuon Cutrinin myös hyllyyn, käytän vuorollaan kaikkia :D.

      Oii, aiotko jatkaa vielä Livboxin tilausta, vai pidätkö paussin?
      Mä en halua paussittaa, kun mulla on se vanha 3e halvempi hinta nyt :D Välillä tosin kyllä tuntunut, että voisi paussittaa, kun ei ehdi kaikkea käyttää, mutta eipä mun oo tarvinnu mitään sillä tavalla heittää roskiin vielä :).

      Poista
  6. Katon nyt vielä tuon seuraavan boksin ja mietin sitte jatkoa, olishan se kiva saada talven pimeinäkin kuukausina vähän piristystä.. :D Mutta joo, mullahan on tuo "kallis" hinta eli sikäli voin kyllä katkoa tilausta välillä.
    Hyvä, ettei oo roskiin tarvinu kuitenkaan mitään heittää! Tarkottaa sitä, että sun tilaus voi jatkua.. ;)
    Niin joo, se piti sanoa, että ainakin markkinointi tässä Livboxissa oli erittäin onnistunut! :D
    -meliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä varmaan myös katkoisin tilausta välillä jos olisi tuo "normaali"hinta :D.
      Tosin saisin 2 boksia nyt ilmaiseksi pisteillä, pitäs varmaan nekin käyttää :D.
      Joo, tosi hyvin on kyllä markkinointi onnistunut!

      Poista
  7. Mä sain juurikin sen "toisen boksin", eli hiusnaamiolla ja Clarinsin Beauty Flash Balmilla. Onneksi, koska mulla on tosiaan tuo Cutrinin öljy ja boksin öljyn oisin antanut eteenpäin, mulla on oikeesti öljyjä varmaan 10 vuodeksi. :D Glamglow'sta mulla on tosiaan se viime Hullareilta ostettu testiboksi vielä. Sen sijaan se Maria Nila kiinnosti välittömästi ja heti sen otin käyttöönkin, muiden ohi. :D Se vaikuttaakin superhyvältä! Clarins tuli mulle jo toistamiseen, mutta hyvä tuote on onneksi, vaikken hirveästi sitä käytäkään.

    Trind ja Carmex tuntui aika tylsiltä, kun tulivat nekin TAAS. Etenkin ton Carmexin kanssa en tiiä mitä tekisin, Trindiä yritän alkaa käyttääkin. Lumenen kulmavahakin mulla jo oli ennestään mut onneks eri värisenä. Se on myös ihan mielenkiintoinen tuote! Dermalogicasta innostuin sitten ihan kunnolla!!

    Boksissa oli ihan hyviä tuotteita kyllä joo, mutta kyllä mua alkaa myös tympiä tuo tuotteiden ja merkkien toisto... Muuten oiskin ollu erinomainen boksi, jos ei kolmea ois tullut jo aiemmin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, nuita öljyjä kyllä nyt itelläkin hetkeksi riittää :D.
      Mä en sitä Clarinsia oikeen tajunnu viimeksi ja annoinkin sen kokeiluun silloin Mr.Insinöörin siskolle. Ei vaan tehnyt oikein mitään... Naamiona en tajunnut sitä kokeilla tosin!

      Käytä Carmex kynsinauhoille tai jaloille :D. Mä oon vähän siihen suuntaan taipumassa nuiden huulirasvojen kanssa :D.
      Kulmavahaa on tullu itellä käytettyä päivittäin! Laitan ensin tummempaa väriä normaalisti ja sitten "kiinnitän" karvat tuolla vahalla. Toimii!

      Harmitti kyllä sen suhteen, kun niin moni tuote oli ollut jo aiemmin... Eri asia, jos olisi tilannut boksin vasta nyt ensimmäistä kertaa... :/

      Poista

Suositut tekstit