maanantai 21. syyskuuta 2015

Näkymätöntä peittoa?

Heipsböö!
Taas olisi yhden loppuneen esittelyaika (sekä yksi meikkikuva jälleen) ja tästä seuraavasta olenkin tosi iloinen!!

Olen saanut nimittäin taas yhden meikkivoiteen käytettyä pitkästä aikaa \o/ !!!
Tämä kyseinen tapaus oli Avon Ideal Flawless Invisible Coverage Cream-to-Powder Foundation sävyssä Ivory.
Niin kuin oon ehkä jo aiemminkin puhunut, niin en oikein osaa näitä meikkivoiteita arvostella... Tuntuu, että kaikki kokeilemani ovat käyttäytyneet samankaltaisesti mun omalla iholla eli pakkautuu juonteisiin ajan mittaan (ja otsa alkaa kiiltää), eikä isompia patteja peitä. Ihon sävyä on vähän ehkä tasoittaneet, mutta kun tungen iholle niin paljon muitakin juttuja, niin en osaa koskaan sanoa, mikä on minkäkin vaikutusta :D. Myöskään kuvia en oo koskaan ihollani ottanut, kun ei täältä meiltä löydy sellaista kolkkaa, missä pystyisi ihoa kuvaamaan hyvin ja salamalla on turha kuvata...
Tässä oli tuo olomuoto/pakkaus kuitenkin ihan kiva, kun tuli tunne, että saan nopeasti levitettyä tuon iholle, mikä on unisten aamujen pelastaja. Ehkä tuo tosiaan puuterimaiseksi tuntui muuttuvan myös, kun iholle levitti. Laitoin kuitenkin CC-puuterihelmiä ja normipuuteria päälle.
Tämän enempää mun on turha höpöttää, kun en vain osaa arvostella näitä :D.
Tämä on edelleen Avonilla myynnissä (mikä ihme, yleensä ne on ehtineet poistua myynnistä, kun saan käytettyä...) ja meneillään olevassa jaksossa on hintaan 8,95e.
Ehkä joskus voisin ostaa uudelleen, mutta kyllä mulla nuita meikki-/BB-/CC-voiteita kaapissa riittää ihan tarpeeksi, joten yritetään nyt ne käyttää pois ensin...

Mutta nyt siihen yhteen silmämeikkiin, jonka tein eilen jälleen ihanalla Diorin Trafalgarilla ^_^.
Nyt mulla oli inspiraation lähteenä tämä Glitz&Glam-Minnan tekemä meikki.
Eihän mun meikistä tullut lähellekään sellainen, että voisi samana päivänä puhua siitä ja tuosta Minnan meikistä, mutta hauska oli kokeilla tuotakin ja varmasti tulen tällä paletilla samaisen meikin tekemään uudelleenkin!
Pohjustajana taisi olla tuttu ja turvallinen UDPP (hyvä muisti...). Ripsarina edelleen viimeisiään vetelevä Lancômen Hypnose.
Rajaukset:
* Sisänurkka: Avon Glimmerstick Waterproof Eye Liner, Brighten Up Pink
* Ulkonurkka: Oriflame Visions V* Eye-catching Eye Liner, Brown-eyed Girl
Voidemaiset luomivärit:
* Sisänurkka (alle): Avon Big Colour Eye Pencil, Flipping Out Pink
* Sisänurkka (päälle): Paul & Joe Gingerbread Eye Gloss, G 002 (Pink)
* Ulkonurkka: Avon Color Trend Sweet Twist Eye Shadow, Chocolate Cream
Trafalgar:
* Sisänurkka: vaaleanpunainen
* Ulkonurkka: luumunruskea
* Keskelle rajalle: kullanvihertävä
* Luomivako: punertava
* Kulmaluu: vaalea

Otin kahdella kameralla kuvat (taas vessassa tuttuun tapaan ja salamalla), tämä on otettu Nikonin 40D:llä ja olen tummentanut kirkkautta.

Ja tämä on otettu Nikonin 50D:llä samalla asetuksella. Tässä mulla oli ihan punertava naama, niin yritin sitä vähentää ja tämän takia tuo luomivaon punainen ei olekaan niin punainen...
Pitää tuota häivyttelyä vielä harjoitella, kun vertaa Minnan lopputulokseen :D. Tosin tällä tavalla olen opetellut meikkaamaan vasta joitakin kuukausia, joten ehkä muutaman vuoden päästä lopputulos alkaa olla parempi :p.
Mutta oon kyllä niin rakastunut nyt tähän(kin) palettiin!
Vielä pitää kokeilla meikit parilla inspiraatiokuvalla, jotka oon löytänyt (tämä myös Minnan tekemä ja lisäksi inspiroiduin tästä Miten Niin Liikaa-Elisan tekemästä meikistä).
Sanon tämän varmaan sadannen kerran, mutta vitsit miten kivaa meikkaaminen on <3.

Tässäpä tämänkertaiset löpinät, palaillaan asiaan taas piakkoin!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Tosi makee meikki :) Minullakin on tuo avonin puuterimeikkivoide (?!) ja en oo vielä oikein hiffannu miten toimii, siis kyllä tiiän miten sitä pitää laittaa mutta en tiiä toimiiko se mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ^_^.
      Joo, itsellä tuntuu olevan tuo sama ongelma lähes kaikkien meikkivoiteiden kanssa :D. En sitten tiedä, enkö vain ole tajunnut vielä tähän ikäänkään mennessä, miten niitä pitäisi oikein käyttää, kun lähes kaikki tuntuu olevan samanlaisia mun iholla :D.

      Poista

Suositut tekstit