sunnuntai 10. heinäkuuta 2022

Pieni Beauty Bay-tilaus ja Sokos-ostos

Hellou!
Tuossa aamupäivän meikkailin ja sain peräti 3 pannua näkyviin!
Käytön jälkiä alkaa siis hiljalleen paleteissa näkyä :D.
2 pannua tuli Urban Decayn Naked Heat palettiin ja kolmas Too Facedin kasvopaletin Bronzeriin ja tuo palettihan mulla on pannuprojektissa mukana ^_^.
Jotain kivaa sentään tälle päivälle!

Eilen tapasin melkein 3 vuoden jälkeen taas ihanan paluumuuttaja-ystäväni TP:n ja meillä venähti syödessä ja Sokoksella käydessä aika kuin siivillä kuulumisia vaihtaessa...
Onneksi Neffi ei pidempää ruokintaväliä oirehtinut oksuilla, kun tulin kotiin, mutta yö sillä oli ongelmia sitten laatikolla käynnissä :(.
Ensin luulin, että sillä olisi ummetusta, mutta sitten oli punertavaa pissaa ilmestynyt eli ilmeisesti pissatulehdus, joka sillä oli muutama vuosi takaperin :(.
Oon nyt laittanut yöllä ja päivän aikana ruuan sekaan nesteitä ja parafiiniöljyä, mutta vielä pari tuntia sitten ei ollut laatikolla käynyt yön jälkeen. Kipulääkettä löytyi myös kaapista, niin sitäkin sitten varalta laitoin.
Tosin nyt kävin tässä välissä alhaalla, niin tuli mun houkuttelemana vessaan ja teki kunnon pissan laatikkoon \o/. Huh helpotusta!!
Eiköhän se nyt pärjää, niin soitan huomenna viimein muutenkin sen seniori-tarkastusajan, kun on ollut aikomuksena se jo pidemmän aikaa. Saa tosin nähdä, onko meijän lääkäri kesälomalla, mutta pitää muulle pyytää aikaa sitten.

Mutta niin, nyt kun tänne yläkertaan pääsin, niin oli tarkoitus esitellä vihdoin Beauty Bayn tilaukseni ja eilen Sokoksella shoppailut!

Tällaiselta tilaus näytti!
Lasiviilat alkaa olla hyvin käytetty, niin nappasin pari tilaukseen mukaan.
Sitten nuita uudelleenkäytettäviä lappuja tilasin tuon pesupussin takia, mutta kävipä niin, että eilen yritin avata tuon, niin vetoketju meni rikki -.- Niin taas mun tuuria, se siitä näppärästä pesupussista...

RCMA-mixerin ostin kokeiluun, että katson, miten nuo mun jotkut kuivahtaneet Colourpopin Super Shock-luomivärit alkaisi käyttäytyä tuon kanssa eli saanko pelastettua niitä.
Pari kertaa oon nyt kokeillut, mutta täytyy jatkaa testailua, että löydän oikean sekoitussuhteen, koska nyt on luomivakoon mennyt luomivärit, niin ihan haluamallani tavalla ei ole onnistunut vielä. On mulla sitten MUFEn vedenkestävä mikseri, niin pitää sitäkin kokeilla.
Tuon MUA Makeup Academy Pro / Base meikkivoiteen otin myös kokeiluun, kun on valkoinen. Saa siis miksailla tummempia meikkivoiteita tuohon. On mulla se The Body Shopin valkoinen mikseri, mutta sitähän ei taida enää olla myynnissä... Täytyy siis uusi vastaava löytää sen tilalle, kun väärän sävyisiä meikkivoiteita löytyy edelleen varastosta :p.

Ja lisää Mario Badescua. Nuo oli vähän halvempia kuin elevenillä, niin tilasin tuon puhdistusöljyn ja Aloe, Adaptogens and Coconut Water mini-kasvosuihkeen kokeiluun.
Öljy lähtikin melkein heti käyttöön ja ei ole ihan niin hyvä, mitä muut öljyt ovat olleet. Käytän siis pois ensin ennen parempien käyttöönottoa :D.
Ja sitten tuo M.A.C:n Fix+ suihke:

En todellakaan kadu, vaikka yli 30e pulitin tuosta, aivan ihana mielen piristäjä tuo pullo <3.
Jää todellakin täyttöpulloksi käyttöön sitten tyhjennyttyä, siksi tuon ostinkin :D.

Viimeisenä vielä eilisen Sokoksen käynnin saldo:

En sitten ostanut mitään muuta, vaikka asiaa pohdinkin :D. Toisaalta, en myöskään halunnut enää pitkittää reissua, kun olin huomannut kellon olevan paljon eli piti Neffin luo kiirehtiä.
Otin siis vain KarpaLact-kapseleiden jättipaketin ja sitten tuon It Cosmetics Bye Bye Under Eye Full Coverage Anti-aging Waterproof Concealer, 13.0 Light Natural peitevoiteen, jota oon pohtinut jo sieltä keväästä asti, kun sain testerin kokeiluun. Nyt hintaa jäi alen jälkeen 19e, joten nappasin mukaani!
Ja tuo tuubi kestää varmaan ikuisuuden, kun käytin sitä mini-testerimäärääkin muistaakseni yli 2vkoa!

Eihän nuista yksikään tuote olisi ollut pakollinen tässä tilanteessa, mutta nyt kyllä pärjään mainiosti ensi vuoden puolelle, jos sattuukin, että työt ei jatku ja tulot sitten tippuu työmarkkinatuelle.
Eli ihan hillityt ostokset tuli nyt kuitenkin :).
Seuraavaksi on varmaan loppuneiden esittelyä luvassa, niin palaillaan asiaan!
Miumoi <3

8 kommenttia:

  1. Tuo MACin pullo on kyllä supernätti!

    VastaaPoista
  2. Olipas edullinen tuo It Cosmeticsin peitevoide! Mulla on nyt toinen tuubi sitä jo menossa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan hyvä ale, kun normihinta oli sen 26,90e!
      Onko sulla kestänyt miten kauan tuubi käytössä?

      Poista
    2. Nyt en ihan osaa sanoa, kuinka kauan, mutta todella kauan kuitenkin, kun en näin kotoillessa ollenkaan joka päivä käytä. Tarkemmin kun ajattelen, ostin tuon ekan tuubin Irlannista, eli kyllä sen täytyy olla kestänyt ainakin pari vuotta, koska tuosta koronapaniikin alkamisesta lähtien olen suurimmaksi osaksi ollut Suomessa. Kumma kyllä ei kuitenkaan tunnu mitenkään pilaantuneelta.

      Näin kesällä muuten tuo on aika rasvaista, jopa kuiville silmänalusille. Keksin siihen ongelmaan kyllä aika edullisen ratkaisun, josta on tulossa blogiini postausta myös.

      Poista
    3. No kylläpä tuo sitten kauan säilyy, toki oletankin sen kestävän, kun se mun mini-testeri, jonka sain Sokokselta keväällä, kesti jo pari viikkoa :D. Sitä oli sen purkin pohjalla ehkä 2-3 nuppineulanpään kokoinen alue :D.

      Mulla tuo ei ole ollut rasvainen, koska teen baking-puuteroinnin lisäksi ja laitan vielä muita puuterimaisia tuotteita päälle :D. Mulla on niin tummat nuo silmänaluset, että joudun älyttömän määrän tuotteita tunkemaan alueelle saadakseni sen pahimman zombi-tummuuden hälvenemään :D.
      Mutta täytyypä lukea postaus varalta, kun se tulee ^_^.

      Poista
  3. Mulla on parhaillaan kans tuo IT Cosmetics peittari ja oon käyttänyt sitä jo toista vuotta joka päivä. Enkä mitenkään minimaalisesti käytä ja jo 1 v ja melkein 7 kk riittänyt ja sanoisin, että tuubista on kolmannes jäljellä. IT Cosmeticsin kulmakynä kestää 6 kk mun joka päiväsessä käytössä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, no mulla varmaan kestää tuo tuubi sitten 3-4 vuotta sitten, kun sen 3-6krt/vko meikkaan :D.
      Haukkuu varmasti hintansa!
      Riittoisia tuotteita kyllä, täytyy ehdottomasti perehtyä tähän merkkiin paremmin!

      Poista

Suositut tekstit