maanantai 6. lokakuuta 2014

Ehkä Lokakuussakin Jotain Loppuu!

Mä kyllä hieman pelkäsin, ettei tässä kuussa tule juuri mitään loppumaan, kun bruttona viime kuukausina on ollut aika hyvän kokoisia saldoja ja melko hyvin loppuneita.
Kyllä mä kuitenkin kuvattavaksi löysin ihan kohtuullisen läjän purkkeja ja purnukoita, joten saapa nähdä, miten sitten käy!

Tällaisen kasan löysin hiuksille tarkoitettuja tuotteita :D.
Mä kyllä oikeasti hieman epäilen, että saisin nuo kaikki loppumaan, mutta jos nyt kunnolla saisin otettua tehokäyttöön, niin on siinä jonkinlaiset mahdollisuudet olemassa.
Tuosta löytyy siis pari shampoota, poispestävä hoitis, hiuksiin jätettävä hoitis, 3 hoitosuihketta, minikokoinen hiusseerumi ja matkakokoinen hiuskiinne.
Kovat on kieltämättä tavoitteet, mutta kyllä mä parhaani yritän näiden kanssa :D.

Tässä sitten muut mahdollisesti loppuvat jutut!
Pari juttua jätin pois, sillä yksi vetelee aivan viimeisiään ja toinenkin tulee kyllä kohtaamaan loppunsa, sillä saatan menettää hermonikin sen kanssa :D.
Mutta tuttuun tapaan taidan saada loppumaan ainakin kroppakuorinnan, en tiedä onko se tuo Fruttini vai joku muu :).
Lisäksi kokeilen lopettaa parit suihkugeelit, kasvoveden, roll-on dödön, palasaippuan, pari kasvopesua ja kroppasuihkeen (tuo suihke on edelleen jumppakassissa...).
Kuvasta jäi myös pois tuoksunäytteet, joita ajattelin jälleen kulutella pois, kun olen ne isommat loppuneet pullot saanut käytettyä :).
Eli 14 täysikokoista, 6 minikokoista (kuvan ulkopuolella olevat mukaan luettuna) ja joitain näytteitä yritän saada loppumaan!
Silti tämä kuukausi taitaa mennä plussalle, kun on kaikki Hullut Päivät ym. tilaukset :p. Saa nähdä, saanko pidettyä järjen mukana :).

Huomenna saatan höpötellä hääjuttuja tai sitten esittelen Livboxin... Ehkä tuo Livbox on todennäköisin tällä hetkellä :). Ja olisihan mulla parit meikitkin vielä esiteltävänä!
Noh, katsotaan mitä tulee, vai tuleeko mitään :p.
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit