keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Aidot ripset?

Heipsböö!
Taas muuan päivä kulunut hiljaisuudessa, joten mennään pidemmittä puheitta parin seuraavan loppuneen kimppuun :D.

Tämä marraskuun loppupuoliskolla käyttöön otettu Benefit They're Real! Mascara alkoi olla jo sen verran kuiva ja paakuttava, että eilen päätin heivata tämän menemään.
Täytyy sanoa, että hitusen olen pettynyt tuohon kestoon, joka oli siis pari kuukautta. Odotin, että olisi mennyt edes 3-4kk, mutta ei nyt käynyt niin :/.
Koostumukseltaan tämä oli enemmän voidemaisempaa kuin märkää, jos en nyt ihan väärin muista... Alussa tämä oli kuitenkin hieman sottaavampaa.
Harja on kumia eli ei mun suosikki, koska se tuntuu mulla hieman liian "kovalta". Erotteli toki ripset suht hyvin! Harjan pyöreähkö pää oli melko kätevä ulkonurkan ripsiin, että sai niihin ilman isompaa sotkua väriä.

Tässä on muistaakseni ekoja käyttökertoja ripsissä ja kyllähän tämä näyttävyyttä toi mun suht pitkiin, mutta melko värittömiin ripsiin!
Jokin tässä kuitenkin oli, etten aivan täysillä tykästynyt, mutta ehkä joskus voisin silti ostaa uudelleen. Ehkä se on tuo lyhyt käyttöikä, joka jarruttaa :).
Voin kuitenkin suositella kokeiltavaksi muillekin!

Tänään nappasin käyttöön sitten tämän Avonin Infinitize ripsarin, joka oli jonossa seuraavana.
Tämä oli vaan nyt meneillään olevassa jaksossa viimeistä kertaa myynnissä :p.

Silmille tarkoitetuilla tuotteilla jatketaan!
Sain loppumaan myös tämän 50ml Avon ExtraLasting Makeup Remover vedenkestävän silmämeikin poistoaineen.
Oon melko monta pulloa käyttänyt eri merkeiltä näitä 2-faasisia meikinpoistoaineita ja ajatellut, että kaikki ne ovat samaa tavaraa, eri nimisenä ja eri pullossa vain. En siis ole huomannut kovin suuria eroja niiden välillä omassa käytössäni.
Vaan nytpä huomasin eron aiempaan, enkä niinkään hyvään suuntaan :(.
Ensimmäistä kertaa tuli nimittäin kirvely esiin! Tämä siis kirveli mulla välillä ihan kunnolla :/. Tätä en muista minkään muun merkin putsarilla käyneen itselleni (ja siksi olenkin kuvitellut, ettei näillä mitään eroavaisuuksia ole).
Tämä kyllä noin muuten puhdisti ihan hyvin silmämeikit pois, sekä meikin rippeet kasvojen puhdistuksen jälkeen että kaikki meikit tuoreeltaan ilman esipesua.
Faasit sekoittuivat tuollaiseksi vähän maitomaiseksi, kun pullon ravisti.
Vaan koska tuo kirvely tuli nyt esiin tällä, niin tämä saa siis jäädä vastaisuudessa tilaamatta itselläni.

Seuraavaksi käyttöön päätin ottaa tämän 200ml jättipullon Cliniquen Take the day off-putsaria.
Kertaalleenhan mä tätä kokeilin jo silloin heti, kun ostin, mutta en enää yhtään muista, millainen oli :D. Pianpa se selviää nyt :).
Tämä ei varmaan lopu aivan heti :p.




Tällaista siis tällä erää!
Muuten tänne ei mitään isompaa kuulu. Eilen palellutin itseni töistä kotiin pyöräillessä, kun oli -18C ja aivan järkyttävän jäätävä vastatuuli, en tajunnut ollenkaan, että se menee niin kylmäksi :/. Nyt jätinkin jumppaan menon ja pyöräilyn tältä päivältä, että pääsisin sitten perjantaina edes Combatiin, kun kurkku alkoi karvastella...
Vaan pian on tulossa piristystä ja niin, lisää plussaa tälle kuulle :D. Sain tehdä tuossa illalla tulliselvityksen ColourPopin tilaukselleni, joten perjantaina taitaa paketti olla täällä!
Ja tunnustetaanpas tähän loppuun vielä, että pari päivää sitten repsahdin tekemään pikkutilauksen BeautyBaylle.... Syytän -25% alea pitkään katselemastani ja himoitsemastani tuotteesta... Päätin nyt sitten törsätä, kun alkaa olla viimeiset mahdollisuudet siihen :p.
Mutta tästä sitten lisää, kun paketti toivottavasti kotiutuu ehjänä!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Mä taas oon aina ollu siinä oletuksessa noiden kaksifaasisten silmämeikinpoistoaineiden suhteen, että lähtökohtasesti ne EI toimi, ainakaan mulla. :D Sen takia oon vuosia vuosia pitäytynyt Lumenessa kun se toimii. Kylkiäisenä joskus tullutta Lancômea oon myös käyttänyt joskus ja olin ihan fiiliksissä kun sekin toimi, mut koska on ainakin 3 kertaa kalliimpaa kun Lumene ni miksi vaihtaa merkkiä. :D Nyt kun LivBoxista tullut Nivea toimi myös, niin olin ihan fiiliksissä kun näitä toimivia on jo näin monta!!! ;D :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, tässä sen näkee, miten erilaiset ripset ihmisillä on ja miten tiukasti mikäkin ripsari pysyy :D.
      Mulla kun tosiaan on ollut aika lailla poikkeuksetta, että ne normaalit silmämeikkiputsarit ei riitä mulle, niin oon vaan näitä 2-faasisia käyttänyt :D.
      Lumene, Lancôme ja Nivea on kyllä hyviä myös!
      Ja tosiaan, en mäkään normihintaan Lancômea ostaisi, kun halvemmatkin toimii (yleensä siis :D) yhtä hyvin, mutta aina välillä voisin sitäkin silti ostaa :).

      Poista

Suositut tekstit