tiistai 8. lokakuuta 2019

Kosmetiikkavarastojen uumenissa: Vartalokuorinnat

Heissan taas (suhteellisen) pitkästä aikaa!
Tässä on pitänyt päätä saada hieman jälleen järjestykseen ja lisäksi nuo mun hartiat ei ole tykänneet yhtään tästä talon kylmyydestä, niin ei ole koneella jaksanut istua isommin... Mutta nyt on uusi viikko ja uudet kujeet, ehkä!
On tässä jo muutama tuote tälle kuulle myös loppunut, mutta aloitetaan homma kuitenkin katsastamalla vielä mun varastoja :).
Nyt olisi vuorossa lempiaiheeni eli vartalokuorinnat!

Täytyy sanoa, että onneksi ei ole tämän "pahempi" tilanne! Tässä on siis kaikki varastosta löytyvät kroppakuorinnat, toki kyllähän tuosta taitaa riittää aika helposti parin vuoden tarpeiksi vielä mömmöjä :D. Uusiakaan ei onneksi ole tullut nyt ostettua.

Tässä on Dermosil-kuorinnat.
Tuo Primo Vanilla on täällä blogissa pyörinyt monesti eli on erittäin tuttu tuote ^_^. Enää vaan ei taida olla myynnissä :(.
Karpalo-purkki taisi olla viime vuoden joulutuote, jos en nyt aivan väärin muista.
En ottanut kuvaa tällä hetkellä käytössä olevista kuorinnoista, koska en jaksanut kellariin könytä, mutta käytössä on siis Dermosilin Kaura kellarin kylppärissä ja sitten tuollainen Primo Vanilla keskikerroksen suihkussa. Tuo varastossa oleva Primo on siis viimeinen purkki sitten tuota vaniljaa :(.
Käytössä olevat purkit ovat kyllä todella vähissä, molemmissa on ehkä max 2 käyttöön, jos malttaisin kroppavoiteiden kanssa ne kerrat odottaa :D. Pitää nyt ottaa itseä niskasta kiinni ja käyttää vaan ne pois!

Tässä on sitten mun kiinteät Lush-kuorintapalat, jotka on jo 2-3v vanhoja ainakin...
* Sugar Mama
* Salt & Peppermint Bark
* Aqua Mirabilis
Tuota AM:ta oon käyttänyt parilla reissulla, mutta pitää ottaa se sitten seuraavaksi käyttöön ja muutenkin nuo käyttää nyt piakkoin (= tulevan vuoden aikana) pois. Sitten kun/jos mulla on varaa joskus jonnekin reissuun lähteä taas, niin kyllä mulla on sitten varaa ostaa myös uudet kiinteät palat sinne mukaan!
Turhaan siis säilyttelen nuita tässä vaiheessa!

Tässä on The Body Shop ja Organic Shop kuorinnat.
Ovat vähän uudempia tapauksia, muistaakseni viime vuonna hankittu :).

Viimeisenä sitten mun ehdottomat lempparit eli The Body Shop Vanilla Chai kuorinnat <3.
En siis tiedä, millainen itse kuorinta on, mutta koska rakastuin täysillä tuoksuun, niin sitähän oli saatava useammassa tuotteessa :D.
Mutta kyllä mun pitää nyt nuokin käyttää aikanaan vuorollaan, eikä vaan jemmata ja säästää. Kohtahan ne tuoksut häviää nuistakin!
Näiden lisäksi kun löytyy kuitenkin pullot suihkugeeliä ja kylpyvaahtoa sekä vartalolle tarkoitettu Shimmer Mist, niin kyllä mä saan oikeasti nauttia vielä pitkään tästä tuoksusta <3.
Ja kun koskaan ei tiedä, mitä elämässä tapahtuu, niin pitää nyt nauttia näistä, kun vielä pystyy!

Tällaiselta näytti mun vartalokuorinta-rintamalla :D.
On mulla sitten se Hammam-kuorintakinnas kellarissa ja TBS-kuorintahanskat keskikerroksen kylppärissä. Sitten kun nuo kuorinnat loppuu, niin alkaa niitä urakalla käyttää. Toki mä käytän tuota kinnasta aina sauna-päivinä eli noin kerran viikossa. Siksi ehkä itse kuorintojen käyttäminen on jäänyt nyt vähemmälle. Pitää skarpata!
Mutta jatketaan varmaan loppuneiden kanssa seuraavaksi, ellei sitten Bette Box ilmesty tässä.
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Mie vasta otin käyttöön TBS:n Glazed Apple minisuihkugeelin :D Sekin jo jokusen vuoden siellä odottanut vuoroaan, hajuvesi löytyy yhä!

    Mie käytän kuorintakinnasta ihan kuorintojenkin kanssa, paitsi jos sattuu kahvikuorinta. Nimittäin pilasin yhden kintaan viime viikolla kahvikuorinnalla, se tarttuu joka paikkaan, eikä lähde enää puhtaaksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itellä ei tullut sitä Glazed Applea hommattua aikanaan kuorinnan lisäksi muuta, ei tuoksu vaan säväyttänyt oikein :).

      Ai sä käytät kinnasta kuorintojenkin kanssa :D. Mä en jotenkin osaa :D. Siinä ei niin tarkkaan pysty sitten itse kuorinta-aineen tehoista sanomaan, jos kinnaskin olisi mukana :D.

      Poista

Suositut tekstit