maanantai 21. lokakuuta 2019

Schwarzkopf BonaCure Moisture Kick Spray Conditioner

Hellou taas pitkästä aikaa!
Näköjään taas meni tähän, että mun pitää ottaa nyt loppukuusta jälleen loppukiri :D.
Mutta ei se mitään, laskeskelin päivien riittävän ihan hyvin, joten pitää nyt sinnikkäästi koneella istua.
Tällä kertaa esittelen yhden tuotteen, joka on eri kokoisena täällä blogissa vilahdellut sillon tällöin.

Nyt siis viimein sain tyhjksi tämän jättimäisen 400ml Schwarzkopf BonaCure Moisture Kick Spray Conditioner jätettävän suihkehoitoaineen, joka on ostettu jo vuonna 2014... Samaisena vuonna olen aiemmin käyttänyt ensimmäisen jättiläisen.
Riittoisa tapaus siis omassa käytössäni :D. Tosin tässä ajan saatossa oon kyllä tuohon pulloon täyttänyt ainakin Livboxista/Bette Boxista tulleen 100ml pullon ja muistaakseni olen myös matkakokoisen 50ml pullon myös tuon aikana käyttänyt (ja sen jättänyt itselleni täyttöpulloksi). Tietysti mulla on ollut myös muita suihkeita ja voidemaisia hoitoja samaan aikaan käytössä, mikä selittää tätä noin 5v käyttöaikaa :).
Siis tuo on mun hiuksille edelleen todella sopiva ja hyvä jätettävä hoitoaine. Selvittää takut, eikä hiuksia tarvitse repiä harjalla yhtään. Moisture Kick on pelastanut monesti varsinkin silloin, kun kokeilussa on ollut huonompia pois pestäviä hoitoaineita, jotka eivät ole hiuksia tarpeeksi selvittäneet.
Kyllä tätä voisi melkein jo "Holy Grail"-tuotteeksi tituleerata ja taidan ensi keväänä ostaa uuden pullon taas kaappiin esim. Sokoksen 3+1 Päiviltä.

Onneksi mulla on vielä tuo matkakoko Moisture Kickistä (tuohon pulloon tyhjensin loput jättiläisestä ja sitä onkin helpompi käyttää). Lisäksi varastossa on nuo 2 muuta suihkemaista jätettävää hoitoa; Avonin erittäin hyvä 100ml 2-faasinen suihke ja sitten muistaakseni 2017 eleven-kalenterista tullut 50ml Balmainin suihke, joka on ehkä enemmän hiustuoksu, vaikka mielestäni samalla myös selvittää hiuksia.
Näillä pärjään hyvin tulevan talven ja onhan mulla sitten voidemaisia jätettäviä sekä hiusseerumeja/-öljyjä lisäksi. Nyt en siis aio panikoida, vaan käyttää varastoja pois :p.

Tässäpä tämänkertainen postaus! Luultavasti myös seuraava on yhden tuotteen esittely ^_^.
Nyt pitää lähtä pyykit laittamaan kuivumaan ja sitten pitäisi mennä maalaamaan varmaan lämmityshuoneen kattoa siistimmäksi!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit