perjantai 26. heinäkuuta 2024

Meikkituotteita tyhjennetty, Heinäkuu 2024

Heissan!
Terveiset jälleen täältä +31C kämpästä...
Mä en ole varmaan koskaan liikkuessakaan hikoillut näin paljon, mitä tällä hetkellä oon kuvia muokatessa hikoillut tässä ikkunan edessä koneen ääressä.
Viimeisten parin viikon aikana olen meikannut 3 kertaa, tosin viime viikolla ennen helteden tuloa en vaan jaksanut ja helteiden tullessa tosiaan tuossa ikkunan ääressä on vaan aivan kauheaa olla, vaikka verhot on tietysti kiinni... Se aurinko vaan hohkaa kuumuutta metrin päähän ikkunasta...
Oon siis meikannut vain, jos on pitänyt ihmisten ilmoille lähteä, mutta ei tosiaan sitäkään ole tapahtunut kuin tuon 3 kertaa :p.

Noh, tähän postaukseen aattelin esitellä tyhjentämiäni meikkituotteita, siitä vähän innostuin, niin sain taas pois pakkauksia pyörimästä tuolta meikkipöydältä.

Tämä 100ml MAC Prep+Prime Fix+ kiinnityssuihke oli jo viime kuussa vähissä, mutta säästin sen tälle kuulle.
Mä siis täytän ihanaa pinkkiä kirsikankukka-kuvioista pulloa tällä ja nyt se on jälleen täysi. Harmi vaan, kun keväällä tilasin väärän pullon täyttöä varten (matta-versio), mutta pitää nyt syksyllä katsoa, onnistunko tilaamaan/ostamaan oikean :D.
Kiirettä ei toki ole, kun riittäisi varmasti ensi kevääseenkin odottaa.
Käytän siis siveltimien kostuttamiseen, niin luomivärit pysyy paremmin.
On se matta-versiokin huvennut hiljalleen, kun oon käyttänyt sitä vähän meikin pohjalle.

Ja tuttuakin tutumpi rasia eli jälleen yksi 10g Lumene Blur Longwear Powder Foundation, 1 Classic Beige/Kultahiekka meikkipuuteri tyhjätty.
Reunat siis murskaan jämäpurkkiin, josta sitten pystyy taas käyttämään hyvin.
Varastossa oli vielä yksi jäljellä eli nyt täytyy alkaa taas tarjouksia kyttäämään.
Nyt kotona ollessa oon käyttänyt vain nestemäisiä meikkivoiteita, mutta kun opiskelut alkaa ensi viikolla, niin tämä on kiireempinä aamuina hyvä.
Oon toki iloinen, että nuo nestemäisetkin on nyt huvenneet kivaa tahtia, ehkä loppu vuodesta pari pulloa niitäkin loppuu vihdoin!

Viimein tuossa muutama päivä sitten sain tämän 6.3g MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder puuterin jämät murskattua täyttöpurkkiin.
Alkoi aika haastavaa olla siveltimellä noiden reunojen käyttö :D.
Oli ihan hyvä puuteri, mutta kotona tulee nyt enemmän käytettyä BeautyBaylta tilattua jätti-irtopuuteria, niin parempi nyt nämä jämätkin tuhota irtopuuteriksi, niin saa nuo rasiat pois tilaa viemästä.

Tässä 10g Make Up Store Compact Powder, Cameo puuterissa oli vähän enemmän reunoilla jäljellä tavaraa, mutta tyhjensin tämänkin samaan syssyyn :D.
Pätevää tavaraa tämäkin oli ja ostin aikanaan MUSen loppuunmyynnistä olikohan -70% alella, kun liike lähti Oulusta.
Mulla on vielä yksi puristepuuteri mukana kulkevassa meikkilaukussa eli se saa nyt olla rauhassa siellä toistaiseksi :D.
Muuten mulla on enää tuo RCMA-jätti-irtopuuteri pääkäytössä (+ nuo jämät) ja sitten muutamat "heleyttävät" puuterit.
Purkkeja on siis vähemmän nyt "haitolla" \o/.

Sitten eilen päätin vihdoin luopua myös tästä 10ml Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, Original luomenpohjustajasta, kun en saanut enää puristeltuakaan ulos tavaraa.
Kyllä sinne vielä varmasti jäi sitä, mutta tämä on ollut jo niin kauan käytössä, etten viitsi avata enää, kun sitten ne jämät kuivahtaa vaan nopeammin.
Kyllä tämä aina vaan hintansa haukkuu ja mun pitää varmaan uusi ostaa piakkoin!
Laatikosta löytyy MACin versio, joka on ollut ihan hyvä ja käytän sitä nyt ihan mielelläni.
Lisäksi löytyy NYXin glitter-primer. Mun Excel-lista sanoo, että pitäisi olla vielä kolmaskin jossain, mutta en kyllä muista, että ainakaan UD:a olisi enää jäljellä...
Jälleen pitäisi suorittaa tuotteiden uudelleen laskenta, kun excel ei enää pidä kaikkien suhteen paikkaansa :D.

Viimeisenä tuotteena olisi Declutterointi eli roskiin menevä, joka on tämä 4ml H&M Lipgloss, Blush huulikiilto. Oon saanut tämän vuosia sitten lahjaksi rakkaalta Katrilta.
Montaa kertaa en ehtinyt käyttää, kun typeränä oon siis näitä huulituotteita aikoinaan niin paljon ostellut ja jemmaillut...
Nyt kun aattelin ottaa tämän hetkeksi käyttöön, niin tässä oli tuoksu muuttunut niin kaameaksi, ettei ollut muuta vaihtoehtoa kuin siirtää roskiin menevien joukkoon :(.
Tätähän täällä oon tietyin väliajoin harrastanut ja katkeria oppitunteja oppinut, mutta onneksi en ole enää itse ostanut pitkiin aikoihin näitä eli opit on mennyt perille.
Tosin huulituotteita löytyy tuolta laatikoista sen verran edelleen, että varmasti taas roskiin menee tuubeja jossain vaiheessa.
Käyttökierrätystä oon nyt alkanut tehdä niiden kanssa, että käyttöä ehtisi tulla kaikille hyvin ennen lopullista pois heittoa.

Vaan tällaista täällä on viime päivinä ja viikkoina tapahtunut!
Oon taas katti-vahtina yksikseni tiistaihin asti, niin yritän huomenna saada seuraavan postauksen eetteriin.
Pitäisi tässä iltasella käydä taas kypsentyneitä punaherukoita poimimassa.
Oon päättänyt, että käyn hiljalleen aina niitä poimimassa, niin ei tarvitse sitten kerralla koko pensaita hikipäässä tyhjentää :D.
Yhden rasian tosin sain jo pakkaseen, kun jugurtin sekaan oli jo kunnon kipollinen niitä sekä kirsikoita! Ihana oli saada pitkästä aikaa kirsikoitakin ehkä puoli litraa, kun moneen vuoteen ei ole tullut kuin pari kirsikkaa :p.
Omenoitakin on taas tulossa ihan kivasti, niin saa niitä pilkkoa jälleen pakkaseen hillon tekoa varten ensi kuussa.
Mutta palaillaan siis pian asiaan!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Hyvin loppuneita meikkituotteita! Mulla on kans yksi mineraalipohja loppu ja irtopuuteri taitaa kans loppua. Ja ehkä yksi luomiväri paletista. Laskin vasta omat meikkini ja motivoi kyllä käyttämään ainakin meikkipohjia ja huulipunia pois. Ja luomivärejä ei pitäis hankkia. Mutta se on vaikeaa🤣

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja nyt taas menee ikuisuus ennen kuin seuraavia meikkejä loppuu :D. Mutta tämä nyt menee toki aina näin :p.
      Ja jep, luomivärejä ois vaikka kahteen ihmiselämään :D. Mua ei onneksi nykyisin houkuta muut kuin nuo indie-merkit ja onneksi tuo oma rahatilanne on niin tiukka, ettei edes voi houkutuksiin langeta :p.
      Vaan saapahan ehkä pannuja näkyviin, kun vanhoja meikkejä urakoi (sitten kun tämä helle-helvetti loppuisi) :D.

      Poista
  2. Lämmintä on kyllä täälläkin, just äsken uskalsin avata parvekkeen oven, kun aurinko viimein laski :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parhaillaan täällä on nyt tällä hetkellä vajaa +29C, kun äsken meni ukkoskuuro päältä :D.
      Onneksi se on povaillut viilenevää seuraavat pari päivää edes...

      Poista

Suositut tekstit