sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Krapula-päivän loppuja...

Huhhuh... Tähän pitäisi varmaan kirjoittaa, että mä en juo enää ikinä, mutta käännänkin sen niin, että mä en unohda ottaa särkylääkettä enää ikinä juhla-iltojen päätteeksi!
Kivat kolmekymppiset oli; hyviä herkkuja, Singstaria (neitsyys menetetty, vaan en mä edelleenkään tajua, miten sitä pitää laulaa että pisteitä saisi :D) ja boolia... Ilmankos on oloja pidellyt...
Tästä syystä jälleen tulee nyt vain lyhkäinen esittely seuraavasta loppujasta. Hyvä tuuri kävi jälleen, sillä olen esitellyt samaisen tuotteen taas Täällä :).

Kyseessä siis Oriflamen vanha Silk & Cashmere Roll-on Antiperspirant Deodorant. Tähänkään mulla ei ole mitään lisättävää edelliseen tekstiin. Oikein kiva roll-on, tykkäsin paljon (ilmeisesti, kun muutama purkki tullut tätä käytettyä)! Tätähän ei tosiaan ole enää myynnissä, kun sarja on uudistunut Silk Beautyksi, mutta voisin kyllä uudistuneen version testata mielelläni!

Nyt olenkin ottanut käyttööni tämän jo jokunen aika sitten ostamani Dermosilin Punaisen Appelsiinin, se löytyykin myös tämän postauksen kuvasta :D.
Juttua tulee sitten aikanaan kunhan saan tämän pois käytettyä. Tässä kuluukin aikaa, sillä koko on normaalin 50ml sijaan 75ml...
Mutta nyt mä lähden syömään ja sohvalle toipumaan, että pääsen huomenna töihin :D.
Eipä taas saanut aikaan katsoa niitä reissukuvia, mutta vielähän ne ehtii, kun kuukautta on paljon jäljellä :).
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Singstarissa ei sanojen ole väliä. Tärkeämpää on pysyä nuotissa. Lauloin Spaissarien Wannabe laulua eikä kieleni pysyny mukana niissä nopeimmissa kohdissa. Niinpä lauloin vaan blaa blaa blaa, mutta oikealla nuotilla ja pisteitä tuli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saman huomasin kun jossain kohti meni sanat sekaisin, että jos ääni oli tarpeeksi korkea/matala, niin pisteitä tuli :D.
      Tosin vaikka mä kuinka yritin välillä saaha ääntä tarpeeksi ylös/alas, niin ei vaan yksinkertaisesti onnistunut :/.
      Harjoituksen puutetta...

      Poista
  2. Uhhuh, krapulapäänsärky on kyllä jotain niin kamalaa, varsinkin kun silloin ei olo oo muutenkaa häävi... =/ Mutta niin, mulla on just tällä hetkellä käytössä tuo punainen appelsiini-dödö, ite oon kyllä tykänny ja tuoksukin on ihana =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olin päässyt unohtamaan, kuinka kauheaa tuo voi pahimmillaan olla :D. Aina ennen oon särkylääkkeet muistanu ottaa, niin pahin on mennyt niillä ohi.

      Oon itekin ihan tykännyt tosta dödöstä, mutta mulla se pallo on raivostuttavan jäykkä, ei meinaa pyöriä :/.

      Poista

Suositut tekstit