maanantai 10. syyskuuta 2012

Viimeistä viedään...

Ainakin jossain kohti näissä mun jemmoissa!!

Sain nimittäin tämän viimeisen Escadan Ocean Lounge EdT minituoksun käytettyä tuossa kuun alussa ja täytyy sanoa, että surullinen olen :/. Olen kyllä kaikista näistä Escadan minituoksuista tykännyt todella paljon, mielelläni voisin vaikka 30ml pullot näistä käyttää :D. Ovat kyllä niin minun tuoksuja! Vaikka ovat makeita, niin minun mieleeni nämä ovat tarpeeksi kevyitä eli haihtuvat suhteellisen pian pois, eikä näin ollen pitäisi kanssaihmisiä haitata :).
Shopping4net.fi sivuilla oli seuraavat kuvailut tuoksusta:
"Ocean Lounge Escadalta on kesätuoksu kesälle 2009. Se on raikas, hedelmäinen ja hieman kukkaismainen kesäisine mansikan, minosan ja eksoottisten hedelmien vivahteineen. Pakene arkea Ocean Loungen avulla ja kuvittele, että olet rannalla hedelmäisen drinkin kanssa, nauttien auringosta ilman huolen häivää!
Ensituoksu: mango, passionhedelmä, pakastettu litsi, anjou-päärynä ja kakadu-luumu
Sydäntuoksu: mimosa, mansikkamarenki, jasmin, orvokinkukkasorbetti ja malva
Pohjatuoksu: kevyt vanilja, setripuu, tiikki, amber ja myski"

Nyt mulla ei ole tosiaan näitä enää käytössä, vaan käyttövuoroon pääsevät fiilisten mukaan isot pullot ja pienemmät, käsilaukkukokoiset suihkeet. Hajuvesiä ei sitten tule todennäköisesti hetkeen loppumaan, paitsi yksi joka on vessatuoksu-käytössä :). Suihkin vessassa myös nuita jäljellä oleviakin pulloja, turhaa kait niitä pihtailemaan alkaa! Kyllä mä itselleni ihania tuoksuja löydän aina uusia :D.
Jeps, eipä mulla tämän kummempia, joten palataan asiaan taas huomenna!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit