lauantai 22. syyskuuta 2012

Yökäsivoidetta loppunut

Yksi syy siihen, miksi mulla on niin paljon käsivoiteita kaapissa ja käytössä, on yksinkertaisesti se, että mulla on käsivoidetta lähes joka pöydällä ja itseasiassa laukkuunkin saisi yhden laittaa... Eli mulla on omat käsivoiteet käytössä niin töissä kuin kotona olohuoneessa ja makkarin yöpöydällä :).
Nyt sain muutama päivä sitten käytettyä vaihteeksi "yö"käsivoiteeni, jota jo monta kuukautta ehdin ennustaa, että "kyllä se nyt tässä kuussa loppuu"...

Nyt se sitten vihdoin loppui, kyseessä siis viime jouluna työkaverilta saamani Neutrogenan Concentrated Hand Cream.
Ensin ajattelin, ettei tämä mitään tiivistettyä tunnu olevan, kun saman verranhan tätä joutui pistämään käsiin kuin muitakin rasvoja, vaan kyllä vain tämä oli todella riittoisaa! Siitä lähtien kun sain tämän joulukuussa, niin käytin tätä epäsäännöllisen säännöllisesti ja viimeiset 4-5 kk käytin tätä joka ilta ennen nukkumaan menoa.
Tehosi kyllä hyvin omiin käsiini! Illalla kun laittoi, niin aamulla oli pehmoiset kädet :). Tämä oli kuitenkin omaan makuuni sen verran rasvaista, että päivällä en käyttänyt.
Voisin kyllä ostaa tätä yökäsivoiteeksi lisääkin!

Nyt on sitten yövoiteiksi lähtenyt käyttöön Lushin Mange Too hierontapalan pienet muruset ja Dermosilin 40ml Punainen Appelsiini käsivoide. Laitan nuita murusia ensin ja sitten päälle Dermosiliä. Saapahan nuita hierontapalojakin pois käytettyä nopeampaa :).

Huomenna voisin laittaa vihdoin niitä risteily-reissun kuvia, muutaman olen jo muokannut ja pienentänyt.
Saapa nähdä, loppuuko tässä taas tuotteita vai pitääkö alkaa keksimään muita postauksia :D. Luonnoksissa kyllä odottaa vielä muutama haastekysymys ja yksi tunnustuspalkinto-juttukin pitäisi tehdä :).
Ottaisin kuitenkin mielelläni vastaan ideoita, jos jotain tiettyä haluatte minun kirjoittelevan, esim. nuista mun varastoista. Videopostauksia EI ole tulossa, kun ei ole siihen tekniikkaa edes :p.
Mutta nyt lähden taas sohvan suuntaan, illaksi suunniteltiin, jos käytäisiin mun äipän luona saunomassa piiiiitkästä aikaa!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. kirjoittele vaikka varastoista :) niitä on aina kiva lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niistä ainakin riittää juttua ja esiteltävää :D.

      Poista
  2. En ikinä saisi aikaiseksi käyttää yökäsirasvaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :). Mulla taas päivällä ei ehdi käsirasvat kunnolla vaikuttaa, kun pesen käsiä niin usein, niin illalla ennen nukkumaan menoa kun laittaa, niin saa edes yön olla kädet rauhassa :D.

      Poista

Suositut tekstit