maanantai 24. syyskuuta 2012

Positiivisesti yllättävä tilaus...

Jälleen saapui tänään Avonin 13.jakson tilaus tuohon vieressä olevaan matkahuollon pisteelle ja tällainen pikkupaketti siellä oli:

Ensin ajattelin, että saatte arvata mitä näistä oli mulle, mutta tässäpä ne suoraan sitten tulee... Niin ja mä ansaitsen suuret aplodit tästä tilauksesta, sillä...

MÄ EN TILANNUT YHTÄÄN PURKKIA ITSELLENI :D !!!!
Tällainen ihme pääsi käymään ensimmäistä kertaa tänä aikana, jolloin olen Avonin konsultti ollut (12/2008 jaksosta, eli ne aplodit, kiitooos ??!!) :D.
Tilasin siis 15.jakson kuvastoja, parit kissa-avaimenperät/riipukset ja kissa-sateenvarjon (no hei, täytyyhän kissa-tädillä olla kissa-aiheisia tavaroita!!!) sekä sisätossut Lidlistä ostettujen ja erittäin rikki menneiden tilalle :). Sitten tuli ilmaiseksi yksi 14.jakson kuvasto, näyte ja pari info-lehteä.
Suoraan sanottuna, en täysin pysty uskomaan tätä, mutta näköjään näin kävi :D. Nooh, ehtii tässä ensi kuussa sitten överiksi vetää jälleen ;D.

Mutta joo, mitäs tänne muuta... Niin, tänään oli siivouspäivä meillä labrassa ja lisäksi päivä meni taas ahdistellessa työjuttuja... Mun pitääkin sinne yhteen säätiöön vielä laittaa henkilökohtainen apuraha-hakemus, kun se ei onnistunutkaan, miten mun ohjaaja ensin sen ajatteli... Noh, ihme kyllä sain sen tuossa siivouksen ohessa tehtyä ja muokattua siihen kuntoon, että huomenna vielä lukea läpi ja saa sitten paperi-version tulostaa ja lähettää sekä sähköisesti että postilla se jo keskiviikkona. Ehkä tämä tästä taas etenee ja vihdoin pääsee labrahommiin täysillä keskittymään loppuviikosta!

Nyt mä syön loppuun ja sitten pitäisi suihkuun suunnata, tänään oli Pilates-Combat-jumppa-ilta ja kieltämättä voisin suoraan sänkyyn kaatua... Väsymys on ihan ylitsepääsemätön!
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. Hyvin se tulee menemään :) Siis se hakemus. Tsemppiä paljon ja isoja haliruttauksia :)))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3
      Hakemus sähköisesti lähetetty, vielä pitää tänään paperi-versio käydä postittamassa :).

      Poista
  2. Hyvä!! :) Seuraava tavote onkin, että itselle ei tilaa mitään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se :D. Nuokin mä toisaalta tilasin sen takia, että sain sitten alennukset ja paketin ilman postikuluja :).
      Mutta olihan nuo tossut ihan tarpeeseen, samoin sateenvarjoja ei voi varmaan koskaan olla liikaa :D.
      Mutta kyllä se tästä, askel kerrallaan :). Tosin kyllä se vaikeaa on, kun taas oli vaikka mitä houkutuksia tuossa 15.jakson kuvastossa tulossa....

      Poista
  3. Mites, jos mua kiinnostaisi kokeilla noita Avonin tuotteita, joita en ole koskaan tilannut, niin pitääks mun etsiä lähin konsultti jotenkin omalta alueeltani vai hyödytkö sä siitä mitään, jos tilaisin esim. sun kautta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin oikeastaan oman postauksen kirjoittaa tästä tässä jossain vaiheessa (ehkä huomenna), kun tulisi muuten niin pitkä selitys :D.

      Poista

Suositut tekstit