torstai 6. syyskuuta 2012

Tuttu juttu käytetty taas pois

Tästä taitaa tulla oikeasti lyhkäisempi postaus, sillä seuraavasta loppuneesta olen jo pariinkin otteeseen täällä rupatellut. Ensimmäinen mielipide löytyy Täältä ja toinen Täältä :).

Eli kyseessähän on jälleen tämä monien hehkuttama Klippoteketin kuivashampoo, joka siis kului loppuun ja edes uutta purkkia en ole ehtinyt käydä ostamassa !!!!! Pitäisi kyllä varta vasten lähteä kaupunkiin tätä ostamaan, mutta hätävarana olen nyt käytellyt Lushin Vanilla Puff Powderia, joka myös löytyy tuosta ensimmäisestä linkatusta postauksesta.
En mä osaa enempää sanoa tästä Klippoteketistä kuin mitä oon jo aiemmin sanonut... Toimii mulle hyvin ja ostan taas uuden pullon :). Tosin tekisi mieli kyllä testata vaihteeksi jotain muutakin jälleen...

Ilomielin siis ottaisin kommenttia vastaan muista kokeilun arvoisista kuivashampoista!!
Klippoteketin lisäksi olen kokeillut Tigin Rockaholicia, joka oli loistava, mutta en ole uskaltanut sen tyhjentymis-fiaskon jälkeen ostaa uudelleen (ensin ostin Hullareilta ja sitten täyteen hintaan kampaamosta ja kumpikin tyhjeni, vaikka kampaamosta ostaessani sanottiin, ettei niitä pulloja enää olisi liikkeellä... Pyh ja pah!) ja sitten Oriflamen ja Biozellin kuiviksia. Biozell oli myös ihan jees, Oriflame taas jätti vähän kylmäksi loppupeleissä (siitäkin on lyhyt arvostelu Täällä)...

Asiasta kukkaruukkuun, huomasin tuossa pari päivää sitten alkaa leikkimään hieman tuolla Gimpillä ja löysin sieltä kirkkauden, kontrastin ja värien säädöt (eihän mulla tässä kauaakaan mennyt, oonhan mä tekniikan ihmelapsi...) :D. Tosin en mä niiden päälle edelleenkään tajua yhtään mitään, mutta päätin, että leikin vähän tästä lähtien noilla kuvilla. Onpahan ainakin itselläni hauskaa, vaikkei kellään muulla olisikaan :p.
Niin ja tänään oli parempi päivä töissä, sain rauhoittavamman mailin mun toiselta ohjaajalta, joten ehkä täytyy nyt yrittää olla luottavaisin mielin, että asiat järjestyy kyllä :).
Ja yhteen hommaan sain suunnitelmat valmiiksi ja sitä varten reagenssit tilaukseen, nyt sitten niitä odottelemaan, että pääsee toimivuuden testaamaan :).

Okei, näköjään tämä postaus venähti sittenkin... Mä en vaan osaa lopettaa ajoissa :D. Mutta nyt mä lopetan, vihdoin ja viimein!
Miumoi <3

13 kommenttia:

  1. Kannattaa kokeilla TREsemmen kuivashamppoota! Kokeilin eka tuota Klippoteketiä, mutta mun mielestä siitä hiukset jäi jotenkin tahmaisen karheiksi :o Jotenki jäi hiukset inhottavan tuntuisiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset suosituksesta!
      Täytyypä laittaa kokeilulistalle :).

      Poista
  2. Itse tykkään tosi paljon herbinasta. :) Se on halpaa (muistaakseni alle vitosen), imee hyvin rasvaisuutta, mutta ei jätä kauheasti valkoista jälkeä. :)Suosittelen sitä! Tykkään itse myös kanssa tosta klippotekistä ja myös biozellistä. En tykkää kickseissä myytävistä kuivashampoista. En nyt vaan muista niiden nimeä.. :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katselin siellä reissussa ollessa kun kicksissä kävin, niin niitä kuivashampoita, mutta kun en yhtään muistanut mitä niistä oli kehuttu, jätin sitten ostamatta :D.

      Pitääpä tuo Herbinakin laittaa kokeilulistalle! Herbinalla on kyllä kivoja tuotteita ollut, joten tuotakin voisi kyllä mielellään kokeilla :).

      Poista
  3. Oon tykänny ite got2be:n kuivashampoosta koska se on kuivashampoota eli siis putsaa hiukset ilman, että siinä on jotain muotoilevia tuotteita. Oon kyllä kans miettiny, että pitäisi kokeilla vielä Herbinan ja TREsemmen kuivashampoota. Samoin kampaamoista saatava Four reasons merkkinen shampoo olisi mielessä.. täytyy huntsia mihin rahansa taas laittaa kun entinen loppuu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota Got2Be:tä oon joskus kaupassa katsellutkin, sekin siis lähtee kokeilulistalle :).
      Ite tosin tykkään, että puhdistuksen lisäksi saisi myös vähän tuuheutta tyveen :).
      Tuosta Four Reasonistakin olen netistä lukenut positiivisia kommentteja.

      Poista
  4. Jei, mun blogissa ois sulle sellainen blogipalkinto hommeli:
    http://princesswhoopeedoo.blogspot.fi/2012/09/ihan-mielipuolista-blogipalkinto.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos kaunis <3
      Täytyypä laittaa tämä jossain välissä eteen päin ^_^.
      Ja hitsiläinen, en oo tajunnut, että sullakin on blogi (blondi mikä blondi...) !!!
      Noh, heti laitoin seurantaan, kun näytti niin kivalta, mitä pikapikaa kuvia selasin postauksista läpi :D. Perehdyn paremmin viikonloppuna postauksiin, mahtavaa löytää uusia blogeja :).

      Poista
  5. Heips! Huomasin tuossa taannoin,että ainakin Cittariin oli tullut sitä Herbinan syväpuhdistusshampoota mistä on ollut joskus -vuonna miekka ja kirves- puhe. :-D noita kuivashampoita en oo testaillut,voisin harkita esim.mökkireissuille kun lämmin vesi ei ole ihan tuosta noin vaan hanasta tulevaa. :-) -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olen tainnut sitä syväpuhdistavaa shampoota myös nähdä kaupassa :). Täytyy ostaa sitä sitten, kunhan saan entisen syväputsarin käytettyä ja muutenkin nuita shampoita pois käytettyä :D.
      Voin kyllä suositella kuivashampoota, se kyllä auttaa pidentämään pesuväliä ainakin yhdellä päivällä :). Itse kun pesen joka toinen päivä hiukset, niin silloin pesupäivän aamuna käytän kuivista, niin pärjään sillä sitten iltaan, kun käyn suihkussa :).

      Poista
  6. onko sulleki sattunu tuon tigin rockaholicin kanssa. : S itellä on nyt jääny kaikki kuivashampoot ostamatta, kun ei ole tullut yhtään luomuversiota vastaan. perunajauhoa olen silloin tällöin käyttäny, mutta nyt kun leikkautin otsiksen takaisin niin todellakin tarvitsisin ihan oikeaa kuivista. : ( sitäpaitsi pottujauho ei pelitä kovin hyvin näin tummassa letissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo luomuversioita edes etsinyt, ehkä tuo Lushin Vanilla Puff Powder on lähin sitä sarjaa (ja sekin on oikeasti vartalopuuteri, oon kyllä myös kasvoillakin käyttänyt) :D.
      Tuo on kyllä tummahiuksisilla ongelmallista, kun hiukset näyttää sitten monesti harmaalta, kun laittaa kuivista :(.
      Toivottavasti kuivashampootakin alkaisi tulla luomuna pian tai sitten sun tässä tapauksessa täytyy taipua niihin, mitä on...

      Poista

Suositut tekstit