tiistai 25. marraskuuta 2014

Kasvoillekin Jotain Läävitty

Seuraavaksi voisin pidemmittä puheitta esitellä muutaman loppuun saamani kasvotuotteen :).

Ensimmäisenä näistä sain kuin sainkin käytettyä nämä ikivanhat L'Oreal Pure Zone Daily Deep Cleansing Foaming Wipes puhdistusliinat, joita oli 30kpl paketissa.
Ja tämähän oli vielä sellaisessa fläppä-kantisessa muovirasiassakin :D. Sen säästin seuraaville liinoille :).
Mutta nämä ovat oikeasti TODELLA vanhat, en tiedä kehtaanko edes myöntää... Noh, oon mä täällä muitakin noloja juttuja paljastanut kosmetiikan saralta, niin antaa mennä; taisin olla silloin vielä yläasteella, kun hommasin tämän...
Nämä on vain jääneet satunnaiseen käyttöön tai silloin teininä olin vaan laiskempi kosmetiikan suhteen, niin en saanut aikaiseksi käyttää kuin silloin tällöin :D.
Nyt päätin sitten tarttua härkää sarvista ja käyttää iltaisin kaksoispuhdistuksen toisena osana.
Tässä oli siis kuivia liinoja, jotka piti ensin kastella ja vaahdottaa sitten kasvoille.
Tähän vuoden aikaan (ja ehkä nykyiseen ihotyyppiini) nähden olivat kuivattavia, mutta sopi kyllä loistavasti kaksoispuhdistamiseen! Ei ollut Cliniquen 2-vesivanupallo niin likainen kuin yleensä, kun olin tätä käyttänyt öljyn jälkeen. Varmasti liina vei hyvin pois meikki- ja öljyjäämät.
Kesäaikaan tätä olisi kiintoisaa kokeilla uudelleen, mutta näitä ei taideta enää edes tehdä :D. Vai???

Toisena sitten sain käytettyä tämän täysikokoisen Avonin Solutions-sarjan Complete Balance AM/PM Day and Night Cream kasvovoiteen.
Tässä oli molempia voiteita siis 40ml. Olen satunnaisesti tätä käyttänyt aiemminkin, mutta varmasti kumpaakin oli jäljellä ainakin 30ml otettuani tämän tehokäyttöön.
Olen jo aiemmin käyttänyt miniversion tästä, eikä mulla taaskaan ole aiempaan juuri mitään lisättävää :). Tykkäsin!
Mun iholle tuntuu kyllä suurimmaksi osaksi sopivan nämä Avonin voiteet ihan kelpoisesti, se nykyinen versio päivävoiteesta oli tosin sellainen rullautuvan kalvon jättävä tapaus... Mutta yleisesti ottaen ovat ilman isompia reaktioita sopineet iholleni, joten voin jatkaa testailuja joskus, kunhan saan varastoja pienemmäksi :).

Viimeisenä tällä erää sain vielä Dermosil SkinComfort Glowing Facial Serum kasvoseeruminkin käytettyä.
Tämä oli tuollaisessa pipetti-pullossa, mikä oli kivaa!
Käytin yleensä puolikkaan pipetillisen kasvoille ja kaulalle aamuisin. Huomasin sen, että jos käytän yhtään enemmän, niin lähtee rullaamaan meikin levityksen yhteydessä :/.
Ja en mä nyt tiedä, sainko mitään sen kummempaa hehkuakaan kasvoille, eiköhän sen saa meikillä aikaan paremmin :).
Oon vähän kahden vaiheilla, että tilaisinko tätä joskus uudelleen. Toisaalta tämä on kohtuuhintainen seerumi (9,30e/30ml), mutta toisaalta ei sitten tehnyt mitään kovin näkyvää kasvoille.

Noh, mulla löytyy nyt varastoista vielä muutamat seerumit, joten ehdin rauhassa pohtia asiaa :D. Nyt päätin ottaa aamukäyttöön (yllättäen taas häitä silmällä pitäen) tämän Bernard Cassieren rauhoittavan mustikkaseerumin. Iltakäytössä on Lumenen 2-faasinen tehohoito, jota löytyy varastosta vielä toinenkin pullo :p.

Ai niin, melkein unohdin!!
Nyt olen ottanut voiteiksi päiväkäyttöön Livboxista tulleen Vichyn Idéalian (ollut matkoilla käytössä jo) ja yökäyttöön Avonin Planet Spa-sarjan Gold Glow Gel-geelin, joka ei sopinut ollenkaan meikin alle mulla.
Sitten varalla on Académien kallis Crème Veloutée ja Lumenen minikokoinen LAB-sarjan yövoide (myös Livboxista tullut).
Jospa näillä selviäisin häihin saakka ilman isompia ihokatastrofeja!!

Tällaista tällä erää!
Yritän taas pian postailla seuraavat loppuneet, sillä tiedän, että tänä iltana saattaa taas suihkussa käydessä loppua 2-3 tuotetta ja päivät käyvät jälleen vähiin :).
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit