perjantai 28. lokakuuta 2016

Hius-juttuja ja pieni Oriflame-repsahdus

Heissan!
Tässäpä tulisi pikainen pieni postaus seuraavista loppuneista, kun mun pitää tehdä vielä kissoille ruoka-tilauskin tänään :).
Mennään siis suoraan asiaan!

Ensin loppui tuttu tuote, joka oli siis Batiste XXL Volume Dry Shampoo kuivashampoo ja jota olen pari pulloa aiemmin käyttänyt.
Tykkään siis tästä, eikä mielipide edelleenkään ole muuttunut! Tämä tuo puhtautta ja ennen kaikkea tuuheutta hiuksiin, häivyttyy myös tummaan tyveen hetken työstämisen jälkeen ihan tyydyttävästi.
Oon kyllä surullinen, kun tätä ei enää taideta myydä, se tilalle tullut heavenly volume ei täysin kyllä korvaa tätä :/. Onneksi mulla on vielä mini-pullo jäljellä tätä!

Ja sitten sain myös shampoota loppumaan pitkästä aikaa, nyt oli vuorossa The Body Shop Ginger Anti-Dandruff Shampoo.
Vaahdotan aina kahdesti hiukset ja tätä käytin ensimmäisellä vaahdotuksella. Vaikka olisi likaiset hiukset, niin yllättävän hyvin tämä siihen nähden vaahtosi! Sai myös ärtyneen päänahkani rauhoittumaan varsinkin silloin, jos olin venyttänyt pesuväliä normaalia pidemmäksi (shokkivärin säilyvyyden takia).
Tuoksu ei ollut ihmeellinen, mikä ehkä vähän oli pettymys, kun on tottunut TBS:n kivoihin tuoksuihin.
Kunhan saan shampoita vähän vähemmäksi, niin voisin joskus taas tätä ostaa lisää. Tosin ehkä ostan testiin taas jotain muuta kuitenkin, testaajaluonne mikä testaajaluonne :D.
Nyt oon ottanut tähän käyttöön Lushin Dr Peppermint shampoopalan.

Otsikon mukaan repsahdin siis pitkästä aikaa pieneen tilaukseen Oriflamelta, nämä tuli siis 14.jakson kuvastosta tilattua:
* Discover Cuban Rhythms Shower Gel
* Dream Cream Hand Cream, 30ml mini
* The One Colour Unlimited Eye Shadow Stick, Iced Sand
Ei ole mitään selityksiä, mä vaan halusin nämä kokeiluun :D. Voi olla, että tuosta seuraavastakin 15.jakson kuvastosta tulee pikkutilaus tehtyä, eräs juttu alkoi siinä houkuttaa :p.
Mutta ei edelleenkään kovin listat kärsinyt tästäkään tuhosta ;).

Vaan nyt alan tehdä tilille lisää tuhoa sen kattien ruuan kanssa. Ehdin jo aiemmin illalla tehdä PartyLite-tilauksen tutulle, en vaan pystynyt joulujuttuja vastustamaan :p.
Aika paljon mä oon nyt shoppaillu kyllä tässä kuussa... Noh, jospa marraskuu olisi rauhallisempi :).
Mutta palaillaan huomenna taas seuraavan loppuneiden satsin kanssa asiaan!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Toi Cuban Rhytms on niin herkku :) Piti itekin tilata useampi pullo varastoon vaikkei tarvis kyllä yhtään enempää suihkugeelejä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pullosta nuuhkittuna oli kyllä kiva!
      Jännityksellä odotan, miten toimii kropalle, kun mulle juuri nämä kahvi/suklaa-tuoksut ovat rajatapauksia monesti käytössä :D.

      Poista

Suositut tekstit