tiistai 25. lokakuuta 2016

Kasvojen ja silmien putsausta

Miten voi olla nuo otsikot näin hankalia keksiä... Noh, nyt olisi kuitenkin vuorossa taas seuraavia loppuneita otsikon aiheista :D!

Tässä pystyy nyt seuraamaan aika hyvin mun viime aikaisia kasvojen puhdistusrituaaleja!
Ensin loppui tämä 200ml Sephora Triple Action Cleansing Water misellivesi.
Niin kuin olen jo aiemminkin sanonut, niin yksinään nämä misellivedet eivät minulla toimi ja tämäkään ei tehnyt poikkeusta, vaikka silmiä ei kirvellytkään yhtä paljon, mitä joistakin on tullut. Kuitenkaan se silmien hinkkaus ei kiinnosta ja ihokaan ei yhtään paremmin puhdistu kuin 2-puhdistuksella, niin käytin tämän lähinnä kasvoveden tapaan pois sekä lisäksi seuraavan tuotteen kanssa...

Eli mulla loppui myös nämä joskus muuan vuosi takaperin Anttilasta ostetut Fresh 'n Soft Make-up Remover Tissue puhdistusliinat (20kpl/pkt).
Merkkiä en bongannut tuosta, joten siitä ei ole tietoa. Näiden kohdalla kävi vaan niin, että olivat paketin aukaisun jälkeen aivan rutikuivat!! Käsittääkseni olisivat pitäneet olla kosteita, mutta eivät olleet... Käytinkin nämä siis tuon Sephora-misellin kanssa kostutettuna eli tehoista en osaa sanoa mitään...
Käytin näitä niin, että ensiksi kuivalle iholle pyöritin Syyskuun Jolie-boxista tullutta Iroisie-putsaria ja pyyhin sen pois näillä Sephora-misellillä kostutetuilla puhdistusliinoilla. Ihan jees meni näin käyttäessä ja samaa olen nyt jatkanut seuraavilla liinoilla ja nyt Livboxista tulleen minikokoisen Lumene-misellin kanssa.
Misellivesiä en siis edelleenkään aio itse ostaa uudelleen enää, kun en saa toimimaan niitä haluamallani tavalla :/.

Viimeisenä sain myös loppumaan tämän 2-faasisen 125ml Marraskuun 2015 Livboxista tulleen Nivea Daily Essentials Double Effect Eye Make-up Remover silmämeikinpoistoaineen.
Tällä siis poistin noista aiemmista tuotteista jääneet silmämeikit ja hyvin puhdisti niin alusta lähtien kuin myös jämät, jotka ovat kunnon kaksoispuhdistuksesta silmien alle jääneet.
Ei ole pahaa sanottavaa, mulle sopi hyvin ja voisin ostaa joskus uudelleen. Testaaja-luonteena haluan silti aina uusia juttuja kokeilla, joten aivan heti tätä tuskin tullaan täällä uudelleen näkemään :).
Nyt olen käyttöön ottanut Sephoran vastaavan 50ml 2-faasisen putsarin :).

Tällaisia tällä kertaa, hyvin siis menee tyhjentymisten osalta, vaikka itse sanonkin. Repsahtelutkaan eivät siis ole mua horjuttaneet ;).
Jatketaan samoilla linjoilla mahdollisesti huomenna!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit