tiistai 3. tammikuuta 2012

Vuoden ensimmäinen...

... Loppunut tuote on:
Oriflamen Christmas Surprises Sweet Berries Scented Hand Cream.
Tämä oli siis mulla töissä käsivoiteena ja nopeasti tämä kuluikin, noin 2 kuukaudessa !!
Pidin tämän hennon marjaisan makeasta tuoksusta ja tämä vei kyllä pahimman kuivuuden pois esim. käsien pesun jälkeen, mutta tätä piti laittaa pienissä erissä useamman kerran. Eli tämä ei ole todellakaan sellaisille käsille tarkoitettu, jotka ovat halkeilevan kuivat! Imeytymisestä myös plussaa, pystyi alkaa hommiin jo parin minuutin päästä laittamisesta.
Tämä menee kategoriaan "ihan kiva", mutta en ostaisi uudelleen, tämä on nyt nähty :). Ja tätä onkin Oriflamella myynnissä ilmeisesti vain joulun lähettyvillä...

Töihin otin tänään mukaani sitten tämän vasta ostamani joulun ajan myynnissä olleen The Body Shopin Spiced Vanilla käsivoiteen. Ensivaikutelmat tästä ovat hyvin positiiviset :). Tarkempaa arvostelua sitten tämän loputtua :p.

Tässä loppuun vielä kuvaa asusta, joka mulla oli uuden vuoden aattona päälläni. Ei olisi välttämättä näin tarvinnut pukeutua, kun ei baariinkaan sitten lähdetty :p. Kriisi meinasi iskeä päälle, sillä olen hukannut mun mustan EMP:n farkkuhameen, enkä löytänyt sitä mistään!!! Täytyy vaatehuoneen hyllyt siivota täysin joku päivä, jospa se sieltä löytyisi...
Tuo farkkuhame kuvassa saatu MN:ltä, toppi ja bolero ovat tilattu EMP:ltä. Alkaa olla toppienkin kanssa ongelmia, kun ei meinaa mikään entinen enää päälle mennä... Huoh...

Niin ja vielä jatkaakseni tätä valitusta pienistä vaatteista ja vaatteista ylipäänsä, niin joulun jälkeen mulla tosiaan ne vaaleat EMP:n farkut repesi haaroista ja nyt tänään repesi nämä mustat MN:ltä saadut farkut !!
Mun ei tosiaankaan kannata enää 60e tuhlata farkkuihin (EMP:n maksoi sen verran), koska ne menee mulla haaroista AINA rikki puolen vuoden käytön jälkeen. En todellakaan luota siihen, että jotkut 100e farkut kestäisi yhtään sen paremmin tätä mun käyttötahtia...
Huoh... Noh, huomenna ale-myynnit viimein kattomaan rakkaan R:n kanssa töiden jälkeen, pakko kait sitä on jotkut farkut löytää, kun enää yhdet ehjät jäljellä (ja ne ovat liian isoiksi venyneet).
Tai vaihtoehtoisesti pitää löytää puoleen reiteen ulottuvia paitoja, niin sitten voin nuita resuja farkun käyttää, resuja farkkuja kun kyllä löytyy varmaan 10 paria hyllyiltä...

Juups, mutta nyt täytyy Spinning75-tuntiin alkaa valmistautua. Ei oo jumpatkaan liikkeelle lähteny, kun tunteja peruttu sairastumisten takia :/.
Jospa se tästä!
Miumoi <3

3 kommenttia:

  1. No voihan kökkö :-( ..

    Sä pyöräilet niin paljon, että ne housut ei kestä sitä kulutusta. Mitä jos hankkisit jotkin pyöräilyynsopivat housut myös ;) ? Mutta harmi, että ne EMP:n farkut hajosivat... ne sopi sulle.

    VastaaPoista
  2. Niin ja sitä piti lisätä, että ei nykyään mitkään farkut kestä minkäänlaista kulutusta :P Ennen kun osti housut niin ne meni montamonituista vuotta.. Nyt vaatekaapin housuvaraston saa uusia vuoden välein.

    VastaaPoista
  3. Joo, se voi olla, ettei farkut vaan kestä sitä mun kesäajan pyöräilyä :/.
    Keksisi vaan mitkä housut ottaisi/ostaisi siihen käyttöön sitten...
    Tosin nuita mun mustia saamiani farkkuja en ehtinyt pyöräillessä ihan älyttömän monta kertaa käyttää, mutta olihan ne jo ennestään käytetyt...
    No mutta, ehkä mä jotain keksin :).

    Harmittaa kyllä pirusti nuo EMP:n farkut, varsinkin kun joutui niin useasti ne vaihtamaan, ennen kuin tuli oikeat :D. Oli ne kyllä ihana ja kyllä mä niitä käytän, jos pitkiä paitoja löydän enemmän käyttöön :D

    VastaaPoista

Suositut tekstit